Mar 4, 2015

soal hati...

sori kalu gua banyak merempan letli...

Mar 3, 2015

pukul tigaaaaaaa paaagiiiiiiii...


sapa pulak mimpi gua ni oiii?
dah dah bangun! bangun!!!!
kasi can gua tido la pulak.
pukul 3 dah niiiii...
arghhhh!

Mar 1, 2015

ini ada satu berita

panas ek skarang?
luar dan dalam.
bila luar panas, mula la dalam rasa nak baran.
ada je tak kena sikit kang rasa nak humban barang2.
haaa. ni nak baran la dah ni.
button 'g' ni buat hal plak nak kena hentak kuat2 baru nak keluar.
orang tengah rajin nak update dia memain plak kan.
dah la ada orang tu tak wasep kita pun hari ni. eh!

ok.

seremban dah lama giler kot tak hujan.
berminggu2 dah panas melekit hingga menimbulkan ruam.
bukan sesikit oiii.
leher, tangan, kaki pendek kata hampir satu badan.
nasib baik muka tak kena kalu tak macam mana akak kau ni nak melaram?
puas dah pakai losyen, tukar shower foam...tak jalan.
last2 teringat satu benda.
mari kita cuba.


sabun feveret arwah atok...
jumpa kat mydin tadi.
rege singgitnamposen.
dia pakai sejak zaman jajahan british dulu ni.
wohhhhh mejik!
rupa2nya sangatlah berkesan.
baru 2 kali pakai rasa nyaman sampai malam.
so far so good.
cuma kena tahan sikit la bau dia.
macam kau lumur minyak cekapak satu badan.
tapi takpelah.
apa ada kisah kan?
janji ruam boleh jalan..

sekian laporan cuaca, ruam dan sabun dari saya.

bye.

Feb 25, 2015

Feb 23, 2015

Sendu

Acapkali kita sering nak lakukan yang terbaik.
Acapkali kita melangkaui kudrat untuk jadi yang terhebat.
Acapkali kita mengerah seluruh tenaga untuk sesuatu yang hanya perlukan yang biasa2.

Tapi tu la...

Kita hanya manusia biasa.
Buat la macam mana pun.
Adakala tewas juga.

Apa nak buat?

Berhentilah sekejap.
Tenangkan minda.
Rehatkan kuasa.
Doalah saja.
Biar Dia yang buat kerja.

Penat kan?

Jom makan kit kat...

Feb 3, 2015

salam...

salam.
assalamualaikum.
tak jawab dosa.

ok tarik nafaaaas....lepaaaaas...
tariiiiikkkk...lepaaaaassss...

gugup pulak rasa bila lama tak bicara.
rasa macam cinta pandang pertama.

ehhh.
malu la pulak.
ok bagi kita cool down dulu ye.
tahan gemuruh didada.
nanti ada rezeki kita bersua semula.

adehh.
apasal lain macam pulak rasanya nihhh!

...to be continued...

Feb 26, 2014

indok dah koba...

doge! doge!

hayolah!

maghin laie indok dah koba.
kok suko kek oghang tu, koba an la.
ini sonyap yo bukan eh dio buleh tau.
yo dio yo maknusio biaso bukan eh wali buleh maco ati.
cor luah an isik ati tu kan ko sonang.

buek cam indok nia ha.
indok maghin mo abang kau, indok yang mulo an dulu.
mulo2 ado yo raso cam malu.
maklom la awak yo nang betino eh kan.
cam pigi caghik timbo ghompan eh.
tapi tu la.
kok tak diluah an kang langsung tak lokek.
kok dibagitau untong2 dio pun samo. ewah!
so indok pun dongan tak malu eh koba an yang indok suko kek dio.
lopeh tu indok koba indok cumo luah an apo yang indok raso.
dan indok tak kisah kok indok betopuk sebolah tangan.
ewah laie sekali!
lopeh tu indok blah laju2!
konon tak kisah padohal muko dah lobam maso tu dek kemaluan.

sesampai yo kek umah dio call.
koba dio pun sebona eh suko kek indok.
manggggg aiiiii.
osah gighang eh indok tem tu.
raso nak menikah malam tu jugak.
eh gata eh pulak!

see???
ehhh tibo2 dari cakap pilah poie cakap oramputeh.

pado si dio kok baco...
bagitau la.
takdo salah eh do.
siti khadijah pun minang nabi.
apik an la mulut2 dongki tu.

cubo = 50% (baleh/tak baleh)
tak cubo = 0%

paham tak apo yang indok cubo sampai an ni?

apo2 hal watsep indok yo.
indok sedio membantu.

sekian.
indok kawasan.