Mar 5, 2008

ini saya..

mak saya nak belikan rumah untuk saya & bakal isteri saya..tapi kan pada firasat saya, saya akan berkahwin dgn kerabat sultan brunei. saya rasa boleh..sebab mak saya kata saya hensem walaupun gigi saya patah dan saya juga pandai nyanyi lagu aspalela.
nanti dah besar saya nak jadi bos yang kaya...tapi saya tanak kusi mcm ni..saya nak kusi kulit tapi saya tetap nak pegi opis pakai selipa...sekarang je saya dah ada 4 pasang selipa. kaya kan saye??
mak saya belikan saya benda ni..tapi saya tak suka pakai sebab ketiak saya rasa pedih dan ape kejadahnye pakai benda ni sedangkan airnya paras bontot saya saja..omak! oh omak!
mak saya order neskepe ais utk dia dan milo ais utk saya. saya rasa macam belakon cerita baywatch je..hehehe. ayah saya dengki tak dapat join sbb dia ada trening masa tu. tapi sekarang saya tak pakai sependa lagi..mak saya dah belikan saya swimsuit penuh sebab hari tu bontot saya belang2 kena panas. nanti senang2 saya amek gamba swimsuit itu ok.
jangan tengok tetek saya....saya malu...
alamak taik saya keras...

1 comment:

shija said...

comelnyer..comelnyer...anak buah sapa la nik?huhu..syantik umah resort ngko ngah..boli jgn x boli..aset tueee..bile la acu nak kayer cam mummy arip nik..huhu..teringat laks nurin ckp kat ayah die..ayah kete kite tak kaye kan..pastu ayah die tanya..kete kaye cam sape?..pehtu nurin cakap..kete kaye cam mangah...hahahah..padehal kete ayah die lagik besau saiznye dari kete mangah...kete comot mangah tue jugak la idaman nurin..boleh?..klakar la nurin nik..hehe..walaucamno pon..kete atok n pakngah takde dalam senarai k..hahaha