Jul 20, 2008

saja tanya..

nak tanya sket la...
korang penah tak tanpa disedari, diri sedang menggeletis di tempat awam seperti...
  • bepegang2 tangan..
  • bepeluk2 pinggang..
  • melentok2kan kepala..
  • melaga2kan pipi &
  • bersium2an?

pastu, tiba2 terasa macam banyak je mata yg memandang...

errr...akak tidak bermaksud apa2..

saja je tanya...hehehe!!!

10 comments:

MAMA IQA said...

bg saye la kan..selamba je la..dah tentu2 gedik dgn suami tercinta sendiri kan..bkn dgn org lain pun kan..kalau dgn org lain..tu dah sah2 harammm..lg pun cr tu slh 1 cr kite tnjk kite btl2 bahagia..chewahh!

Kak Jah said...

betul tuh!!! kekadang tgk kat tv matsaleh tua2 tu romantik je pegang2 tgnkan?? kat sini manja2 ngan laki sendiri pun org tgk semacam..ngengada la konon..mcm la xleh buat kat umah! aiyooo! sempitnya pemikiran!

IBU KUMBANG said...

Biasalah tu kengkadang tapi xdela sampai org tengok naik nafsu syahwat... ngeh..ngeh...

dakwanie yang sangat comel said...

sebebnarnya.. ko nak justify sebab ko tukau gambar cem dengan gambau ko ngan carlos ni jer kan?

Kak Jah said...

hahaha...pandai pun!!! kehkehkeh!!

Anonymous said...

aku boleh jawap tak ngah?..aku jawap gak la erk...kalu aku BOLEH KAN AJE!!..asal jangan overdose dah..lite2 jerk takpe..(*harus acik jamaliah cili2 molot akak uolls)

-acu-

Umi Mia said...

hahaha...tu mmg faveret saya tu..tak kiralah depan orang ker..belakang orang ker...cantik gambar profile tu kak...

Kak Jah said...

tq..tq..pasnih nak letak gambar2 panas plak. hahahah

:: AYU AYUMiE :: said...

muahahaha, kakjah ai cadangkan u letak pic yg molot u bersatu ngan molot carlos! mesti blog u cecah hits punyer...muahahahaha!

Kak Jah said...

ayu, plan asalnyer gittew la. tapi kang dicop blog lucas plak kang! takpe la...lite2 sudah la aaa??? hehehehe