Aug 12, 2008

tulisan

tulisan anak bujang saya
dulu. tak konsisten

sekarang. sudah ok
ada improvement. lebih cantik dari tulisan saya

10 comments:

lotto winning numbers said...

Well done for this wonderful blog.

powerball lottery numbers said...

that's really cute..wish i had one too.

ita.itu said...

skrg dah comel ek writing dia..harus anak aku nye camne ek..hehe

Anonymous said...

somellllll nyerkkkk tulisan hayek!!tapi asal acu nengok cam <> tulisan acu jerk..muahkahkah

-acu-

K.Jah said...

ita - ha'ah..ada la improvement selepas aku bersenjatakan eraser. salah sket je aku padam, hahahaa..stress member!

acu - bukan tulisan ko cam nenek kebayan ko? bongkok kedopan! wakakakak!!!

p.e.e.p.a said...

wah wah wah..dh pndai guna highlighter ek..ke cikgu yg buat line2 tu?

Anonymous said...

yo koh!!aah la..bilo ko cakap,terus aku nengok memo pad aku..betollll laaa!!!kahkah..ngeri capo baco tulisan haku,nak niru lagi la hazab..tapi mak ske jerk,nampak somel dimate mak,tralala

-acu-

NieZearm said...

ado cam tulisan ko ke kak? aku pernah nmpk kt whiteboard je..

K.Jah said...

peepa - hilite tu cikgu dia buat. kalu tak bersepah2 peginya nanti. :)

cija - ko tak perasan ke dlm adik2 beradik, tulisan ko paling horor skalik. larikkk!!!

jek - a'ah kan? kat whiteboard mana ko nampak tu? masa mengajar di mecd kah?? hahaha

Anonymous said...

dah adik ko niek doktor nyah..mmg cenggituk tulisan nye..ce tanya kak izzu psl adik die doc cam aku gaks..kan kakak manis kan!

-acu-