Jun 18, 2011

sentaphatimaknak

mungkin gua tak cukup bagus.
mungkin gua tak cukup bagi perhatian.
mungkin gua terignore dalam diam.

ntah la...

tapi bila pikir2 balik.
bagus jugak dia buat macam tu.
etlis kurang satu beban.

yelah!
penat jugak.
kalau asik nak kena jaga perasaan orang.

sekarang...
bahu gua rasa agak ringan.
hati gua sudah senang.

asal tu?
takyah la tanya.
gua tanak jawab.
saja nak luahkan perasaan.

lalalalala....
jom ikut gua pekena teh halia.

20 comments:

Aku said...

nak ikut...

tasekM said...

jom.
kita sembang2.


.

Aku said...

...bertiga...
jap... nak pakai tudung jap...

tasekM said...

nijam tinggal.
tak yah ikut.



.

Aku said...

alaaaa....

Tijah said...

nizam,
jom kita sushi je lah. tm tak makan benda tu...


tm
bln depan aku jumpa ko. aku ada hal kat melaka

tasekM said...

ooo... nk keluar ngan nijam je ek..? saja la nk pi makan sushi segala.


.

Aku said...

Jah, kita letak seaweed byk2 dalam kete tasek... biar dia muntah pening..

tasekM said...

jah.
sila ke pangkal jalan.
ko kata nk pekena teh halia je td kan...?
kat kedai sushi tu tak ada teh halia ye....



.

rosdiana said...

wos dtg ni.. Bwk teh halia utk tijah. Tak yah keluar memana, kita borak kt rumah je lah ye jah?

NenekPenne said...

pandang kawan kiri kanan *tangan tongkat dagu*..nak tanya takut kena marah..

Zihan Naszeri said...

kakaaaaakkkk!!!!!!
tak ingat la tu tak ingat la tu

sheila said...

dah pekene teh halia tu kentut jgn besepah pulak

Acik Erna said...

jah..tak jadi la nak tanyo..dah di ingatkan awal2 jangan tanyo.

Kaktiny said...

jom lepak umah wos.. aku bawak ikan panggang.. KO BAWAK ROSEMERRY CHICKEN JAH!!..
(wos, hang sedia nasik ngan ayaq ja.. tasek, ko bawak le karipap ko tuh.. aku kagum ah org pandai buat kuih ni.. AKU TAK RETI!!... huhuhu).

note: aku tak tau cerita apa.. tapi aku sgt jelas perasaan sedemikian.. minggu pertama rasa sgt sentap, sgt hiba.. minggu kedua rasa kehilangan.. rasa sedih sgt.. tapi, masuk bulan ke-3, hmm.. betul la.. terasa ringan otak!.. and masuk tahun baru.. I CAN COPE WITH IT WITH SMILE.. hiihihi..

- tabah ye jah.. bnyk menda lain yg nk diteruskan.. kan :)

AZANI said...

woiit tunggu....aku bawak sate muar....subuh isnin...jadi...kat tg agas...aku tunggu kat jembatan kesang tg agasi......kalau susah sangat kat dataran maharani kita tenngek kat renney's..........8 pagi aku start kerja.....ok..ok....0127329560...call tau...

AZANI said...

aku belum gaji lagi jadi seorang 5 cucuk dah le...dgn teh halia...ok..

rosdiana said...

jah tanak dtg umah aku la kaktiny.
jgn kongkong hidup dia ok?
biar dia tenangkan fikiwan duluuu..

Puan Capa said...

kak..minum teh halia..kasi buang itu angin kah?hehe

Puan Capa said...

kak..minum teh halia..kasi buang itu angin kah?hehe