Feb 23, 2015

Sendu

Acapkali kita sering nak lakukan yang terbaik.
Acapkali kita melangkaui kudrat untuk jadi yang terhebat.
Acapkali kita mengerah seluruh tenaga untuk sesuatu yang hanya perlukan yang biasa2.

Tapi tu la...

Kita hanya manusia biasa.
Buat la macam mana pun.
Adakala tewas juga.

Apa nak buat?

Berhentilah sekejap.
Tenangkan minda.
Rehatkan kuasa.
Doalah saja.
Biar Dia yang buat kerja.

Penat kan?

Jom makan kit kat...

10 comments:

Irfa said...

makan karipap je pagi ni
hehe

Cik Azz said...

Iyo.. Boto la tu.. Kok hadap gak, makin parah dibuek ehh... Poie la main lompek2 sokojap.. haha..

Nizam.Ariff said...

Acapkali kita berlebih-lebihan dlm byk hal...
Lepas kita menyesal...atau kecewa dgn hasil..
Ya...acapkali...
Acapkali....hehe
Lama x dgr perkataan acapkali tu...haha

Shamsiah Abdul Rahman said...

Tijah..
Kek sini takdo bakala jual kit kat..
Acano tu??

lupekanje said...

nak sikit Kit Kat..lapar ni Jah...

Tijah said...

Irfa
Sedap tu. Nak2 inti sardin kan....


K.azz
Bilo dah lompek2 tu br la byk oksijen masuk kannn...


Nizam
Haha. Jgn memain berejam aku nak mengarangnya tu. Maklum aaa xde bakat.

Tijah said...

K.sham
Kok xdo kitkat kito ghatah milo yo la kak. Kihkih


Acik
Sey pun lapa cik. Musim paneh ni kok lapa buleh bongih dek eh kan

Rapunzel Cikilolo said...

dr jauh den hanya titipkan doa dipermudahkan.

semoga cik tijah be strong.

tasekM said...

sama la kita jah.
aku pun penat.
penat sgt...



.

Tijah said...

rapunzel
mekasih dik. doakan dipermudahkan segalanya yer....


tas
makin lama makin penat tas.
makin lama makin malas.
haih