Oct 6, 2007

Selesa Beach..delight

10.30pm..baru sampai dr PD..buka pose kat Selesa Beach Resort..table for 2 reserved by Mr. Jeff, my investor..F&B Mgr kat situ. Very nice guy..dia yang ajak datang..Khamis aritu dia called. Ada few people interested nak dengar pasal investment. Aku ingatkan 1-2 org jer yang nak jumpa..6 turned up finally..Ni 2nd time aku aku buat open presentation mcm ni..takde aral insyaallah 2 sign up isnin ni for epf..dan 2 lagi regular saving end month ni.

Tadi pegi dgn darling..mlm2 ni nak gi sorang saspen sket..kalu siang no hal..Sampai sana dlm jam 6.30pm..lepak2 tepi pool jap sambil cuci mata tengok org mandi..ala..bukannyer bernapsu pun..takat tengok budak2 2-3 taun bogelling...mendenyer.....makan?? aaa..makan mmg best.. main course..aku amek rendang, mix vege, butter prawn.. darling amek nasi, lauk kampung..ade gulai nangka, rendang,sayur2 sket..1 plate penuh ketam & ayam bakar sama sos black pepper..1 plate lagi penuh ikan bakar, udang cicah air asam..1 piring dessert plain cheese cake, mango pudding, fried mini pau..mmm..apa lagik?? beriani + kuzi kambing..char kuay teow..bubur lambuk dier sedap bangat..fruits..air 4 gelas..sirap bandung 2, selasih 2...sedapnyee..oh yer...
ade kerabu perut sekali..pastu last skali..murtabak inti daging unta. muahahahha...kenyang sehhh!!!! alhamdulillah..Thx Mr. Jeff...

Lepas maghrib terus start presentation dgn 6 ppls tu kat pool side..sib baik ade screen besar bukak bola..manu v/s wigan..darling kusyuk layan bola sementara aku bertungkus lumus menangkis soklan2 cepu emas dr prospek..Rita, Mr. Rajan, Mr. Anuar,Mr. Rozlee, Desmond, Sham...nice meeting u guys...ade lagi x sempat jumpa..Isnin depan kita jumpa lagi ek?? Habis aku punya part...e'ehh..orang tu tak habis lagi tengok bola rupanya..takpe la..kasi can..suke la tu..manu belasah wigan 4-0. Dapat tengok screen beso plak tu kan? kan??

Adus...perut dah rasa semacam la pulak..terkejut sket hari ni kot...overdosed. Maklum la biasa makan ikut sunnah jer..hikhik..ye ker?? Ontah la labuuu...Cau cin cauuuu!!!

1 comment:

shija said...

mak aiiiiiihhhhh....nie betul2 melantak nik..huhu..tapi memang sedap pon kan makanan kat selesa beach resort tue..time aku kursus kat situ, makanan die perghhhh...mak metue lalu memang tak nampak lah, dek hayati kesedapannya..ihik..ade ke aku mak mertua?..huhu..