Mar 15, 2008

baju baru

hari ni kita swimming lagi. ini la baju mandi kita yang baru. santik kan? mula2 harga dia rm29.90 tapi dapat diskaun lagi 15% sebab mak kita ada kad jusco yang baru di renew.

mula2 tu kita nak ajak nurin sekali tapi dia tak bawak baju mandi pulak. nak pakai spenda saja nanti dia sejuk pulak. takpe la..nanti suh mak awak stenbai baju mandi yer? mana la tau mak kita balik awal pastu bleh bawak kita gi swimming..

err..baju ni best sebab ketiak kita tak pedih lagi bila pakai pelampung!

2 comments:

shija said...

asal gaye arip betul2 cam model baju mandi...siap pandang ketepi lagik..haha...tak silap aku nurin ade la baju mandi nik...cube tanye ibu die...leh join abang arip ngan mangah swimming cengginik...mangah!mane gambar mangah nye baju mandi...acu nak nengok sket..huhu..ko wat la swimming pool kat tepi umah ngah..senang arip nak swimming..takyah gi ttj golf club laie...pastue senang ko nak panggil arifffffffff....... meh masuk makan...arifffffff....meh masuk belajar...camne?..bagus tak idea acu..ihik..

Dikja said...

tak kose aku nak buat kolam renang kat umah kang sape nak cuci? dah la bibik blk 2 minggu sekalik. huhuhu. baju mandi mangah? huhuhu..sikret aaa...