Apr 29, 2008

atuk!

sedihnye!!! akak speechless ok!!
menunggu ketibaan wau express..
sayu seorang anak!
sayonara atuk...
sayu seorang cicit...where anyan go?? sapa nak jawab tuh?

rasa cam nak nangis tengok org tua tu terketar2 gagah jugak nak bangun semata2 nak lambai kitorang. tapi dia senyum..seolah2 terlepas dari satu malapetaka dunia. sob! sob! doakan akak cepat kaya raya yer? akan ku tebus blk org tua tu nanti!

6 comments:

Anonymous said...

amin...semoge Allah mempermudahkan segala urusan kami sekeluarga...amin....

-acu-

:: AYU AYUMiE :: said...

mak ni suke kan menyebuk kat blog org! hahahha, biasa la mak ni kalu bab-bab parents, family...mak memang over sensitip!

wp mak tak konai atuk u'lls...tp mak tumpang rasa sebak... cian sgt kalu tgk org tua nie... kiter tatau aper yg tersirat dihati mereka... aper mereka rasa...aper lagi biler org yg disayangi a.k.a ANAK buat camtu...

takper kakngah & shija...dorang pon ada anak jugak...allah tu kan adil... i doakan atuk gumbira kat kelate...maklum la dikelilingi mek mek kelate yg comei-comei blako!
cakap kat atuk...sosonang singgah la umah mak kat besut...mak i pon 'solo' tuh...padan bonar doh... rela ke u'll ber nenek kan mak i...hahahhaaha gurau ajer tau, jgn amik ati!

yuz said...

tu la masalahnyer..atuk i ni dr mak i umo 9 taun menduda sejak wife dier meninggal...cinta sejati tuuuhhh...bagi la aweks cun cemana pun tak ndaknyer dier...agak2 ade ke lagi lelaki setia mcm ni zaman skrg ni ek??

Izzu said...

Huhuu..Sodihla tgk atuk kau..Aku da 21thn xde atuk..Huhuu..

Jek,apsal ending kau bunyi eh cam kono gadai yo atuk kau tu? (Sebona eh sodih memulo tu, tp lps tgk muka anak kau & baca ayat last kau tu aku x tahan la..Mencik!-Kehkehkeh..Tiru..)

Izzu said...

By d way, cem kira cicitla kan?

yuz said...

a'ah la jek..cicit. xpe abaikan jer la eh..mak malas nak edit. huhuhuh