May 8, 2008

keningku

lihat kening ku...bersih kan??? yerr...saya baru buat threading di salun citrah. jadi, sudah tau puncanya saya menggemari lagu tamil itu???

pls ignore the eyebag. orang rajin tahajud mmg begitu...

7 comments:

:: AYU AYUMiE :: said...

ASTAQFIRULLAHHAL'AZIM....dose tau cukur²...threading² kening ni...(kasik u tersentap sekejap! hahaha)

hahahah....mahal tak? sakit tak? mmg nmpk kemas... ni jeles nie...mak punyer kening bersepah²...pastu sesuker hati jer mak cabut mana² yg berada di luar kawasan tu... heheheh poyo kan, padahal mak pun buat jugak...wakakaka

Anonymous said...

ya allah ya tuhan ku ampuni dose kakngah ku, kakak kembar ku shana dan jiran sebelah meje di opis ku ayumie...sesungguhnye mereka masih belum mendapat petunjuk dari mu ya allah...sob sob(*gigih akak menaip sambil nangis nih)..aiseh...hingos dah kuar laks nie dek sedih..(*sambil tengah pukul ala2 gadoh+tarik2 rambot ngan kak ayu kat sebelah aku niek)

-acu-

Yuz @ Dikja @ Kak Jah said...

murah jer 5 hengget..sakit mcm nak beranak jer...takde la. mana sakit. hai cija...kalau bulus kening pun ko tak amek tau..'kawasan jajahan' yang lain ntah mcm mana la tu yer...muahahaha

Izzu said...

Hahahahahaha!! Hampeeehhh!!

Anonymous said...

wahkahkah...ngah!aku tak kasi tau ko ke?'kawasan jajahan' aku mane ade somak cam ngko..lapanggg jerk sejak dari baby..ko lain la..asyik kono tobeh yo...mencikkkkkkk!!!!

-acu-

yuz said...

ooo..lapangggg sejak bebi yer?? patut la tumbesaran ko terbantuts. muahahaha...

Anonymous said...

waaaaaaaaaa,ko jahat!!ko jahat!!tak suke!!tak suke!!tak nak dah ajar anak ko ngaji...arip!!pi ngaji mo uwan..acu bz..lalalalala...

-acu-