May 9, 2008

tra la la la...

Dipetik dr http://ayuayumie.blogspot.com
sorry yang..akak terpakse kopipes sbb statement kat bawah ni ada ralat sket...

[ shija: pose ni istimewa di dedicatedkan utk kak ngah beliau iaitu http://dikja.blogspot.com . bukan aper, kasi kakngah makan ati tgk dagu runcing adik bongsu dia nie... kelas nyah, dah mcm faizal tahir & bini Datuk K dah u wat mulut cekci cam tu... mak suker mak sukerrrr... hahaha ]

ni akak nak sound sket okeh!!
apa barang daguk tajam, lipstik avon...muahhahahaa!!!! (gelak cam puake skett!!)

4 comments:

:: AYU AYUMiE :: said...

shija: ko balik umah.... ko sekeh kepala kakak ko nie bg pihak mak... suker tau copy paste...hahahha!

tak pe shija...kiter kasik dia peluang kutuk ko, kalu ko dah geram sangat... ko kidnap jer anak dia tu...wakakakaka

Anonymous said...

kan kak ayu kan..jgnkan kidnap,harus mak gigit2 tangan anak die smpi bebekas...muahkakkah...aripppp!!!!acus coming...kehkehkeh(*nada jahat nak gigit die.)..sory k ngah!aku ngan shana layan revlon n loreal k..k.ayu lak layan body shop sajork...what!! avon!!..mcm penah dengar tapi dimane ye??ahhh..lupekan sajerk...githu dialog celaks akak..tak sentap ko dengar nyerk..hish..hish

-acu-

viruspadu said...

hahahaha kelakar2 korang ni hahaha

Izzu said...

Lipstik hntrn aku aritu pun x abis lg. Selagi x abis korek beb! Kehkehkeh!