Aug 24, 2008

ahad

aktiviti keluarga bahagia hari ni...
.
09:00 - bangun pagi (pagi ke ni?). jepun dtg menyerang, takde mananye nak bangun awal.

09:30 - goreng cempedak

10:00 - panaskan lauk semlm (paprik sotong & ikan masak kicap).

11:00 - 3 beranak makan brunch

11:30 - masing2 baru terhegeh2 nak mandi

12:00 - cem tgk playhouse kat luar, daddy tengok olimpik kat bilik, mummy ngadap pc.

01:00 - berkira2 nak keluar. tapi tak tau nak pegi mana + malas sbb luar mcm nak hujan

02:00 - 3 beranak membuta....zzzzzzzzzzzzzz.....sampai ke petang

06:00 - bangun tido, mandi, makan....
.
best kan?? bahagia giler kalu hari2 mcm ni. pastu sapa nak kasi aku anak beranak makan?

13 comments:

Jie said...

hehehehehe..... hujan pula tu petang tadi....wahhhh..best betul

K.Jah said...

ye la kjie, mmg kena la bln pose musim ujan ni. xde la panas sgt ek???

puan.cokolat said...

g lah carik koje yg nak pakai pentido paleng lama sekalik!
ngah.ngah.ngah!

K.Jah said...

cokolat, kalau la ada mmg aku akan jadi juara. hahahah

IBU KUMBANG said...

sangat aman damai ari ni... cuma baju je yang lembab.. ngeh.. ngeh..

PuteriSatu said...

sernoknya kak jah....itulah aktiviti yangpaling diidamkan...

K.Jah said...

IK, kan??? kalau hari2 cuaca sejuk mcm hari ni mmg best.

puterisatu, ye betul! sapa tak suke kann??? lepak, makan, tido. ohhh...heaven!

Anonymous said...

uish..aku pagi2 lagik dah mangun tekau, dongar ibu amek dak aisyah sebolah,aisyah dok umah kito jap pg semalam coz ayah eh nak poie antar omak eh gi kojo.pehtu komeh umah,ayah tukar minyak itam jap,kuar lunch kek ampangan,pi ocean mo ibu ayah,pehtu singgah bata soghomban ibu boli kasut ghayo ala2 somel,pehtu balik shah alam..

-acu-

K.Jah said...

ja, ponoh la xtvt kau bila blk sbn yo? aku semlm ingat nak keluar tapi tgk mondung yo lansung kensel. tu yg sodap duduk topi gunung nih...sojuuuk yo! hahaha

NieZearm said...

carlos ado rumah? tak keja? hujn? sejuk? confirm....

p.e.e.p.a said...

bahagianyaaaa..xpe, dlm mimpi pun boleh mkn gak =)

K.Jah said...

jek, confirmmmm...ko pun apa kurang!

peepa, bleh makan tapi tak kenyang la. heheheh

afiq said...

mmg dimpikan....idop cam nih
wakakaka