Aug 16, 2008

tengok gambar saja

pagi tadi lepas drop cem, akak gi layan eggs ben...

lepas bfast, masuk sini...

dan belek2 baju kat sini...

bosannye. baru 11.45. blah lah! merayau pulak sampai sini. sunyi. cuma ada 1 iswara kat parking dan ia bergoyang2. ada org sedang buat cpr & bantuan pernafasan!

patah balik. singgah 7-11 desa pandan. dahaga la pulak!

on the way blk, pit-stop r&r seremban isi minyak, kencing & lelap 1/2 jam. mengantuk sangat!

sampai senawang, singgah giant beli makanan...

dan drive-thru mcD. layann!!!!

takde keje kan pempuan ni tampal2 gambar?? malas nak bercerita hari ni! tengok je la dan sila buat huraian sendiri! daaa...nak tido!!

7 comments:

Emi Farez said...

aku suka gnbr last... meleleh!!!!!!!!!!!!

attyfir said...

wahhahaa..saya pun suka gambo yg last ituh.........

Tijah said...

saya pun suka. hehehhe

Teman2 Sekalian said...

ish ish... sungguh tak boleh tahan nengok ice cream tu... hehehehe

MK said...

len kali sampai kl tak ado kojo tu.. calling2 okes..kita gi minum2 ko makan ko orait!!

Tijah said...

mummy, takat eskrem je kot? hehehe

mk, bagi la nomorrr...email aku yek? aku bawak ko mkn tempat best kat paroi jaya.

Anonymous said...

nasik ayam nampak best!!tetibe cam nak carik nasik ayam lepas niek.

-acu-