Sep 24, 2008

persiapan raya...penting nih!

kaler rambut. dark brown - checked
.
trim kening (threading) - checked
.
lelain tu...baju raya, kuih raya...
last2 minit pun bleh buat!
hiks!!

15 comments:

Mummy Lieza said...

amboi ko, siap kaler rambut lagi tu.. yang tak boleh tahan siap trim kening.... hehehehe

cokolat said...

woyyyyyyyy... jom trim kening sesama... aku tak tahan tgk kening aku ni dah somak!!!

K.Jah said...

mummy, harus tu. aset dipagi raya.

cok, aku dah trim la nok. dah santek dahh...kosser aku nak pluck2 takut jd minah senget.

Cakap Kosong said...

wah! ko kalahkan artis kj.Ye betul! penampilan harus di jaga untuk menyambut hari raya ni, ko kena caras kak bed tu lebey2 skit!

K.Jah said...

ck, apalah makna berbaju baru tapi kening semak. tak vogue okeh!

cokolat said...

waaaaaaaaaa... dah canteklah ni...
ameklah gambor kening je aku nak nengok... nak suruh kak katil bagi bintang sket!

arep said...

wah kak jah gerand ni nak beraya... posa penuh tak??? opsss

K.Jah said...

cok, kening aku cam kening kat gmbr tu la. xde la nipis sgt aku buat pun. ala2 cam aiswarya rai jer. wakkaakak

arep, tak penuh pun. tapi xpe, semangat raya tu kena ada...

IBU KUMBANG said...

ke ko ade persembahan pentas di hari raya ni kak jah!

NieZearm said...

mcm artis la pulak. kaler rambut bagai. tudung transsparent ke raya ni...

K.Jah said...

ik, cam tau2 je ko kan?? aku masuk jgn lupa lirik versi aidilfitri

jek, tudung tu ikut ketebalan biasa. cuma saja nak kaler...:)

julietchun said...

Wallaweh! Raya sakan ko.Ct Nurhaliza pun malu tengok ko KJ, ko mmg DA BOOOM.

K.Jah said...

juliet, mustiiii larrr!!! aku kan ske syok sindri

ita.itu said...

gigih trim kening kan..haha

K.Jah said...

musti ta...kening lebih penting dr baju raya. wakakaka