Oct 13, 2008

7th...

our 7th anniversary is just around the corner. pahit, manis, susah, senang...setakat ni berjaya kami harungi bersama. harapan akak, semoga Allah merencanakan segala yang terbaik buat kami sekeluarga.

.

Bismillahirahmanirrahim...

Ya Allah Ampunilah daku...

Ya Allah Ampunilah suamiku dan keluargaku yang tercinta...

Ya Allah berikanlah kejayaan pada suamiku di dunia dan diakhirat...

Ya Allah takutkanlah dia pada Mu...

Ya Allah jagalah anggota badannya dari segala jenis maksiat tidak kira kecil atau besar...

Ya Allah jadikanlah isterinya ini seorang yang menyenangkan hatinya...

Ya Allah berikanlah dirinya kegembiraan dan ketenangan bila bersama ku...

Ya Allah jagalah kami sekeluarga dan sesungguhnya penjagaanMu itulah yang amat kami perlukan...

Ya Allah yang Maha Besar dan Maha Kaya...

Ya Allah kasihanilah kami...


Amin...

30 comments:

alicia said...

Happy Anniversary...Semoga bahagia n tenang selalu...:)

Anonymous said...

Amin......happy 7th anniversary ngah!Alhamdulillah..diatas kebahagiaan,nikmat,kurniaan Allah bagi kat kite sekeluarga.yang pasti korang laki bini memang best!ops lupe laks..cem pon best!ihik.

-acu/acik-

K.Jah said...

hehehe...mekasih uols!

Mieza said...

hepi anniversary kj...:D

cokolat said...

nok... ko 7.. aku 6 nok.. sesamalah kita mengharunginya nok sambel tak putus2 berdoa ye..
selamat anniversarry nok.. jaga carlos bebaik luar dan dalam ya.. jugak tak lupa anak angkat aku tu... si encem!

aku doakan yg terbaik utk ko nok.. amin!

CapTaiN HooKeD said...

Amin!!!

arep said...

Ditto

Amin..

Ted said...

Aminnnn!!! happy anniversary kak jah semoga berkekalan hingga ke syurga :)

IBU KUMBANG said...

tahniahla... KJ woii.. semoga yg terbaik untuk keluarga KJ..

siggplus said...

Amen..
Selamat ulang tahun ya..
suruh cem cpt2 bsr bg akak cucu.hee

Cakap Kosong said...

amin, happy aniversary kj & carlos

K.Jah said...

mekasih korang!!! mekasih byk2 yer!!

:: AYU AYUMiE :: said...

mlm tadi ai mimpi...tiber2 cem mencapap dalam mimpi indah ai tu... u nk tau tak cem cakap aper?

'CEM CAKAPPPP...DIA NAK ADIK!"

lariksssssssssssssssssssssssss!

julietchun said...

Slmt Pengantin baru.Patut la berseri2 je muka ko KJ 2-3 ari ni. Mg kekal bahagia ke akhir hayat.

K.Jah said...

ayu...ko over tau noks! wakakaka

juliet, masihhh!! hikhikhik

susu dalam botol said...

sebabkan pahit manis semua itulah buatkan kita lebih lebih sayangkan keluarga kita kan kak??

Umi Mia said...

Amin........

Umie said...

Amiinn!!!!!!!!!!!

Happy anniversary nokss... ape hadiah spesel nak kongsi nnt??hiksss

Mrs Maznan said...

Semoga KJ berbahagia selalu!

Teacher said...

U sounded so sincere

K.Jah said...

yes i am...:|

linn said...

happy anniversary kj!!

*aminkan doa kakjah...

MAMA IQA said...

happy anniversary yg ke-7 ye kj..semoga yg baik2 saje utk kj sefamily..

pearlEJ said...

happy anniversary KJ....

cendawanintim said...

KJ,

aku doakan perkahwinan ko senantiasa bahgier n ceria...hepi selalu ye nokkk...

K.Jah said...

thanks korang!!! thanks a lot!

IRA said...

amin.
moga berbahagia hingga selamanya.
moga cem dapat adik yg ramai.

Izzu Izzuri said...

Jekk!! HEPI ANNIVERSARY Jekk!! Alahai da nak masuk 7 tahun da ko kawin..Gile2 ko laki minik cam hornymoon je aku tgk..Kehkehkeh!! Jek, da lama kita tak pillow talk kan?? Kehkehkeh!!
Aku doakan kau & carlos berbahagia dunia & akhirat jek!!

K.Jah said...

tengs ira...tengs jek!!!

NieZearm said...

Hepi Anybersari jekk... :)