Oct 1, 2008

gambar raya lagi...

hi! saya cem (bukan nama sebenar)...
.
family besar saya (pakghong takde, dia tukang ambik gambar)
.
dedi saya, saya & mami saya...si pemblogger itu!
,
atok saya, saya, nurin (kazen saya) & uwan saya
.
saya, acik (cana), nurin & acu (cija)
.

pakghong joe, nurin & makghong anor (juga bukan nama sebenar)

8 comments:

Cakap Kosong said...

gigih ko tangkap gambar banyak2.adik2 aku tak ble blah.....10 min lepas semayang raya ...terus pakai t-shirt

K.Jah said...

xde sapa berani pakai t-shirt hari raya. nak kena jelingan maut mak aji? hahaha

cokolat said...

fokus aku utk gbar2 ini hanya pada cem! aku sukalah tgk adik2 kembar ko kak... :)

cokolat said...

lupa.. dengan muncung tudung ko ituuuuu!!!

Cyberwira said...

kak jah.. nak tau Raya pertama saya tidur je kat rumah dr pagi sampai ptg.. hehe..then tgk tv jer.. malam raya pertama kuar pi cari kedai mamak minum2 dgn member2.. keji kan!!

Nad Eusoff said...

merah itam gitu...
gothic ke sis..
hekhek...
nice ler family akak nie..

K.Jah said...

cok, ko de adik laki?? kahkahkah???

cyber, ko mmg tak user frenli kan?? hahahaa

nad, yes!! kiterang mmg ske gothics nih...taun akan2 dtg pun misti ceni gak. hehehe

Anonymous said...

wahhhhhhh!!!!!tak menahan ye ko ngah!!nampak aurat rambut ku itteww!!!dose besa ye disitu!!waahhhh..padehal mak ske jerk,ahaks!!.

-acu-