Oct 8, 2008

telan air liur sket!

jeruk mangga & kuah rojak mak bee

celup sket tengok!!!! perghhh!! pedas, manis, masin, masam...pendek kata, cukup sipat lah!!!

14 comments:

IBU KUMBANG said...

terinzal aku nengok.. siot ko kj..

:: AYU AYUMiE :: said...

mmg aku telan air liur nyah...ko ni sajer jer kan menyentap aku & shija pepagi bute nie...

Mummy Cool said...

aku ni puasa yang.. adoii laaa.. ni yg sakit jiwa ni bila ada entry yang boleh buat aku terliur ni... kekekek

alicia said...

amboi!!!! sedap betoi la...

K.Jah said...

ik, hahaha...tu sequel kepada iklan mak bee aku aritu tu...

ayu, tu la...cana jer sempat rasa mendalah nih. cija..sape suh ko blk awal sgt..

mummy, pose 6 dah eh? selamat berpuasa mummy...

lisa, tu rb gambar tuu....jgn memain

Anonymous said...

heelehhhhhhhh!!ade aku kesah!!muahkahkahkahkah(*gelak syaiton sebelum akak akhirnye tediam coz kene lempang ngan kakjah)kihkih

-acu-

cokolat said...

wahahaha... si ik terinzal... aku teros klimaks nokkk tgk!!!

Cakap Kosong said...

merembes mak nok! tgk ko punyer kuah rojak

K.Jah said...

cija, tau pun...ko bukannyer tak tau pelempang aku sais XL


cok, ko ni asik terinzal jer...tau la mlm tadi dah dpt seround! oppss...pechlobs plak! sowi..

ck, ni sorang lagi...si cok izal, ko plak asik la merembes. hishh!! bermasalah betul la korang2 ni taw

Umie said...

ehh, bole pulak jeruk ko cicah ngan sambal rojak erk...tu ari aku balik singgah R&R Tapah tu pun aku merembat jambu & kuah rojak...dlm peti ais skang nie ade jeruk mangga gak nih...ade can le aku tiru resepi ko ni KJ...muahahahha

cokolat said...

adusss... tetiba jadi isteri lindungan mesjid plak kj ni... malam ni jgn lupa en.GAMB! muahahaha!!!

K.Jah said...

umie, iyo...ko try la. sodap nyahhh!

cok, en. gamb apo lak nih? wakakaka

missgigikumancung said...

mak aii..pokok mangga sapa la saya nak jolok balik ni ha!!!

K.Jah said...

miss mancungss...hahaha. ctttt...mangga sapo2 pun buleh laaa...