Nov 9, 2008

yaasin

pagi tadi carlos call penang. ayah mintak dibacakan yaasin untuknya. ikut kata noli (adik ipaq), ayah kata kepala dia serabut, byk benda dia fikir.
.
dah masuk waktu zohor dah nih, nak hadiah yaasin kat ayah sat. mintak korang doa sama la yer? moga ayah cepat sembuh!!
.
amin!!!

17 comments:

cokolat said...

nok... tabah nok! aku doakan segalanya baik2 saja... be strong ok!!!!!!

Cakap Kosong said...

memang kalau kita sakit.kita akan serabut.semoga ayah carlos cepat sembuh.

KV said...

amin..

azreen said...

smga ayah kj cepat sembuh...byk2 bersabar....

manje said...

Salam k.jah

moga ayahnye cepat sembuh...
Insya Allah...

Mieza said...

insyaalllah...mieza akan doakan ayah kj cepat sembuh ya...

IBU KUMBANG said...

Doakan dia tenang, maybe dia masih tak leh terima keadaan lagik tu... insyaallah takde apa2

ita.itu said...

insyallah aku doakan..jg diri ye nok

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) said...

saya doakan ayah k.jah cepat sembuh dan dpt tenangkan fikiran..

mak saya pun tgh sakit..tak leh bangun jugak..sedih je tgk dia camtu..

cendawanintim said...

kautkan smangat nok...

Nad Eusoff said...

moga ayah bro carlos cepat sembuh...

Ungku Nor said...

okeh, insyaAllah.

Mummy Cool said...

kuat kan semangat dan tabahkan hati... kita sama sama doakan untuk kesembuhan ayah kjah ya...

julietchun said...

Satu Malaya mendoakan ayah ko KJ,kuatkan hati.

Anonymous said...

hiba lak rase hati aku ni ngah.Insyallah, aku ngan shana akan sentiasa doakan moge ayah b.sani cepat semboh.amin!!

-acu-

ween said...

mudah2an ayah kak jah cepat sembuh.amin

Shifu67 said...

semoga selamat jee...