Feb 24, 2009

menjawab persoalan...

WO...WOO...WOOO...
.
AKAK CUCI LONGKANG LAAAA...

HUJAN...

JIMAT AIR MAA...

TAK BAIK TAU KORANG SYAK BUKAN2...

p/s: baru ingat nak rehat2 tadi. tengok kemain korang mengomen maka terpaksa la akak mendefen diri dulu disini. huwaaa!!!

38 comments:

Ungku Nor said...

aku lalu rumah ko tadik.
keta dedua ada kek bwh porch tapi tutup je tingkap pintu suma..

;p

i.am.belle said...

oiit tukar blogskin nampak. jeles nih.

kuIna Jentayutiara said...

rajinnya salin kulit...

tentangseseorang said...

mcm satu penipuan jer nih >:)

sheila said...

dah kato pengulas sukan..
kitorang ulaslah apo yg kitorang suko...

kalau xnak kitorang speku yg bukan2..kono tulis pengulas majalah agama..mesti yg kuar perkataan baik2 yo..hahhahhah

sheila said...

kak ungku,
dah nampak keto ado 2 bijik apo x ditokan loceng..bebuek anta lauk ko hohoho..

mummysya said...

Betul ker kak Ungku... ish!!! ish!!! jah, jah... tak baek tau!!!

Nadine Zuharra said...

saspen2.. takpe,cuci longkang pun leh keluar peluh jgk kn..hehe..
yela,musim tak menentu ni kene rajin exercise,nak ngelak demamm.. :D

cokolat said...

memanglah kau coci longkang tapi lepas lunyai carlos sinclair kau kejekan...... dusta je!

Monkey D Luffy said...

napa rajin ni? jiran hensem lepak luar ker?

Tijah said...

KD, wakakaka…pemongakkkk !!!

Belle, ala....den tuka kepalo & kaler jer…hehehe

Kuina, hehehe. Dah boring tengok kulit lama…

Ady, gulpp!!!

Sheila, den nak lotak panel forum perdana la lopeh nih…KD tu mmg. Dio kan abg nas terjah!!!

Kin, kau cayer la ckp dukun tu…wakakakaka

Nadine, haa…ko sorang jer bersangka baik dgn aku nih. Hehehe

Cok, tabaik taw syak mak centu. Wakakakaka…

Kapten, yer…anak ikan. Hensem2 tgh buat keje kat rumah jiran…heeheh

||alis|| said...

aku nan tetap bersangka baik terhadap kak jah tersayang..

kan kak, kan?kan?

lupekanje said...

nampak eeh..tak do org pecayo kau coci longkang...mungkin cem boley jadi alibi kau jah..sian kat kau kan...tak po jah..klu tk do org pcayo..bio ler acik yg pcayo...
iyolahkan....kapatebang jet pun kono basuh, apo laiee la longkang kankankan..

Tijah said...

alis, mekasih nok. huhuhu

acik, hahahaa..jadi la alibi 2 org nih. lopeh la poie bicaro...

kakpah said...

maleh nak ngomen. sobona e akak ni tak paham apo yang korang cakap. inesen....

Tijah said...

kpah mmg inesen kan? wakakaka...

NUR ZIHAN NASZERI said...

hahhaahaa..

kelllas alasan ko kak
cuci lonkang

sonditx said...

kak~

nak mintak tolong leh?

nak resepi puding karamel leh?

nak try buat utk ibu ler..

Cakap Kosong said...

alah nok..............tak yah lah nak kaber2 line....!!!!

cendawanintim said...

longkanggggggg maner yang ko cuci tu tij??!!

Tijah said...

zihan, elehh...ko tu ter achum..achum. ko aku aku pecaye ko saket? hahaha

sonditx, nati aku try cr blk resepi ungkunor yer...

ck, ko nihhhh...tak caya meh talipon aku. (errr...ko suke dengar sore aku kan nok? hahaha)

cend, longkang umah aku laa... wakakaka

kakpiah said...

hujan...

sejuk...

anak pegi sekolah...

laki cuti...

hahaha...

peh tu.. apasal ko cuci longkang?
banyak sangat ker ko humban ke longkang jah?
ish ish ish.. membazir peluru jer jah...

wakakakakakaka!!!!!!

Tijah said...

piah. ni ada pantun utk ko...

tak caya tak lah
tetet ko sebelah

wakakak...

mugiwara said...

bawak2 la tunggu hujan tu berenti...
jgn men hujan....
anak xde, men2 nyanyi smbil nari2 bwh ujan ngan laki ye....
*pengang penyapu cuci longkang hanya utk mngaburi mata org len*

Tijah said...

mugiwara...syyyyhh!!!! :P

bungaditepijalan said...

main ujan best.
:p

azreen said...

yo-yo je la ko jah.....cuci longkang ke cuci lain ni....muahahahhaha

MasNurin said...

tak cayo..tak cayo..itu sumer statemen cover line.

shija said...

muahkahkah!!meraseee..90% tak caye ko nok!....iniiiiii siriyessssss!!(*sile nyanyi cam wonderpets,kahkah)

Tijah said...

Angie, best kannn??

Reen, pikir lain tu…tu misti ko dah byk tgk nude nih. Hahaah

Mas, tak cayo tanyo acik…hahaha. Tetibo!

Cija, aku kan supannn. Dah la atok ada kat umah. hahah

Kak Senduk said...

sah ko ni kedekut taik idung masin jah..mak leh bayangkan ko macam pembatu rumah mynmar yang ngah cuci longkang..muka dah ade sikit dah...

shija said...

aah,insyaallah mak balik minggu niek nok.sazah kobar atok tanyo..shija tak balik ko?.aku tanyo sazah balik,shana atok tanyo tak bu?pehtu sazah jawap apo tau..........takdo la pulak!muahahahahahhah...atok lupo tue cucu eh niek kombar,dio ingat aku bongsu dari 3 bradik sajork,nan ado deh tanyo shana,kahkahkah(*harus aku kene terajang kat shana coz bgtau ko niek.miahahhaha)

Tijah said...

k.sen, yer nok...pembantu rumah mynmar skrg lawa2 tau. silap2 child fish pun bleh terpikat....

ok. aku cadang sabtu ptg tu kito bawak atok jln2 jasko nak? giant nan ado wheelchair leceh kit. peh tu sazah kito ajak mkn bebioktopus kek sushi. cana tu tak buleh bawak keto...tu yg raso cam xdo kepontingan yo tu. ko jgn ckp kek dio yo? wakakakak!!!!

shija said...

kakaka!okeh mek zip molots.lamo tak makan sushi nok!ari tu mek nak beli dah kat tesco,dah nak pilih dah tapi sazah marah mek nok!tak yah lah hai kateh.okeh,sabtu ptg kito bwk atok jln2 ngan sazah moh.

*jadik ko carlos mancing mo aji usop?kan main bejanji janjian nak mancing kek talang tekau dowang tuh.

Ungku Nor said...

SHEILA, den dah tokan loceng kek pagar tapi ditutup eh suis dek TIJAH gak eh..

sampai mengeluceh jari gomok den dek menokan butang tu byk kali..bebunyik eh tak jugak tekaauuu!!!

Tijah said...

Cija, tu bolom laie sazah tgk tolo ikan kuning2 tu lalu kek conveyor tu kan?? Hahaha…

KD, hahahah. Kau tu salah tokan suis tu kakkkk!!!!

Aspalela said...

aiiii....sehari suntok ko basoh longkang yo kak??

Tijah said...

as, iyer...dgn longkang2 jiran skali sumer abes cuci. hehehe