Dec 28, 2009

4 - 2 = 2

ini adalah scheduled post.

dengan terpublishednya entry ini (bolehkah "ter" dan "ed" digunakan bersama utk mendescribe past tense?), akak sudah pun berada jauh nuuuuuuuun di batu 4.

batu 4 tauu...
bukan batu 2...

rabu akak balik. ada kursus jenazah. malas nak bawak leptop. tak kosentret kang. nanti bang bilal marah!

daa...

32 comments:

Desert Rose said...

uihhh tetiba aku menjadi lebih kagum ngan ko....

momguess said...

ala jah
bang bilal pon ader belog jugak

atle ♥ waT¡e said...

insaf le kak...hehehe..
kembali ke pangkal jln...
larikkk!

jo said...

bang bilal?
bunyi macam manja je kak....

kakngah said...

elok na ekau tak bwk jah..
kang.. ado yo alasan nk cengkelat.
ekau tu bkn buleh cayo na..

~0~ said...

hurm...kagum

Hezesuze said...

wow tabik spring kt ko jah...ni ko rela ke pakse pegi ni jah..hehehe

go go jah..... ;-)

Lazyf... said...

insap...

A.I said...

elok la kau amik kursus tu jah. sok bleh kau tlg uruskan aku!

Yunus Badawi said...

lepas ni aku kena panggil ko ustazah ke kalau kita jumpa? ngeh3x

Daun Bidara said...

jah, nanti turun kan ilmu...

Lifesaver said...

kak.bagus kursus ko ni

Lifesaver said...

kak.bagus kursus ko ni

||alis|| said...

kak jah, nnt share apa dia blaja.. bagus ko kan... kursus pengurusan jenazah, adakah sazah yg nyuruh, atau kehendak hati?


aku nih jgn ckp kursus jenazah, kursus kawen pon tak pi lagi. adoi.

bila.nak.insap.aku.pon.tak.tau.

haha~

AZANI said...

salam tijah,
batu 4 tolok komang yo?

chocolatetarik said...

kagum...kagumm

al-lavendari said...

akak kau masak apo pun sodap. yang tak sodap eh, kalau dio maleh masak !

al-lavendari said...

tadi tu komen n3 yg lepas, dibawah ni komen untuk n3 ini.

baguslah tijah ambil kursus tu, sebab tempat kita ni kalau ada kematian, tepaksa impot pengurus dari luar. lepas ni kita tahu lah nak cari kat mana.

Erna said...

alhamdulillah..ni memang boto2 anak sazah...

dude said...

tak silap aku tak boleh hias kubur macam ni kan..

Shifu67 said...

masa kursus tu ada selingan nyanyi nasyid lagu selimut puteh tak?

S.I.D said...

pergh..kursus jenazah..cheq semakin kagom...

Zyma Saad said...

Salam Tijah.....

Errkkkk, batu 2? Owhhh, aku insap!!

Ko pegi kursus jenazah ekkk? Bagus benor tu,Jah. Byk pekdah nyer dari ko pegi Giant utk beli popkon !!
Nanti ko tarbiyah aku ye....

;)

hatim a.r said...

ni yang nak nyanyi 'bila izrail' ni

afiq said...

cetbox sudah tiada kah?mengapakah

laki cikgu kimia said...

waaa.. qunuuuuut!

farish H said...

kosentret ktnye hehehhe

~Kak AZZ~ said...

selamat ulangtahun perkahwinan Jah...yg ke berapa tu tak pasti lak...hehehe...


Nnt ko share la apa yg ko belajar kek kursus tu yoo...tempek kek sini, leh gak akak numpang baco....

k.e.r.i. said...

batu 4 kat PD?

*ayu the sun* said...

nanti leh la share ilmu skets2 ngan we all..


VISIT ATS-SHOPPE ~ Click here for a lot of products out for grab!

Tijah said...

dr
hahaa. mano ado kusus jenazah. mak propah jer tu. kursus lain aaa...


momguess
tu blog aktiviti masjid . mana sama tu...


atie
aminnn. hehhhee


jo
bang nasir bilal khan? hahhah


kngah
nyosa lak tak bawak. mmg ado wifi tompek tu. hehehe


~0~
hehehehe. apa yg ko kagum kan tu?


heze
terpaksa..tapi best jugak taw.


lazyf
tawu takpe. huhu


ai
alhamdulillah. ko misti ringan kan nok? kehkehkeh


yb
nak panggil aku hajjah pun bleh bang...


daun
ko nak ilmu pengasih ker?


lifesaver
mmg bagus dik...


alis
caner aku nak ckp ek? heheh. nanti la aku cerita...


azani
tak bang. tolok komang tu batu 8


chocolatetarik
tihtihtihhhhh...


allavendari
hehehe. akak baco blog tak bang? maghah deh kang. sini kok ppuan xdo org uruskan ko bang? payah tu...

Tijah said...

k.erna
kihkihkih. sazah laie teral kak..


dude
ala...tu aku gugel jer tu...


shifu
xde bang....muzik kitaro tu ade la....


sid
cheq makin takot. hehhee


zyma
ko mmg patut kena tarbiyah nih. mari sini aku tarik cuping telinga ko. hahaha


hatim
bila izrail?? nyanyi kat mencester???


afiq
saja rimuv. mahu jadi puan minimalis skrg ini. heheh


laki cikgu kimia
mari berzikir...


rizz
nati kang lappy kena rampas amacam?


k.azz
aik. mano akak tau nih? yg ke 8 la kak. perantin lamo nih..


keri
yer...pandaiii...


ayu
yer insyaallahh dikk...