Jan 28, 2010

121 = 2.90

slurrrppppppp!

ahhhhhhhhhh!!!

musim2 panas ni...tak dapat cendol, salim pun jadilah!

sapa dapat teka betul semlm sila angkat tangan???

mari sini tijah belanja salim unlimited edition...kepuasan berganda!

p/s: akak belum penah cureng lagi setakat ni taw. masih setia pada yg sattuew. in future tak tau la plaks. wakakaka!!! keji!!!

41 comments:

Daun Bidara said...

apo bondo ni jah macam cendol je

kakngah said...

kek leman dawi ado x salim nih???

hanie said...

hahahahaha!! hensem sungguh la haih salim nih..

bak semangkuk!

afiq said...

ala.... adek salah teke lah semalam mami... uhuk.. xpat ahh nak rase mami banje adek salim tuh....tskk...

chai n tea said...

cam penah nampk
ini restoran Thai yg ada kt Alha Angle tu ado jual

abah den suko nih kak
asal dtg mkn yo..dia order salim

Tijah said...

daun
mmg cam cendol tapi texture dia cam halus sket...sedap tu


k.ngah
xdo. ni kono makan kek jasko S2 ni. hahhaa


hanie
ko sejuk2 tu xyah la makan salim. tekencing2 kang. hahaha


afiq
tu ahhh. doser tuduh ai pasang cailfish taw. tanak kawann...


chai
yer. kat jonis nih. sedap taw

S.I.D said...

lazat sungguh salim tuh~
saspen je smalam akak oyh~~

shija said...

uikk!!mak lom ponah gaso salim nie doh!sodap ko?ado cam cendol pilah tak gaso eh?haishhh...sojak domenjak niek mak asyik tingat kek pilah yoo?asal erk?sesuatuuuuu sangattt...hikhik

Jen Dowh said...

baca nama salim semlm dah terbayang seorg mamak di restoran yg kasi diskaun kaw2 ...rupa2nya cendol :D

tiba2 teringat mamak cendol yg selalu kayuh beskal kat area rumah masa kecik2 dulu

Tijah said...

sid
saje je. dapat buat 2 n3 kan? wakakakaaa


cija
wakakakaa. alak tingat pilah lak? tak tingat PD ko? ehh! lupolak...TTJ pasa 3 skrg ni. nek pangkat tekauuuu... osah murah joki kannn?

Tijah said...

jen
tu ah. tak baik tau syak wasangka pada saya. hahahha

momguess said...

uiiiii
merah ijau putih salim ko jah

Ajipp said...

hahahah saspen je kak jah...
baru je saya nak ngutuk kak jah dalam hati smalam...
kot ye pon nak skendel cari la nama sedap sikit pada carlos...

ini rupanya salim tu hehehhe...

A.I said...

kalerful chenta ati kau ni Jah...ish

KAKTINY said...

salim kat jonis???..

selama hayat aku mentekedarah kat jonis, sungguh aku tak penah perasan kewujudan salim.. huhuhu..
sebab pojaan hatiku ada disebelah salim.. yakni water chestnut ituuuu... hihihi..

jom ajak tasek pi lepak jonis jom..
kat alamanda la pastinyaaaa... hihihi...

Hezesuze said...

haruss ku terjah jonis lepas ni ..ahaks!

Lifesaver said...

kak..air liur ku meleleh

catz said...

Tijah,

tijahhhhh..kita angkat tangan tinggi-tinggi!!!
kita teka betulllll...
:)

||alis|| said...

panas hati aku tgk salim nih, hahaha!

Kak Senduk said...

mak syak cendol tu letak nama salim sebab salim yang buat..x pun dia letak bulu ketiak salim bg penambah perisa

Signorina Syima said...

saya rasa la... itu ialah mukus si salim ... bila makan sekali slurp, enak dan berlemak...

kat johnny's??

hamzah@al-lavendari said...

abang tetap nak kan salimah juga !

Erna said...

kek mano jual tu jah..namo pun salim...

♥ dak pink said...

ni mesti makan kat joni ni kan??
*nak g cari salim jg la..

shija said...

ske la binik dio tu nok!laki kayo(*abah sendrik taknak jago,bleh?)siap nak anta umah org tue2 lagik)sah mangang eh!!..woiiii!!!sedeehhhh la dowang nieh!!!

*lagik sedehhhhh budak2 3 ekor tu nok!sian dapat mak pak cenggituk(siap ajar anak kuang ajar)..dengan ucapan....siannnnnnnyee kowangggggg kanzzzzz......

julietchun said...

glemer sungguh namanya,ehehehe

Yunus Badawi said...

ceit patutlah ko tak nak cendol yg kat simpang flat tu - ko dah jatuh hati dgn salim rupanya.

bila ko nak belanja aku ni tijah?

xiiinam said...

Yang merah tu...?




Cendol bersama hirisan bawang?





Muahahaha.....(gelak cemburu)

Dayah said...

Salam Kak Tij,
La makan Salim kat Johnny's ke kak.. cehh igt abg. Salim mana pulak kena telan.. kekekekeke..

Kujie said...

tak pernah measa cendol yg sedap....selain masa budak2 tu...time mak selalu buat...

Zyma Da` Catwoman said...

Salam Tijah.....

Cehhh, aku ingat Salim tu pakwe Bangla ko.

Sedap ke Salim tu? Pos ke Alor Setar sini sikit....

;)

tujuhhariseminggu said...

mana nak dpt en salim nnih??? sodap...

aripsamat.... said...

lelaki pun suke salim pe

Tijah said...

momguess
yer. sedap sungguh rasanya


ajipp
tu la. tak baik buruk sangka okeee


ai
nyamannnn jer masok tekak nok


tiny
aku pun festime rasa tu. salu aku order waterchestnut jugak. aku ok jer. tasek aaaa jauh kat melaka nun


heze
terjah jgn tak terjahhh nok


lifesaver
abes la basah kibod tuu...


catz
oraittt. lets dating. tinggalkan hp kat email ai yer...


alis
hahahaha. sunway ade ker nok?


k.sen
huiiii. bau cam ketik bangla ker nok??? pitam la makkk...


syima
yer at jonis. mukus? ewwww...


b.AL
wakakakaa. sapa plak la salimah tu banggg?


k.erna
kek jonis kak. jasko S2.


dakpink
yer. silalah coba order...

Tijah said...

cija
osah sodeh eh kannn? org yg centu mmg tuhan kasik sonang kek dunio gek eh kan? kek sanun sok lon tontu selamat laie tu. takpo biar deh. tengok la sok kok kono strok ko, cacat ko. sanggup tak anak eh jago gek eh tu.


juliet
suci dalam debu kan?


yb
ko la blanjer aku bang. aku kan tetamu kalu datang KL? hahaha


cklah
hahahaha. apa ni chegooo. sungguh tak mecing tuuu...


dayah
yer dik. akak bukan salu mkn kat jonis tu. sesekali je. nak join ke?


k.jie
skrg ni cendol mmg dah makin pelik kan kak? ada yg letak sagu mata ikan la konon nak impress la. tapi plain jugak yg sedap


zyma
woih. jauh tu. ko cari jer kat jonis misti ada punyer


tujuhhari
di mana2 jonis berdekatan anda dik...


arip
wakakaka. lain macam pengakuannyer tu...

The Mindtripper said...

salim crita slumdog mmillionaire ka? salim takpo kak jah..kalau shallom? hahah...

tasekM said...

yg macam cacing2 tu mende tij....? hiks.



.

Nizam.Ariff said...

Salim 14 batang dah tak jual... salim 20 batang pulak nak naik harga... haih!

eddie dewanaga said...

fancy sungguh cendol2 itu...

Tijah said...

mindtripper
kalu shalomaa? pitamm...


tm
whoaaa. itu la penyedap rasa kak. hahah


nizam
dia suh berenti ngisap la tu. hehee


eddie
lazat berkerim disukai ramaii...

::narita:: said...

beshnyeeeeeeeeeeeeeee...
akak..banjer ;P