Feb 25, 2010

flag!

homework pendidikan seni...

"em drowing stet fleg mami" katanya...

"good! show to mami then..."

"eh ehhh pandainya!!!"

dia senyum. idong kembang kuncop!

uikkk!!!

sekali tenampak 1 flag yg agak rare disittew...

spot the different plissss!!!
.

54 comments:

MrMiEZ said...

Kak Jah...

Muskil nie. Ade ker negeri PAS..?

So, Mesia ade 15 negeri la nie..

Hehehehe... cemcemcemcem

♥ dak pink said...

ayoyo cemm. dak skola xleh lukih gitu. pengaroh sapo la ni?? *geleng2 kaplo


*dari td nunggu,akhirnya klua gak posting ko kak. =p

S.I.D said...

negeri pas? pas tu negeri?
cool~

Ms. Anonymous said...

wowowow.. PAS?
sejak bila Malaysia ada negeri baru named PAS kak?
hehehehe

catz said...

wooo..
cem sgt optimis ye..
ni kalau **** tgk ni, terus amik jadi anak angkat ni..

**** = sesapa yg berkaitan..
hahhahahhaa...
teka kalau teror plis.
ke ke ke.
btw, tulisan cem cantik!

Daun Bidara said...

hidup cem!

sayangsayangibu said...

adehh...kretif betul
nape tak lukis gambar r***t tu
lg menarik cem...
hehehehheee....

hantumakan said...

hahaha, best aa anak kau.. :)

kucingorengemok said...

fuhh, pemuda muslim harapan bangsa, meh aku ambik cem jadi anak angkat meh... eh, pendera johor mana pendera johor? hehe

adibah said...

Dikna pun suka buat homework pendidikan seni.. *tetiba


ekekekekekekeke

Tijah said...

miez
ada byk lagi bendera yg dia bleh lukis tu. :P


dakpink
pengaroh dr atok dia. pelanggan tetap harakah


sid
adaa...adaa...hahahah


ms. anon
sejak petang tadi dik. hahaha


catz
aku tawuuu tu. err...ada cam tulisan aku tak tu?


daun
hahaha. aku tau ko pangkah apa...


sayangsayangibu
r****t? tu takleh. nanti atok marah. :D


dalia
aku syak atok dia penah bawak pi ceramah nih...


kog
pendera johor? ada..ada...tak abes lukis lagi tadi tu. omak eh x sabar2 nak snap...


dib
eh ehhh. sama plak kannnnn? :D

afiq said...

cem. abang hate drowing. sobbbsss sobbsbsss...eh angkel.

AZANI said...

salam tijah...
dia bakal wakil rakyat satu hari nanti..

nama saya aslina said...

uihh...mejik2... pas adalah negeri...

kecik hati ni cem tak lukeh bendera pineng...

Arin said...

hahhaha..tetiba ada sentil satu bendera..

"pendatang izin" said...

tijah..
da nampak ketokohan memimpin pas tu..

aripsamat.... said...

hehehe....cikgu die tak kate pape ke?

Leen said...

Baru tau hari ni ada negeri nama PAS.. haha

geraugebang said...

Pas Pas Pas...sah sah pas pekso budak Cem ni...akak adalah suka budok cam ni..meh kawan ngan budak kentang kat umah akak..kah kah kah...

Yunus Badawi said...

CEM boleh ganti ko jadi YB satu hari nanti

MUMMYMUJID said...

nak nabyi lagu apa kat flag tuh....
bila perhimponan?

tasekM said...

sok bulih ganti adi awang nih... he he.


.

~Kak AZZ~ said...

dah ado bendero, mesti la ado negeri... Kan semuo negeri ado bendera... huhuhu....

Banyak gak ehh tosolit bendero tu dlm enbeg mami cem...hua3...

enjelinajolipit said...

bangga nik aziz dah jumpa pelapis.

aNiS tHe BumbleBee said...

hahahahahha! sumpah kelaka!!!

Nad Eusoff said...

PAS??? har har har..

Weed and Bandages said...

teacher suka teacher suka!


hahahahaha... bijak bijak.. nampaknya generasi sekarang tak lah teruk sangat..

sangat aware kan? hahahha.. teacher suka teacher suka

julietchun said...

tau kat kementerian pelajaran bahaya cem nih,hahahaha

kakpah said...

cem, nanti jadi pelapis yo.

Tijah said...

afiq
kiter tau. abang join taeater skrg kan? so u think u can dance abang??


azani
mudah2annnnn. amin. hehehe


aslina
pineng susahh aa. nak kena ada pokok pinang tu skalik. hihihi


arin
ada 2 lagi benda tetinggal kan?


avit
agak2 ada tak sapa2 nampak nih?


arip
err ntah...blm submit lagi. heheh


leen
eh adaaaa. dah lama ada tu. :P


k.gerau
bulehhhh! cem pun mmg suka kentang kak. nak2 yg dah jadi mr. potato tu..rangupp!


yb
tanak. etlis kalu dapat jadi ceo shell ok gak. hahaha


mummy
nyanyi lagu "pergi tak kembali". bleh?


tm
bukan rostam ekk? hahhaha


k.azz
ishhh. jgn la cakap kek sini. hahahah


enjelinajolipit
dah patot cari pengganti tu kan?


anis
ko misti teral lukih bendera sri lanka kan?


nad
yer. huhuhu


ms.weed
budak skrg lebih logik. :D


juliet
jgn ler bagitau. hehe


k.pah
hehehe. atok eh tgh train la tu...

IRA said...

hahaha... cem buat lawak tanpa niat :D

Ayda said...

lawak la cem..... cam omak eh....
cem jgn membazir memori dlm otak kau dongan politik bangang ni cem...buat rughi sel2 yo....

Yunus Badawi said...

kalau cem jadi ceo shell nanti kaya sgt pulak dia. aku yg jadi kuli kang ni pun duit makan tak habis hehehe

Tijah said...

ira
apa la niat sebenar dia agaknye ek?


k.ayda
politik mmg klaka. tengok la hari2 org politik main saman menyaman sesamo sendiri.


yb
apo salah eh bang. dio kayo sok omak eh jugak yg sonang. heheh

NenekPenne said...

agaknya logo bendera tu senang nak lukis kot.. kalau bendera lain mungkin agak payah si cem tu nak lukis dacing, roket, kepala kerbau bagai..

kan kan kan....

A.I said...

Negeri P.A.S???

nnt aku nk cek peta mesia sat na...

zeozir said...

akak, sumpah klako la entry ni, I loike!

ztzett said...

weit! tulisan cem cam tulisan ko la!!

aku suspek cem nak lukih bendera kelate tapi tak pandai nak lukis kijang dan keris kan kan kan...

green apple said...

aku nampak bendera tu dulu okkkkkkk.

sape kata aku tak islamik?????

hahahahhaha

tujuhhariseminggu said...

kalo camtu, kono pocahkan bucu2 bintang jadi limo belas nih.... :)

xiiinam said...

Bijak.....




Macam omak eh...

Yunus Badawi said...

anak org (bini dia) yg senang esok tu kalau dia kayo

Tijah said...

nenet
lojik jugak tu kan? tapi bendera yg ada keris tu lagi susah nak lukih kan? hahaha


ai
adaa....ko salu pegi sana apa.


zeozir
semlm dah lukis...hari ni kaler plak. putih hijau


zt
tulisan dia kemas lagi rasanya. nanti la aku belikan pen 0.1 cam ko pakai dulu...


di
yerrr. aku tau ko islamikkkkk. (terus aku speechless) hahaha


7hariseminggu
sila pocah jadi bintang tigo cano?


cklah
uikkk! teros tersipu kemalu2an...


yb
uishhh. kena pilih2 menantu la cengginih

PUTUBAMBU said...

wakakaa...!
kelakar betul dak cem ni..

Lifesaver said...

cem...pandai ko wat lawak erk...camne nak jawab tu mami tijah?

Tijah said...

putu
ko tingin nak jaga dia tak kat nursery?


lifesaver
tu yg susah tu. aku diam jer...huhuhu

shija said...

terer kan anak ko lukih flag2 tue nok!yg pasti byk flag2 tue acu lupe sudahhhh...

Tijah said...

cija
bocor rasier. yg pas tu dedi eh ajar kosan eh...

Hazey said...

cem ni memang ada gaya jadi ahli politik la, kecik-kecik dah decide nak pilih parti apa...? (ke ada influence dari mana-mana kot?)

Tijah said...

hazey
err...tu la. tak penah lak bawak dier masuk kotak mengundi tu dulu. hikhik

ibusinga said...

hahahaha...
bendera lain susah nak lukis tu kot....

Tijah said...

dr
paling susah bendera yg ada gamba keris tu kan? kehkehkehhhh

ASaDa RyutaRo said...

hahahaha...

jadi wakil rakyat la ni..
kekeke..

siap kempen lagi..

*state flag.. uhh!

Tijah said...

as
kehkehkehhh. apa2 pun undi adalah rasierrr...