Jun 17, 2010

kekanak...

dah! dah! masokkkk!
maghrib dah nihhh!!!

liat betul budak2 ni nak suruh masok mandi...

ok dah mandi.
nak main lagi...
kita semunyik2 dlm rumah dah la kan?
kat luar gelap...
takot antu kopek.

bleh?
punya la kira sampai 50.
sempat sorok kepala je?
.

33 comments:

MY HEART said...

hahahhaa.. nak etot main sembunyi2 (eh, persal plak cakap pelat2 lak aku nie hiks)

kakngah said...

copek cem.. nyughuk lam kaen tok nek...

kak Erna said...

jah,,bolih la tu..janji nyurok...

adibah said...

aku rasa cem selalu nengok ko main nyuruk2 ngan carlos cenggitu nok..

budak2 kan selalunya "learning thru observation" kaedahnya..

hehe

Tijah said...

myheart
acik kira sampai seratut ehhh? lama sket sempat nyorot...


k.ngah
tanakkkk. gelappp...


k.erna
hahaha. cam ostrich kak kan?


dib
kejiiiii. wakakkaa. njap aku pikir blk bila ekkk???

HaNa NyoTa uHArA said...

tetiba aku tingat zaman bayi aku dulu.. haaa camtu kekdah nye aku nyurok.. tapi aku tutup muka dengan slimut jak..badan tak tutup.. tu pun adik aku masih takleh nak carik aku masa tu..haihhhh....

zonaku said...

hehehhehheee......

kira dia x nmpak org, org pun x nmpak dia la tu......

turun perangai ko ker kak?

Hidemichi said...

PAS-ti...;)

h a n i e said...

kire tak nampak org...sm mcm org x nmpk kita lah tu..

i'm invisible...plingg!

hahahahaha

SyimaSyaz said...

adoi!
kak...takleh tahan lah kak...
saya gelak smp sakit perut.....

(gelak lagi)

Catwoman said...

Huhuhuhuhu.....main nyorok2 ye.

Ehhhh,kepala je yg nyorok, montot nya tak nak nyorok sekali ke?

Hihihihihi.....

:)

Che Sue said...

sumpah gua masih takut antu kopek sorok kalo men nyuruk2 time senja..tapi kan..ko rasa, MUAT KE DIA NK SOROK AKU NI bawah kopek dia?? hahahah!

*sambil tepuk2 babat kat pewot ngan bangga nyer*

zeozir said...

hbs la ilang bontot tu kang, hantu kopek amik, haha

Tijah said...

hana
dah mcm sesumpah plak badan sama kaler dgn simut kan? tu yg tak dapat cari tu. hehhe


zonaku
eh takkk. err...tapi aku ym salu invizibel. kira turun gak ke tu?


hide
aisehhhh. kantoi plaks. hahaha


hanie
takpe lepas ni mak dia ajar cara2 sorok badan plak.


syima
janganla gelakkan saya. kesian saya...


zyma
montot saya tak muat masok bawah kusi la antie...


che sue
skrg mungkin tak muat la. silap2 ko plak bleh sorok antu tu bawah kopek. hahah


zeozir
antu kopek kata "aisehhh. takde space ahhh"

kak wos said...

ko nyorot kat mana jah?

Tijah said...

wos
aku nyorot kat bapo...tepi periok sop ayam. huhuhu

jo said...

tak dan nak semunyik bontot ke tak muat nak masuk bontot tu?

kucingorengemok said...

menurut ilmu yang diperturunkan pada aku, hantu kopek dok belakang pintu jugak... jadi sesia la memindahkan projek sorok² tu ke dalam rumah, hehe

NenekPenne said...

menjadi kanak2 adalah sangat best
jom jah, kita main sorok2 kat sopping complex.... hik hik

ckLah said...

Baik-baik main waktu senja...nanti hilang betul....hantu sorok sembunyik kan..

:)

Tijah said...

jo
kalau masok bawah meja mungkin muat kan?


kog
wah. sudah beralih lokasi kah? misti dia takut hantu kopek yg lebih besar diluar kan?


nenet
jooomm??? kita main nnyorot2 kat alamanda nak? aku cop kira kat jonis


cklah
hehehe. tapi chegooo...budak2 ni punya masammmm...antu pun takot chegoo

Pnut said...

tijah kalau akak main menyorok, kat mana aku nak sorok gamaknya, badan beso, nak masuk lemari tak muat..nak bawah meja kang kena panggil bomba lak.
hahaha

Pnut said...

eh lupe nak mengeji..
ape ni karpet murah?? tak main tau.. rumah ai karpet semua import tau..
kalau pijak tenggelam sampai lutut..

tu diaaa tak kagum gak tatau le..

shija said...

cayangggg!!!nok!kok camnie ariff nyoghok..sah2 dio yo yang jadik tukang kigho memanjang kan..sonang na abg aiman ngan faris nak carik tekau..wahahaha

tasekM said...

kah kah kah.... saspen sungguh... ingat sorok kepala apa la td... (gambar last tu lambat plak keluar)

hehehe...



.

julietchun said...

kira 50 sorok kepala, kalo 10 je agaknya sempat sorok apa ye :P

momguess said...

bukan ke kalau main nyorok2 ni cuma sorok kepala jer?
hehehhe

Tijah said...

k.pnut
isk. jgn memperlekeh diri sindri kak. ntah2 nyorok atas pokok pun bleh tuu.

wuishhh. karpet mekahhhh tuu. import la jugek kannn? hahaha


cija
takkk. faris dah nampak dio tapi buek2 tak nampak. sangat sporting disittew kan? hahahha


tm
hahahaa. mc teral tak main sorok2 pedang?


juliet
kalu 10...dia masih tepacak belakang pengira pikir nak lari depan ke? kiri ke? kanan ke?

Tijah said...

momguess
hahahah. susahhh aaa nak jawab soklan ko nih tauuu

KAKTINY said...

mujur dia tak nyorok dalam karpet pastu gulung2 duduk tepi katil..
kompom ko yg larik dulu kang..
kahkahkah...

Tijah said...

tiny
hahahaa. tapi aku tak sure kapet tu muat ke tak nak menggulung budak tu nok. eh. aku dah konfem ngan cok. anytime...before 4 okes? nanti ko bagitau masa yg ko ebelebel...

kakpah said...

kira okay la tu.. hikhik..

Tijah said...

kpah
kepalo pun jadi lah kan...