Feb 4, 2011

how?

petang tadi dah.
pastu jam 10 tadi ulang lagi sekali.
ok.
lega.

ni dah 1.40 pagi.
rasa cam nak lagi.
isk!
cemana nih?

problem betul la.

27 comments:

@xiM said...

wow..malam jumaat lah kata kan..

:P

Leen said...

Masuk toilet ek?? Hihihi

Kaseh said...

how? teruskan jer.. hahha lg sekali pun ok gak tuh..

Madam Sooyaree said...

Cherry berry ke Kak Tijah oi... hihihi..

fatt said...

redah jo...

fatt said...

akak,
banyak ke cacing yg kuar? hidup ke dah mati? tatutttt....

DeLancrettLurpak said...

nak apa kak tij? makan eskrem?

catz said...

ehemm-ehemmmmmm.
ko buek apo jah????
now pukul 5 pagi...aku pun rasa nak lagi nih.
.
.
.
.
.
rasa nak makan nasik lemak.
mlm tadi sevungkus dah..
lamanya nak tunggu 6.30 pg.
nak nasik lemak sambal paruuuu.

AZANI said...

satu ? dua tiga pun takpe.....

Che Sue said...

sy budak inesen so otak bersangka baek d malam2 jemaat nih..
sila minom teh pekat2 no syuger ek...
susah2 sangat, tampal je koyok terus kat puwut tu..

@yue said...

"lega"..
aku rsa xleh nk kaitkan dgn 'mlmjmaat'..akaka...

mkn ape la tu smbil beri2...

kak Erna said...

jah..lapa yo..asek naak makan yo..he he..akak kalau cuti..tu yang maleh tu..dah lari kodopan pun..pandai yo kaki tu menapak ko dapur balik..hish2.

Yunus Badawi said...

Hebat ko tijah. Berapa round mlm tadi? Ekeke

al-lavendari said...

ingat dah habis dah cacing dalam perut awak selepas makan ubat hari tu !

Aku said...

sabor jah...

ceciter apa sebenornyer ni...

ceciter..ceciter

nisa said...

confirm kak Tijah kuar masuk toilet nie..
den dah terbayang cacing kat pic ari tue..

tasekM said...

suka buat n3 yg aku nk pikir ke lain....

:p







.

Chik Att said...

projek besorrrr keeee...

Hazey said...

Ko saja jek nak provoke kitaorang eh??

Aku said...

cepat...!

ceciter...ceciter...

mama_aifan said...

makan pe dikja...
ke, pendam rindu teruk bangat dikja..

:))

Dayah said...

Salam Kak Tij,

Kontroversi
Mesti cherber ni..

Fida Ghazi said...

teka-teki ke ape ni?

monas2petronas said...

aku kan suka tanya straight, tak lindung2,,,,,

samada berak cirit, atau seks?

terima kasih

Tijah said...

hepp. heppppp. semua salahhh. hahaha

Lazyf said...

Kak Tij...apakah erti semuanya ini?

(sambil wat2 blur...)

Puan Capa said...

tiap2 hari pon okeh kak..haha