Jan 29, 2011

cer teker...

cer teker!
cer teker!

bunga?
obor2?
doorgift majlis cukur jambul?

bukannn...

itu adalah kepala cacing pita ok.

ada tengok monsters inside me @ animal planet?
agak2 la...
brp byk cacing dalam badan kita ek?

sudah!
cakap byk pun tak guna.
saya baru telan benda ni tadi.
korang dah?

38 comments:

nisa said...

eeuuwww....cacing ke..ngeri lak den tengok..kena cari gak ubt cacing nie..hukhuk

kakpah said...

erk.. kau ado ternak cacing ko ...

ibuintan said...

bosa ea cacing ko tijah... hehehe

kakngah said...

mesti ekau tido menunggeng kan??






larikkksss!!!

kak Erna said...

dah jah..6 bulan sokali yo..jangan hari2..he he..

Tijah said...

nisa
mak last makan 2 taun lepas. huhuhu...


kpah
ontah la kak. cam kombunggg yo porut ni ha. hahaha


ibuintan
haaaa. tu baru sekor tu. blm tengok yg lain2 lagi...


kngah
nanti jap. den tanyo carlos. kihkihkih


k.erna
osah eh kak. kok dapek makan ubek tu sekali dgn slimming tea elok tu kan? biar kuruih cacing eh

Aku said...

Orang kata kalau selalu makan ikan mentah (shushi/shashimi) dan ikan bakar, termasuk steak yang masih berdarah tu ... perut banyak cacing... erk!

Kaseh said...

tijah berani ko telan ubat tu eik.. nati kang dia kuar panjang2 tau.. adehhh...

Kaseh said...

baru terperasan komen AKU..
betol ke kalau salu makan sushi perut byk cacing? waaa den gomar sushi/shashimi tue.. :(

Hezesuze said...

eeeeeyeeeerkkkk..geli mak noks!!

Yunus Badawi said...

Aku rasa cacing ni masuk perut ko melalui roti pita yg ko makan hahaha

ila ni said...

kak tijah, adakah telan ubat ni ada kemungkinan cacing keluar membuak2 dari mulut seperti beberapa kes ekstrem di zaman lampau? atau itu sekadar mitos? ke ubat ni yang jenis hancurkan cacing t usiap2 dalaa perut? takut sangat ni nak makan ubat cacing..

zonaku said...

hehheehheee... comel kannnn????

apakportefeuille said...

macam buleh ganti teddy bear lak ghope nye

al-lavendari said...

apa simptom atau tanda2 orang kecacingan ?

Chik Att said...

patut ada geli2 .... hahahahahhaah ...
ada bulu rupanya cacing tu ....
kah kah kah ....

Jiha said...

Igtjan bebudak yo kono mkn ubek cacing...org dewasa pon kono gak ko?

AZANI said...

salam jah
cacing pita ni power gila...tak pasti zentel ni cukup kuat..

Tijah said...

aku
alamak. ye ke? aku dah la suka giler sushi nihh.


kaseh
dah telan dah pun. tunggu result esok. hehehe


heze
tu baru sekor....


yb
aku mana makan roti pita bang. aku makan roti gardenia jer. huhuhu


ila ni
tu yg kurang pasti tu. harap2nya dia mati dulu siap2 pastu kuar ikut u'uk kan? kalu idop2...pitam mak.


zonaku
yerrr. nak bela tak? hehehe


apak
macam suit boo dlm citer monster inc. tu kan?


al
kalu budak2...dia akan salu garu2 bontot bang. hehehe


chik att
hahahaa. pandai dia bergurau main geletek2 kann?


jiha
konooooo. sbb tu kat ubat htu dia kata adult kena makan 2 bijik, kekanak sebijik.


azani
isk. tak kuat ke bang? abes tu nak makan apa lak lagi? buleh sajes?

Madam Sooyaree said...

Tijah kembung terlebih makan kot, hahaha

P/S: Dulu time kecik2 perut saya ada cacing.

tasekM said...

pejadah jawab komen kul 1 nih... laki ko kerja yek...?


aku ada beli.
ada dlm peti ais.
tapi aku nk bg MC makan la.
aku macam nk kembang2 tekak je nak makan tu. sedap tak jah...?



.

Syima Syaz said...

eeeii geli laa......

Najwa said...

last mkn ubat cacing masa darjah 3 kot..skrng beli ubat cacing untk anak je..ni bru tau yg dh tua roman pun kena mkn ubat cacing gak..tq

~~DucKneSs~~ said...

musti akak ngeri tengok cite tu kan?adik2 saya sekarang ni sampai trauma..makan je, tonyoh tangan sampai merah..hahah

Tijah said...

madam sooyaree
sama la. masa kecik2 dulu kan salu main teng teng berkaki ayam.


tm
ko mmg pandai kannn? aku makan yg tablet punya. 2 bijik sekali makan. yg liquid putih tu aku tak lalu.


syima
balik makan ubat..pegi buang. hehe


najwa
kenaaa. semorang kena makan etlis setaun sekali. kekadang makanan/sayur2 kita makan tu bercacing mana kita perasan kan...

Tijah said...

duckness
tu la. cam nyesal pun ada gak tgk. tapi tak tgk kang tak tau kan...

ARIPSAMAT said...

apeke comel sgt cacing pita tu...huhhuhu...

su said...

harus beli jugak nih! huhuhu...

@yue said...

eh igt roti pita td..

eh skeriii...so aku assume pasni klu lapa jek..beliau lah pnya angkara kan...

Pnut said...

lps ni beri-beri keluar cacing la ek?? amek gambor pliss...

larikkkk...

Kazaztan Team said...

selalu sumbat kat anak aje...

monas2petronas said...

dah biasanya sblm bulan puasa..serius mcm bunga kantan gambar tu ..buat laksa sedap tu wei :(

Aku said...

Amacam cacing... ada keluar panjang 2 ela?

Hahaha....

DrSinga said...

Jah!!!!!
kang kau throw big water... semua keluar Jah!!!!!!!!
ngeriiii!!!
.
.
kau jangan pandang bawah tau!

geraugebang said...

cacing? errr errrr geli...tapi cicak lagi kita geli.

Tijah said...

arip
boleh bela kannn?


su
harussss! etlis setaun sekali kena makan ni.


@yue
beliau tu yang makan lebih kan?


k.pnut
kang akak tak lalu makan caner? haaa. tapi rasa geli2 ah. hahaha


kazaztan
kita pun kena makan gak. amik la yg tablet tu. senang telan.


ween
kihkihkihhh. tak lalu ahhh makan laksa lepas niii. weh. awat hang disable comment?


aku
line clearrrr. hahahhaa


dr.singa
takk doc. kite pandang blakang jer. hahaha. ada tak ubat cacing yg powerrr lagi dr zentel ni doc?


k.gerau
alaaa...kita baru nak kasik cicak tokek yg mahal tu kat akak. tak jadi lah.

Puan Capa said...

patutlah penah tgk!

Tijah said...

puan capa
sindri punyerkah? larikkk...