Apr 6, 2011

eh. lama tak update rupanya.

saya sakit sekarang.
ada orang tuju-tuju kat saya.
naik 2kg.





isk!
sapa hantar santau lemak ni?





saya nak cari ustaz amirul lah.
pasang pendinding.





dik!
akak nak beef lasagna eh!
kopi...latte hazelnut!

51 comments:

al-lavendari said...

dah berpindah rupanya hantu tu .. hari tu dia hantar santau lemak kat abang .. naik 20 kilo !

Ms.Lilies said...

apsal menu ko tu sedap tu??
eh jom makan jemaah....
:)

Marina Monroe said...

Betul ke santau lemak?
Auntie masih 'berdoa' pd Allah, aper yang Tij hajatkan..harap2 dah 'berisi' he he he..

Tijah said...

al
oooo. org bukit antar hantu kat saya rupanya. kihkihkih.


mimi
setap kannn? nok, aku dah jumpa tempat makan baru syokkk punyer kat s.alam. ada bran?

Tijah said...

aunty
lemak jer aunty. isinyer takde. hehhee...

♥ manje ♥ said...

hehe ada orang buat eh... tak baik kan... nak lemak sket... kita tak cukup lemak ni ~

kak long said...

seminggu den tunggu n3 kau tijah...
banyak tol lomak kau yo!

Ms.Lilies said...

shah alam???


aku kena panggil bomoh suh bomohkan aku dulu kasi berani

AZANI said...

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh Tijah.

Cer cerita apa ke he nya lama tak bercerita?

Cer cerita....

Tijah said...

manje
nati kita antar antu kat awak yer...


klong
hhahaa. bilo dah byk lomak mmg maleh sikit...eh maleh banyak.

Tijah said...

mimi
alaaaa. s.alam - kj bukan jauhhhh. nati kita cari bomoh kat klang terus.


azani
takde citer bang. tu yg takde update tu..

kak Erna said...

jah..sikit tu..2kg.
akak dah naik 5kg..
mesti jah yang poslan ni..he he..

NieZearm said...

santau lemak ni dari lemak sape plak? klau bole anta lemak sendiri bagus gak kan. leh la nampak 6 bun kt perut ni. skang dh mcm roti arab....

kakpah said...

ado ado jo ekau ni kan?

adibah said...

jom layan imam muder nok..!! gerenti antu lemak lari.. huhu

adibah said...
This comment has been removed by the author.
adibah said...
This comment has been removed by the author.
adibah said...
This comment has been removed by the author.
mashi said...

order siap!!!:)

tasekM said...

tambah 2 kilo tu sobab ngandung tu...









lompang la...!





psttt... lamo tak bogosip, an...?

:)


.

e.l.i.s.s.m.i.e said...

kak,

aku naik tak trn2 sampai berat mengandung ni macam mana..huhuhu

kakngah said...

santau paling ngeri di abad ini..
mudah2an dijauhi la....

Chik Att said...

hahaha...... kita nak juga .... sakit tembak2 lemak.... kot2 boleh cair cepat ....

h a n i e said...

kat shah alam tu suka lepak kat kat nasik ayam pak mal. sorga betul dia punya rasa. heheheh

Puan Capa said...

amboi kak!tu mmg kena santau ke..mmg dah ada sejak azali kuat makan dalam badan tu.hehehe

Jiejah @ Iza said...

ahahahaha mmg jahat santau lemak itu ;-P

kat saya pun berkelo² disantau nya hahaha

- GC - said...

ala, baru 2 kilo.. kita naik 2.5 kilo sebulan, rilekssss je...

Aku said...

Aku syak yg hantar 'santet' lemak tu ..carlos...

ko dah tak geng kami yang gemini ker?

A.I said...

aku ingat, aku sorang yg kene santau lemak tu. rupanya kau pon sama. kita senasib jah!

chai n tea said...

yeay..kak tijah update..
mana ilang?

akudiawan said...

Asslm Jah!! S. Alm tu, kek mno ekao kato port bek sodap mkn!! Den slalu gak kono santao lomak ngan mamak Darul Ehsan d Sect. 9 blakang Concord tuh!! Kono santao Double Nan Cheese!! HAH!! Dr 55kg poi 59kg bley!!

PUTUBAMBU said...

oh..sakit rupanya..

ish..kalau tgk menu ko tu kan tijah.. mau sakit poket dibuatnya..! hahahaa..

preggy ke? tahniah ye!

Eisha said...

ooo patutla sy punye berat badan naik ade org tuju-tuju kot haha :p

tentangseseorang said...

tuh bukan santau lemak kak.

santau nafsu makan. errr nafsu makan je kot yang dia santau.

rosdiana said...

hujung-hujung entry ko ni.. aku dah tau siapa hantar santau lemak tuh.

(:

Tijah said...

k.erna
ala. akak kurus je pun. 5kg tu angin gek eh tu. hhehee


niezarm
tu la tu. asik terima jer...kok bleh tansfer plak best gak kan? ko nak tak? hahaha


kpah
takdo modal nal update sebona eh kak. osah topu eh skang ni...


dib
err...calon2 ada "mari" tak musim ni?


mashi
make it double ehhh??


tm
ko mmg nak kono lompang kannnn? hahahaha. jom aaa online.


elissmie
ko takleh aaa tanya aku. aku pun sama. huwaaaa...

Tijah said...

kngah
yolahhhh. membawa kepada pelbagai jenis penyakit tu...


chik att
kalauuuulah kannn? jom buat liposuction.


hanie
ye?? seksyen mana tu? koordinat plisssss...(tak serik2 gak tu..)


puan capa
tak. dia sejak masuk 3 series jer centu. dulu muda2 kurang nafsu sket...


jiejah
ko dah berubat blm? kalu berjaya bagitau bomoh mana ye...


gc
itu lainnn. huwaaaa. tapi make sure nanti kilo'an tu turun balik tauuu...


aku
genggggg. cuma bz jer sket skang ni. e ko s.alam eh? tanak minum kopi ngan aku? hahaha


ai
tapi ko kurus lagi nok. mana sama. mana aciii....


chai n tea
takde ilang. ada je kat sini cuma bz sket. hehehe


akudiawan
kat teapot sacc. sedap hoh makan kat situ. ala2 homemade makan dia taw


putu
menu tu sesekali bleh la makan. nak makan selalu pun tak sehat kannnn? preggy? mano ado...doa2 la yer.

Tijah said...

eisha
gimme 5. lepas ni kita belajar hantar tuju2 kat org plak kan?


ady
nasib baik tak hantar benda lain kannnn? hahah


wos
sapa? sapaaaaa??? wos...lemcop wos. lemcoppppp...

Aku said...

Aku kat S.Alam....

Aku pemalu... aku anti-sosial...

Eh, bukan ko dgn tasek ke yang lari dari aku masa kenduri menantu di rumah Kakpah dulu?

Tijah said...

aku
elehhh. ko tu yg sengaja dtg lambat kann? aku dtg on time waktu makan. hhehe

Aku said...

Selisih la dgn ko... ko pakai baju kurung. bunga merah-merah ada hitam.

Hitam tu sebab ko nak nampak slim, kan?

tasekM said...

jah... nizam tu main tikam je bab baju ko tu.

ko la antara makhluk yg mula2 balik ye dak...?
aku yg last sekali balik.
cemana dia bulih selisih dgn ko lak...?




errr... tapi...
betul la pulak ko pakai baju merah ada hitam2 tu yek...?

pesen membela gak eh...
bahaya nih...





.

Tijah said...

aku
eh mana ada. aku pakai baju pepel aritu. silap org ko nihhh

Tijah said...

tm
ala tas. aku syak dia nampak gamba kita paras kain/kasut yg aku tepek dulu tu. hahaha

Aku said...

hahaha... silalah takut dgn aku...


Aku PSYCHIC....


Aku tgk tapak kaki, aku boleh tau sapa punya... hahahaha

Aku said...
This comment has been removed by the author.
rosdiana said...

jah..
wekap jahh..
dah pukul 12.13pagi nih.
bila nak apdet blog?

Aku said...

dah kul 9.48am tak hapdet lg...

tengah basuh baju...

Tijah said...

aku
perghhh. tapi saikik2 pun bleh demam gak skang ek?


wos
dah update dah. rajin kannn?


aku
tengah basuh pinggan laa...

cik aletheea : said...

wah...nak ustaz amirul je ye.....
confirm bleh sembuh nie ;p

Tijah said...

cik aletheea
takkk. mana leh sembuh cepat. kena la buat2 sakit lama sket sbb nak kan treatment yg berterusan. hiksss...