Nov 8, 2012

acik kayo...


budak 1 : bang, saya nak 1.

budak 2 : acik, saya 3 ye...

budak 3 : cik, nak 1, tuuuu yang paling besar tu.

budak 4 : acik, 1 cik. cepat cik. van saya dah nak jalan tu.

uish ramai pulak bebudak.
takpela.
bawak2 la beralah kan.
awak tu dah tua.
 
sampai turn saya...

"dik, bagi akak 10..."

budak 1, 2, 3 & 4 pandang saya : wuuuuuuuuuuu. kayernyer acik niiiii...


sedap oiii fillet ayam BBQ jual tepi skolah.
acik kuat makan.
mana cukup 1.
(tak nak cakap sekolah mana, nanti korang datang)

25 comments:

kakngah said...

cik.. banjo ar...

hanie said...

kak..makan ayam banyak jadi musang!











.
bye!

Acik Erna said...

tau pun tak po jah..cuti sekolah ni raso e orang yang jual tu pun cuti he he

Kak Lia said...

bak aku seploh!!!! (dialog Mahmud June)

tasekM said...

makan ayam tak mkn nasi tak gemuk, kan jah...?






hihihi...



.

al-lavendari said...

awak nak buat kenduri ke ? takkan habis makan sorang.

che_puang said...

tu musti kek skolah cem kan??
lameee tak dengar cite pasal cem. ape kabo die?

aNiS tHe BumbleBee said...

gelojoh ah acik nih!

Dalila Khalid said...

pandangan yang samo dr budak 1 2 3 bila mak budak ni beratur beli sate ikan 5 hengget =)

Madam Sooyaree said...

Hahahah... mesti bebudak tu jojol mata tengok acik melahap ayam, hihi

Daddy Ziyyad said...

hahaha..acik kayo..meh la belanja eden satu fillet ayam tu..:)

Tijah said...

Kakngah
Bulehhh. Taun dopan yo? Esok dah last day lak ha.


Hanie
Jadi musang takpe jgn jadi mak hayam. Kihkihhh


K.erna
Yo tak iyo kan kak. Harap2 taun dopan budak tu meniago laie la. Budak mudo laie osah rajin eh


K.lia
Ohhh haii. Kok bagi ko 10 den tingga apo kak....

Tijah said...

Tas
Ye betullll. Dan itu fillet salut tepung, bukan nugget. Itu yg aku bajet feeling healhty la konon walaupun 10. Harhar


AL
Errr habis bang. Sbb size dia kecik je mcm nugget dileperkan. 15 menet je wassalam. Hehe


Che Puang
Yerr yu ar korekkk. Kat skolah cem la tu. Cem ada, sihat. Nanti senang2 kita citer pasal dia eh

Tijah said...

Anis
Apa bleh buat. Pembawakan budak nok. Wakakaa...


Dalila
Hahahah. Kekadang best gak usik budak2 tu kan? Siap buat muka tak poti tu. Abesss la makcik ni borong stok tak tinggal apa dah


Madam Sooyaree
Eh tak. Acik makan dlm keta, ada ekon lagi. Kihkih. Mana leh tunjuk yg acik sebenarnya lahap mcm resaksa


Daddy Ziyyad
Bolehhhh. Taun depan bukak skolah meh kat area anjung karisma betaria. Fillet ada, eskrem malaysia ada...dan juga yakult bergerak.



Nizam.Ariff said...

nampak sangat kedekut tak nak bagi tau sekolah mana...

Aidah Othman said...

Tak buleh ko bagi sipi2 yo , kek mano sobonar e ni. Nak gak ghaso. ...hehehe. Acik pun kuek makan gak.

Tijah said...

Nizam
Ok la. Ocean seremban tau? Hahahha. Tu je clue aku bleh bagitau.


K.Aidah
Ala akak niii. Buek sey sobosalah yo la. Ok meh senia sey bisik. Xleh cakap kuek2 kang org donga.

Chik Att said...

Buruknya akakk.....

Kasi sini skit .....

Azueriena Norash said...

wahhhhh....sedapp tu....nak jugakkk..bgtau cpt kat ner skolah tu...nak JJCM kat situ...hehehhee

♥nrina♥ said...

hehe..lawaklah.. dpt bayangkan camne muka budak2 tu...

klu sayapun mesti nak jugak beli byk... kalaulah ada jual kat sini...

Makji Esah said...

acik mang dongki...nak mentekedarah sensorang yo..ptuihh ptuihh

~ Cik Azz ~ said...

Dongan budak2pun acik nak eksen... hehehe... Kok bolanjo budak2 tu lagi panjang dorang sobut kayoooo tu.. kihh3..

satu tu bapo hengget Jah..?

Tijah said...

Chik att
Alaaa. Skolah acik takkan xde org jual nii...


Azueriena
Mana leh bgtau. Rasier. Hahaha. (gelak tamak)


Nrina
Kannn? Diorg belanja rm2 je sehari. Mana leh lawan acik kaya ni...


Makji
Hahahha. Best woo tgk budak2 tu buek muko bongih takut na bondo tu habih kono borong kek acik nihhh


K.azz
1 singgit kak. Diorg kuar duit biru, sey kuar duit merah. Hahahaa. Best tengok masing2 melopong

catz said...

10?? puhhhh...
acik ni mentekedarah yooo..
:)
bila nak nyinggah bangi nok..

Tijah said...

Catz
Alaaa, nugget mcD pun selamba je mak belasah 6, apa la sgt tambah lg 4 tu nok. Hahaha. Bangi? Ok nak lepak mana plak pasnih?