Jul 31, 2008

cincin

tuuu dia. cincin kawen akak yg dah berusia hampir 7 tahun. hehehe. korang jgn gelak tau! design cam makcik2 sket kan? murah sajork, maklum la baru keje dah gatal nak kawen kan! errr...dlm taun ni baru semlm je akak terasa mcm nak pakai. tu pun 1 hari je pastu simpan blk. rimas lak kan?? nak cuci montot pun susah nak kena tanggal bagai!!

siyes akak x brp up2date bab jewelry nih. tapi xpe, bukan ke skrg ni pun pesen retro ala2 uji rashid tu dtg blk. dia pusing2 kat situ je nanti!!!

tapi anniversary nanti kalu dpt rembat satu cenggini best kan? wallawehhh!!! tiffany tuuuu!!!
dan utk carlos, ikatan tali pancing ni kelihatan sgt seswai utk dia kan? i tak perli tau bang!! ilapu! hikhik!!

10 comments:

dakwanie yang weng said...

aku nak gelak jugak ! aku nak gelak jugak! aku nakgelak jugak jugak jugak!!!!!

ok best

Umi Mia said...

cun ahhh..cincin..ok apa. Kita ni pakai jer cincin kawin..dulu lama tak pakai lepas tu ketat giler...siap kena besarkan lagi..so skrang ni takut ketat lagi...pakai tak nak tanggal dah...

K.Jah said...

dakwanie - ko mmg puaka tau! wakakkaaka (aku pun gelak skali...)

umimia - cincin tu pun dah penah expand dah tu..dulu jari runcing, tp skrg...hahahaha...malas mau criter..

MAMA IQA said...

ikatan tali pancing tu..sian en carlos..tu perli namanye tu kak jah! hehe...

IBU KUMBANG said...

KJ, jangan tak pakai.. nanti jadi cam aku abis kena samun ngan perompak skang ape pun tak dak.. almaklum lerr aku memang x suke pakai.. jadi memang x de yg tinggal.. uhuk22... kalu aku tau aku jual awal2 lagi

K.Jah said...

mamaiqa - perli2 tp sayang takpe. aummmcakkk!

IK - kalu perompak masuk umah aku gerenti dia akan rasa nak bunuh diri pastu. aku mane la ade brg kemas...golang mokah yg lilit2 tu byk la...ko nak kaler ape??? ckp jer!!!

mak kintan said...

huaaaaaaaa.... cencen kawin, golang kaki yg dh putuih2 semuo eh dh kono rompak tahun 2006 hari tu. nyampah!!!!!!!!!!! peh tu siap di lambak eh zhulian2 kek lantai. maghah bona agak eh perampok tuh.

ita.itu said...

wah lawa tuh..hehe..betul pki cincin lemas ek nak masuh montot..eh cincin kawin aku ilang la..cane ek..hehe

Kujie said...

cantik la tu...

kak jie pun tak reti nk pakai cincin..gelang bagai tu...

tak feminin langsung

K.Jah said...

mk - pasnih ko pakai rantai manik jer la. lawa pun lawa..yg penting x laku dipajak gadai!

ita - rikwes la kat cik abg ko tu..kan ko dah bubur kat dia tadi. hehehe. bleh??

kjie - pastu mesti riang gembira kan laki kite dpt bini cenggini?? hahahah