Aug 4, 2008

semlm di shah alam...

semlm akak overnite s.alam, rumah malim kundang 2 bersaudara itu. memandangkan akak ada 2 apt di TTDI Jaya, terus je la hantar minah runcing tu balik sekali. mcm mengantar budak balik asrama kekdahnya...penuh bonet keta akak dgn rambutan, durian (pening kepala okehhh bau dia!!!), langsat & manggis dia. nak rasuah budak2 opis katanya...senang mintak tolong punch-in kan kad dia pasnih. wakakakaka!!! sorry nok, aku pechlobs!!
hambik kau!! berplastik2 mcm nak meniaga pasar mlm...

pagi tadi masa antar acu gi keje. cem stress sbb terpaksa bangun awal...(asal acu muka pucat cam cik pon?)

bfast kat blakang unisel. lapar nok?

ustazah jamilah & aji usop memakan tosey telur bawang yg setappp!!!

opis acu...

aji usop yg gemar memandu dgn kelajuan 70-80kmh shj waima di lebuhraya utara-selatan sekali pun. huwaaaa!!! bilo la nak sampai ni yah????

eh! carlos mana yer?? carlos tak ikut. akak gi s.alam dgn makayah akak & cem je. dia kena denda tinggal kat rumah sebagai balasan tinggalkan akak masa gi mancing aritu. wakakakaka!!! seri la skrg...1-1. pasni kalu dia tinggalkan akak lagi, akak nak gi london plak!! (wah! byk duit kau??)

err...mungkin ke london weight management sajork!

4 comments:

ita.itu said...

cik pon tu pondan ke..haha? sbb aku kat sini ckp mcm tu..hehe

Anonymous said...

tak ske tak ske...nampak gomok...ko saje kan amek gambar dekat2 niek..waaaa..acu dah samo gomok ngan cem..nak pose la cengginik

-acu-

:: AYU AYUMiE :: said...

eh shija mana ader gemuk...slim ajer mcm ai nie...muahahaha!

mekasih diucapkan utk pak usop, makcik jamilah berserta anak-anak serta cucunya... kerana membawa rambutan & manggis yg sedap & manis-manis... balik umah ptg smlm... ai memerut lajuuuuu ajer...muhahahaha!

K.Jah said...

ita - c.pontianak ler..jibam! jibam! hahahhaa...

cija - ok la tu..esok bleh compare gambar before & afer pose. muahahaha

ayu - sesame. mula2 mak ingat xnak antar dah. nak tengok sanggup tak dia usung plastik rambutan tu naik komuter. hahahahh