Sep 9, 2008

cem [part 2]

sorry!! just can't resist belek bulu mata anak aku hari2...
sgt therapeutic!

21 comments:

Cakap Kosong said...

bulu mata palsu ,aku masa kahwin dulu pun,tak selentik bulu mata cem.Ni , ikut bulu mata sapa ni? ikut ayah ker, ikut emak

cendawanintim said...

cem, tuko bulu mata ngan auntie leh takkk...

plissss..plissss...plisss laaa...uhuk!

MAMA IQA said...

umaannggg aiii..lentik semcm..kj buh maskara ke? hehe~

IBU KUMBANG said...

Wah... ni ikut sapa ni... ikut omak ker... kelas anak ko nok!

NieZearm said...

lontik beb.. bulu mato ea..

Mieza said...

ensem cem ni...susah nak dpt lelaki bulu mata pnjg cenggini...

anak ita si otomen pun bulu matanya panjang...cam pompuan

puan.cokolat said...

cem... leh kawan dgn uncle yeop! auntypon kalah tauuuu!!!!

theconfused said...

canteknyaaaaaaaaaaaa... subhanallah

K.Jah said...

elmely, ikut ayah kot. ikut aku kena pakai volumizer mascara dr dpr centu. huwaaaa!!!!

auntie cendawan, naper?? bulu mate auntie takde yer?? hikhik

mamaiqa, dak aihhhh. smolajadi tu

ik, malang skali...omak eh bulu mato kontot non!!

jek, hahahaha...dapek aku bayangkan pronounciation eh tu

mieza, haaa...tu kena tgk baka gak tuuu!! hahahah

auntie cokolat, kem salam kat uncle yeop. cem ckp gimme five!!

theconfused, hehehehe... alhamdulillah

Anonymous said...

aah ngko!!achik eh kan main gomar belek bulu mato cem niek tekau..banggo deh bulu mato anak buah eh lontik cam dio gaks..tapi aku rase arip nyo bulu mato laie lontik la,psl aku mo shana kok nak lontik camnie kono maskara bagai.waaaaa nape bulu mate aku tak lontik cam hayekkk!!

-acu-

julietchun said...

Aku rs anak ko bsr nti lbh ensem dr Tom Kruz dan lbh ganteng dr David Beckham.

:: AYU AYUMiE :: said...

ermmmm...meh sini aunty ayu kasik komen sikit kat kening & bulu mater budak cem nie...

BULU MATA: perghhhh! bakal menggegarkan jiwa wanita seangkatannya biler skolah nnti... kakjah, bersusun la calon menantu akak nnti...

KENING: nk kene kasik threading sikit...so, kakjah...kalu nk gi threading kening tu... jgn luper bwk cem skali... *hahahah skali kakjah kene luku ngan uwan cem...hahahaaa!

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) said...

uiihh lentiknye...cantik lak mata...dah besar nanti jadi pojaan ramai nie hehe..

ita.itu said...

melintik dan lebat ek..ikut sp KJ?

K.Jah said...

ja, ckp ngan cana jgn perasan la. dio tu kok tak dibantu oleh loreal xmaun deh lontik doo...

juliet, hahaha...aset tu beb!!!

ayu,
bulu mata, dan omak eh akan pilih calon yg paling rendah hantarannya. hahahaa

kening, mana lehhh...dah threading kang jadi cam kak senduk plak roman eh! larikkk!!!

nrina, ni tgh asah bakat la nih. hehehe

K.Jah said...

ita, kalu aku dah pakai loreal volumizer...konfem ikut aku la tu. hahaha

shuzana said...

lebat nyer kening cem ni kak jah..ikut gen sape ni..?

Jie said...

hehehehe...sampai kesitu dia dera anak..suruh jadi model..
muahahahaha....

K.Jah said...

shu, gen i ler. huhuhu...
perasannyer!

kjie, dia pun ske kak!! siap posing lagik. heheheheh

Royalshoppingarcade said...

Salam perkenalan,

Comel nya Cem..bulu mata kalah iklan Maybeline..Maybe its Cem?hahaha..
Jenguklah ke blog saya ya utk koleksi EAZY PEAZY Tudung baru RM30.bolehla melaram utk raya..blouses and handbags pun ada..gambar2 baru akan diuploadkan esok..
CU and selamat berpuasa!

K.Jah said...

royal, tks...ok nanti kj gi jenguk k. selamat berpuasa 2u2