Sep 7, 2008

nak masak apa hari ni??

sudah 12.12 tengahari...
.
saya masih lagi berehat2 dgn cem depan tv.
.
nak masak apa ye hari ni??
.
tulungi aku ndangggg!!! bagi la cadangan!!

12 comments:

Perempuan Kalis Peluru said...

apa kata akak masak...

pegedil ketam kalis rasa
dengan agar2 kalis perut...hehehe

K.Jah said...

yer..ketam! stok ada dlm peti. time kasih...suka betul ko dgn perkataan KALIS ni yer? hahahaha!!

puan.cokolat said...

buat ler asam pedas gitu... ermmm... terliur jap!!!!

Perempuan Kalis Peluru said...

saya baru ja merebus kentang..petang karang dah sejuk baru nak di lenyek2 lalu di masukan serbuk cili, perasa, daun bawang yang di racik halus, tepung goreng serbaguna, sedikit bawang besar...buat bulat2 di tengah2 untuk inti lalu di masukkan seekor udang, sedikit isi ketam dan di kepal menjadi bulat...emmm di salut telur dan serbuk roti lalu deep fry...
hehehehe....makan panas2 di cicah sos kopok lekor yang di beli dari kelantan...perghhhh akak...

nasib perut saya kalis lapar!

Umie said...

K.Jah, kalau ko xtau nak masak ape...ko main masak2 jela ngan cem...muahahhaha

K.Jah said...

cokolat...laki aku x makan asam pedas la. huwaa...dia tang makan milih sket!

pkp, wahh!! sedap bunyinya tu. nanti post gambar boleh??

umie, main masak2 jer?? huhuhu..cane nak kenyang tu?? anyway, masak apa hari ni??

ita.itu said...

msk je ayam goreng..sup suhun..smbl belacan..hehe..sonang..

Mieza said...

ikan patin msk tempoyak...ayam goreng n sayur campur...hehe

klu bole request msk cenggini kan best...:p

hOtMaMa said...

wahh..sampai pening tak tahu nak masak apa yer kak jah! masak je campak2 style.. apa yg ada dlm freeze tu..

K.Jah said...

ita, mieza, mama..
korang ni sajes menu yg susah2 lahhhh...hahahaha

green apple said...

buat apa nak masak?

itu semua duniawi.

K.Jah said...

epel, gua tabik spring sama lu!!