Sep 20, 2008

pakcik speku di hutan rimba ampang

tadi lepak hutan rimba ampang @ bukit belacan. tak tau nak pegi mana lagi dah. sunyi, takde org. tau tapau kfc 1 barrel tadi. hahaha!!
..

sampai lebih kurang kul 10. parking rm2 + tiket rm1 sorang. masuk2 jer pempuan jaga tiket tu tgk semacam. misti dia syak akak ni remaja liar a.k.a gadis ampang yang nak projek lite2 sugi kat dlm tu. ada rupa remajakah? lagi pun mana ada org nak piknik pagi2 bulan puasa ni kan? baik dok umah membongkang!
.
menapak la seterusnya kitorang ke dlm. tak larat sampai hujung, surrender stengah jln. nampak ada satu pondok ni kat tepi sungai, kitorang pun lepak la kat situ. siap tido baring lagi. mmg betul2 terlelap. sejam lebih ada kot.
..

opppsss...kaki ter enterframe

dekat kul 12 kitorang pun gerak keluar nak ambik cem. sampai2 kat tempat tiket tu, ada sorang pakcik berkopiah ni kelihatan tgh sungguh2 berceramah dgn jaga tiket tu. apa dia membebel ntah. yg pastinya antara stetmen yg sipi2 terdengar tenggelam timbul tepi telinga akak ni...

"pakai tudungg...&&@$%*^#(#%)#&)"

"bulan pose...#%*$%*#%*"
.
"tak senonoh *@%$#*%*"
.
"nak projek *#^%*#*%^ balik rumah *%#%%#"

aik! mengata aku ke tu? sbb rasanya mcm takde org lain dah. tapi aku baring2 je kat situ bukan buat apa pun. ke masa terlelap tadi dia lalu pastu buat spekulasi liar cenggitu?

pakcik! ooo...pakcik! kurang pahala pakcik hari ni tuduh saya yg bukan2! tido dgn projek tu sama ke pakcik? ke pakcik mmg tak penah projek??
.
nak scan sijil nikah lah. lenkali masa bayar tiket attachkan skali. aku nak projek kat dlm tu jgn sapa2 pun kacau pasnih!!!

22 comments:

afiq said...

harus kjah berase bngge.... org hengat msih mude remaje...walhal opss....
telebey sudaaaaaa
wakakaka

Umie said...

kah kah kah... len kali gantung mini board kat leher tu "KAMI ADALAH PASANGAN SUAMI ISTERI, NAK TANGKAP KAMI??? ADA AKU KESAH????

Muahahahahahahhahah

Mummy Lieza said...

ko ni macam2 lah kjah... tergelak aku kejap tadi.. hehehehe

veeda_areena said...

tahniah anda memiliki wajah gadis sunti... walhal telah di tebuk bertubu tubi..... lain kali ko ajak pakcik tu join skali nyah....
treesome katernyer.... wakakakkaka... bes dundal 3some........

K.Jah said...

afiq, apa ayat tak habis tu? nak kena sunat cam cino sri mawar tampin avenue? wakakkaa

umie, tu la. walhal aku rasa xde la aku tergedik2 cam hape der...

mummy, tak ske tau pakcik tu mencapap disitu. wahh! dah teral penggunaan kosa kata.

kosser aku kak bed. tak selera ok!dah la ada kesan sentil dicelah gigi. ewwwww!!! ke ko nak? nanti aku bagitau pakcik tu ye nok!

IBU KUMBANG said...

hehe kalu aku bangga... apasalahnye sesekali feeling ala2 budak2 liar hehe.. mak soke nok!

Yan said...

Amboi2 Pak Cik kopiah tu...mulut memang hazabbbbb tak henggat tul...:))

cokolat said...

pehtu ada lak org rakam kat henpon.. masok lam vcd.. "gadis rimba liar ramadhan" kahkahka!!!
tajok mc best.. padahal tido membongkang.. nape tak carik hotel nok??? huwaa.. tambah doser!!!

K.Jah said...

ik, liar kah? lenkali comolot terus depan pakcik tu. biar terbuntang biji mata dia. wakakaka

yan, nak buat mcm mana..bini eh dah menopos! :D

jgn pasni masuk mastika ke dah. harus aku saman 10juta kang. mcm karpal singh. tapi aku xnak pakai zico...bleh?? hahahah

siggplus said...

sua je kfc kat mulut dia..sure dia diam pastu..
xpon ajak la join skali..
ning baizura..hahahaha

peej said...

lawanya..dlaam x air die??mcm best je utk pergi tempat ni..

K.Jah said...

siggplus, tu ah. ajak kakak jaga tiket tu skali kan? hahahaha

peej, ada bbrp tmpt tu dalam gak. air pun bersih. kat sungai pic no.2 tu..mmg geram tgk, ingat pas raya nak dtg lagi piknik & mandi manda.

Mieza said...

hahaha...hrs kena tmpl ka dahi...dh nikah!!!...kan x psl2 kena fitnah...hehe

K.Jah said...

aku pakai ym kaler biru la k.bed. dah tuka itam dah. asal ko kejap ada kejap ilang???

Cyberwira said...

Mesti tenang masa tidur kat situ..bangun2 terus segar...tapi Pakcik tu buat spoil je..kalau nak sound..sound direct jelah.. ni nak mengomel kat pempuan jual tiket tu..ala.. entah2 saja je dia nak mengorat pempuan tiket tu kot... hihihi.

K.Jah said...

mieza, ntah..badan mak2 dah beranak cam aku ni takkan dia xleh cam?

cyberwira, mmg best tido kat situ. sejuk, nyaman, xde asap (kenderaan xleh masuk sampai dlm) pastu bunyi air berderu2...wahhh!! rasa nak pegi lagi. kali ni nak bawak tilam terus...hahahah. cnfm pakcik tu call jawi tros...

Cakap Kosong said...

ko memang meletoplah kj, sampai pakcik tu pun speku ko remaja gitu...

K.Jah said...

yer ck..cuba aku pakai kaftan tengok? misti pakcik tu terus terkatup mulut. misti aku dispeku nenek org trus...

ita.itu said...

bdk2 skrg mmg x hormat ramadhan langsung lah...benci ngk

K.Jah said...

ita. ooo...ko sokong pakcik tu yer ta. ni misti pakcik tu ada antar kad raya kat ko kan??

NieZearm said...

ko bluetooth je kt pak cik tu gmbr terlampau ko kak. biar dia terkujat kat situ jgk..

K.Jah said...

jek, aku mana ada gmbr terlampau. ko ada kan?? kan??? haa...jgn tak ngaku jekkkk!!!!