Sep 13, 2008

sabtu...

hari ni mcm biasa...ke KL lagi. sampai rumah dekat nak petang jugak la. carlos masuk keje pkl 3 hari ni. sah2 dia akan berbuka kat kilang. kalau dah tinggal sorang tu, tak kuasa la akak nak masak segala kan! lepak2 baring2 dulu...dekat kul 7 baru akak dgn cem menggelabah keluar cari makanan.
.
paling dekat & senang. giant. kebetulan kena beli groceries sket. beras dah nak habis nok...
.
cem makan nasi ayam. akak tak makan apa2 sbb dlm kepala dah terlintas nak makan sesuatu. lepas beli beras & bayam, keluar...terus singgah secret recipe.
.
so...menu bebuka puasa akak hari ni adalah...
.
chocolate indulgence (sekoping yo!!)
dan air cokolat. climax to the max!!
.
tuuuu dia napsu duniawi!! (kalu k.bed tengok misti dia geleng kepala sambil tgn kanan menggentel tasbih kristal swarovski manakala tgn kiri pegang sebotol vaseline. larikkkss!)
.
ok. skrg akak ada keje sket nak buat. nak menyental bilik air. kalori tadi harus dibakar. kalau tak...rasa mcm berdosa besar!!!
.
adios!!!

22 comments:

cokolat said...

siottt... lantak haper ni sampai harus kena sental bilik air niii???

tu.. tu.. kek tu... sodap hokeh!

K.Jah said...

cokolat...tu aku mkn kek tu la... muak siut, tapi sodap nak mampos.

afiq said...

wi aii... kak.. oii...
ckup ko tuh??
isk..isk....tpi mmg sodap...
ehh kjah dok mno ha??? senawang?

Mieza said...

kek ko menggoda sgh...ni hrs nanti cari SR nih...:p

Perempuan Kalis Peluru said...

hahahaha tak boleh terima...dah la sedap...kalori tinggi...saya kena posa benda2 lara mcm tue sebelum obesiti saya bertambah melampau...!!!

veeda_areena said...

sedap nyer jahhh oii kek tu.... ko saja je kan.......ujong2 ko kaitkan ngan nama mak... puaka ko ehhh

Umie said...

KJ,westen ko ari nie...selalu selera kampong2 gitew....muahahahha

Cakap Kosong said...

kj kalau ko nk kurangkan lagi kalori ko tu, sentallah bilik air aku skali.

K.Jah said...

afiq, cukuppp...bosa kek eh. a'ah, akak dok senawang. dokekkkk na ngan giant

mieza, pegi...pegi. aku galakkan. hahaha... kek durian cheese tgh musim skrg ni.

pkp, sesekali tidak mengapa dong!! :D

k.bed, abis k.bed kan mak andam populerrr!!! ujung2 annual dinner nanti mekap free bleh kah kakak cantik???

umie, tekak aku mmg sedia international. yg tekak kampung tu laki aku...hahaha

ck, ini pun dah berpeluh2 aku dah nih...tapi puas ati la. usin bolt pun x peluh cenggini.

siggplus said...

dah lama xlayan chocolate indulgence,
sejak tak ada duit ni..hehe
mari mari hantar la sekeping dua ke rumah saya

veeda_areena said...

amboi2.... puji mak melambong nampak..... dun wori uolss.. kak bed tak mudah terperdaya ngan kata2 itew.... katanyer..... hahahha

K.Jah said...

siggplus, tipoooo!!! rokok lagi mahal maaaa. hahhaha

k.bed, takpe. akan aku usahakan memujuk sampai ko cair. upah anak ikan kerrr!!!

IBU KUMBANG said...

Ini yang syiok kalu laki keje waktu berbuka hehehe.. mak suke sebab pemalas masak hehehe!

pjoe said...

kek tu sangat menggoda
ergh

MAMA IQA said...

kek coklat indulgence SR tu mmg sodap! tu yg ari tu tak agak2 beli sebiji tu..tahan 4 ari je..huhu~ tp cpt muak skit..

K.Jah said...

ik, aku jua suka. err..tapi xleh citer lebih2 sbb laki aku baca nih. hahahaha...

pjoe, kan??? imajin coklatnya tu mengalir pelahan2 ditekak anda. cuba bayangkan sekarang!

mamaiqa, hahahaha...aku tgk blog ko la buat aku ngidam tu. tp beli sebijik kang makan taun lak nak abeh. hahaha...

shinO サイフル said...

sedappnya kek tu....
tetiba lak rse nk g secret resepi..
huhu~

K.Jah said...

shino, rambang mata masuk sr tu. kalu bleh sumer nak rasa...

ita.itu said...

aku mmg teringin ok makan kek coklat...jahat la ko kj..

Anonymous said...

mak baru makan nok!kak ayu aka ayumie aka mama dania kasik kek besday anak eh,sodap giler kan. makan lak time sojuk2 nak2 yang baru kuar dari peti ais,perhhhhhh heaven!!!ko sental blik air ngah!mesti jubin biru lam toilet ko tuh dah jadik pearl white skang kan kan..ihi

-acu-

K.Jah said...

ita, ala...ko aritu mkan kek mentega seketul tak ajak pun. hahahaha

ja, aku tgk budak2 ni tayang kek yg aku jd teringin tu. tapi seriyes muak. tau aku amek mabelciskek tu jer...kocik kit!

:: AYU AYUMiE :: said...

mak tak suker kek / anything related to choclate...sbb tu mak SELIM MELIM....hahahhaha!