Sep 30, 2008

Selamat Hari Raya!

entry ni expired 1 syawal. sila skrol ke bawah utk yg terbaru. kalu ada la...wakakaka!!

42 comments:

ita.itu said...

selamat hari raya nok..nak duit raya leh x? haha

farah sr said...

selamat ari raya kak
selamat balik kg ye

err...kg kat mana kak?

IRA said...

kaaaakkkk... nak duit raya.

selagi tak kawen boleh mintak kan?
apek depan umah ckp camtu.

Mieza said...

salam aidilfitri gak...:D

cokolat said...

siyes cantek kad raya ko.. aku ingat semalam aku nak wat n3 kad raya ni... tetiba dah stress pasal layout tu... lenkali ajelah!

Perempuan Kalis Peluru said...

adoiii akak..tgk kad raya akak stim ja saya..

hehehehe selamat hari raya untuk akak, cem dan carlos

saya sayang anda semua!!

K.Jah said...

rumusan kjah:
1. taun ni raya kat n9 (umah mak akak)
2. raya ke 3 blk penang (umah carlos)
3. duit raya utk 15 thn kebawah saja. (ira, ita...hint2. hikhik)

selamat hari raya semua!!!

wina said...

ni le ghopanya kak jah kita,,amboii romantis sakan aih,,,ensem lak tu dua2 beranak laki tu :D heheheh,,,kak jah pun apa kurangnya,,,gambar paling atas belah kiri tu tak tahannn,,,,,gile la romantis,,,mista lobaloba

IBU KUMBANG said...

ini kad ucapan selamat ari raya ker atau selamat mengawan!

K.Jah said...

wina, tu gambar masa silam tu. jgn tertipu. ada org buat kad raya ghairah cengginih? wakakaka...

ik, 2 in 1. wakakakaka...

arep said...

kelasss kak jah.. kad raya tapi pic muka2 dia jer... celebriti gituh....

tak conti ok..

apapun.. selamat hari raya kak jah.. nak duit raya..

huhuuu.. i single lagi.. so kena bagi duit raya tau..

Umie said...

Wah, kellas kad raya ko nok!
KJ,ko balik penang raya ke-3??...hah, haku pun nak balik menghala ke utara gak raya ke-3 tu.. Mehla beraya rmh mak aku kat Bgn Serai tuh..hehe

K.Jah said...

arep, abis dah tuan blog kan?? merasa la aku gila kuasa nak mencapap muka sindri. waakkaka

bagan serai? ym la hp ko noks..bleh aku singgah. ko dah janji nak bagi kuwe raya pedelpop ko tu sebalang kan???

:: AYU AYUMiE :: said...

selamat hari raya utk mek jah...eh silap! kak jah sekeluarga...kem salam winduuuuu kat jiran sebelah mak nie yer (chija)

julietchun said...

KJ,
Slmt Hari Raya,kalo ada terkata tertulih aku mtk maap, sedangkan nabi ampunkan umat,hehe.

K.Jah said...

ayu, yolahhh...mak pun lon jumpa lagi minah tu.

juliet, tu cam stetmen org byk dosa jer tu. hahhaha...yo la. sesamo la kito, kok ada apo2 tercerca tu kan??

siggplus said...

selamat hari raya kak!
nak uit aye..
kite budak lg..ngee

afiq said...

kjah.... nk amik kuih jemahat potang kooo pagi? ko tgh mlm?

lorongsetia8 said...

selamat ari raya!! tahun kelik kelatee kg naf, yey!!
syok gilos

maap zahir batin!

K.Jah said...

sp, slamat hari raya. mana budak tu?? mana??? bukan budak tu nak kawen ke? ahhaha

afiq, pagi lam kol 11 gitu leh? brp hager aritu? xdo diskaun blogger ko? wakakaka...

naf, berhati2 dijln raya gittew!

Perempuan Kalis Peluru said...

akak..saya balik raya ketiga jugak..telok air tawar, butterworth.....lepak jumpa kawan2 ja...kalu rajin nak p kulim, jumpa geng2 tomoi saya!!!

cendawanintim said...

selamat ali laya maaaaa...angpow raya mana maaaa???

Cakap Kosong said...

selamat ari raya kj, kad raya ko tuh kategori 18SX kan?

shinO サイフル said...

comel nyaaaaa... :)

K.Jah said...

pkp, akak kat penang seminggu...

cendawan, ada..ada..sudah post. nanti check aaa???

ck, mmg pun..puas aku cr kat kedai xde, last2 aku tepaksa buat sindri.

shino, mekasihhhh!! slamat hari raya

afiq said...

38 hengget kjah oi....koll sebelas buleh.. tpi jmpo mak sey la yoo.. sobab ehhh sey kt klas laei tuh

Riezal said...

nice blog.. selamat hari raya

Cyberwira said...

Jangan lupa K.jah.. kalau org ramai yg mintak duit raya.. k.jah bagi kat saya lemang dan ketupat pun dah okey..

NieZearm said...

aku baru ingat nk buat kad raya pg ni.. tgk ko dh buat dulu ye kak...

K.Jah said...

afiq, settt!!

riezal, tq. slamat hari raya 2u2!

cyber, lemang pun aku beli 2 btg jer. caner nak kasi ko?? 2 ulas bleh???

aku advans jek!! xde keje la katakan. wakakakak

Kos Serani said...

Kak Jah, selamat Hari Raya pada kak Jah, abg dan Cem, semoga gembira di hari Raya ini, kalau ada sisa kueh...walau serdak jer tinggal sekali pun ...hulurkan lah kat sini ya heh heh heh. Ask abg pandu berhati-hati, semoga selamat sampai ke kampung dan kembali pun selamat.

susu dalam botol said...

selamat hari raya kak :)
loncan satuuuuuu! :P

K.Jah said...

time kasih kos! slamat hari raya 2u2. berhati2 diudara...selamat pegi selamat kembali yer.

hidd, slamat hari raya jugak! boleh!!! apa kaler mau???

pjoe said...

selamat hari raya
:)

K.Jah said...

selamat hari raya 2u2 pjoe...
hati2 dijale ghayo ghak!
:)

Cyberwira said...

selamat hari raya gak pada K.JAH.. Insyaallah sya dtg kalau tak ada aral..Tapi kenalah sediakan ketupat atau nasi impit ke...hehehe..

Salam perkenalan dr Saya untuk Kak Jah sekeluarga.

IRA said...

slamat ari raya kak.

maaf zahir batin. kem salam kat carlos n cem.

hati2 di jalan raya ye kak...

NieZearm said...

selamat hari raya..
maaf kalau ada salah dan silap sepanjang perkenalan..
nk dtg rumah kol je jil. dia yg nk siapkan menu.. aku tlg kacau dia kat dapo je..

Jek & jil, daddy cool...

cokolat said...

hakak ku cayang... selamat hari raya nokk!! mintak mahap kalo sepanjang kita kenal di alam maya ini aku ada terlepas kata atau terkasar bahasa dgn ko kak tanpa aku sedorr...
kalo aku g somban.. aku roger2 ek.. ko mmg best kak!!! mmuuahhhh!!!

salam raya
cokolat, yeop & budakkecik

K.Jah said...

cyber, xde..kuwe tart je aku hidangkan nanti. hahaha

ira, salam sudah berjawab. tq ya. same 2u2!!!

yo la. samo la aku pun. nanti aku blk dr penang aku koling2 ok. kem salam jil

cok, aku pun same. maafin aku dong. nanti kite selebret desa water park okeh. kita berbasah2an disana. ouchhh!

viruspadu said...

vp, En. Laloque dan An-Nisa ingin mengucapkan SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN

K.Jah said...

tq vp,

SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN

to you too...:D