Oct 26, 2008

best!

best giler. sambil blogging sambil makan nih!!! buatan malaysia...bebas melamine.

18 comments:

Cakap Kosong said...

dolu.....aku kekecik suker makan benda nih.

Nad Eusoff said...

peh..durian!

siggplus said...

makanan ni no 2 dalam list jajan saya ms kecik2 dlu..tp skrg xjumpe dah..kak, simpan ckit eyh..hehe
1st - super ring

veeda_areena said...

nok... mak tak nampak cop halal pownnn..... ayo....

linahilmin said...

lama tak nampak kopok ni..

*nk try petua batuk kakjah...

cokolat said...

hahaha... batol ckp kak bed.. hakupon tak nampak cop halal...! hahahaha....

K.Jah said...

ck, sodap kan??? cam susah nak berenti bila mkn tu..

nad, yer..durian dik. bukan rambutan. hkhikhik...

siggplus, ada. cuba ko cr kat kedai2 runcit lama2....

k.bed? ada la nok...cer ko belek blakang

lina, a'ah...jarang2 ada. mungkin sbb dia tak seglemer mister potato

cok, ada cok...made in batu pahat nih. wakakakak

Mummy Cool said...

weii jajan durian.. besh nya.. hehehe

S h i n o said...

belilah product tempatan terutama product berasaskan pertanian.. :P

pearlEJ said...

lamanya tak nampak keropok nihhh...

cendawanintim said...

mana ko jumpa ni KJ?

IBU KUMBANG said...

ko rembat jajan cem ke KJ? iskh... iskh... simpati aku kt cem, patutla dia demam!

K.Jah said...

mummy, bestkan?? tu blm masuk cikedis lagi tuh!

shino, kena beli kerepek nangka plak la pasnih

ej, dia jrg2 ada nih. tp sbn ni petronas pun ada tau

cen, aku jumpa kat kbox punyer minimart. sambil2 karok layan ni pun best!

dia mane layan durian tu. dia layan jajan modern2 jer cam mister potato tuh....

MAMA IQA said...

jajan my favorite dulu super ring..oren2 jari jemari ku mkn..durian ni skali skala je lyn..

kak..mujarab ke petua tu? kalau mujarab nk try le..iqa dh 2 mggu lbh batuk+selsema+kahak..dok pulun ubat hampir 3/4 gitu gak tgk..

LediAgli said...

saya suka juga.. masyukkkk.. doposen je

K.Jah said...

mamaiqa, insyaallah mujarab. cem tido lena kalu sapu benda tu.

ledi, wuish! mana cukup 20 sen. tu buat taik gigi jer tu. harus la seplestit besar baru puas mkn.

susu dalam botol said...

keropok ring pun sedap! :)

Anonymous said...

wahhhhh!!tetibe teringat slalu boli jajan nie mo shana kek kodai maklong kodai ulu bondo..best oooo.aku ske super ring gaks..nyum2

-acu-