Oct 12, 2008

...

Everyone makes mistakes...

Even big ones...

I learned to deal with it...

But one thing is for sure...

.

Everyone deserves a

2nd chance

13 comments:

Yan said...

Kenapa Kak Jah...sentimental jer ni..?

Nad Eusoff said...

yuppie!
betoi2

Teacher said...

Life must go on

K.Jah said...

yan..sesekali nak mental sket...

nad, betul kan???

cw, hanya Allah saja yang tak penah silap! ko kena ingat tu!!!

K.Jah said...

teacher...betul!!!

kutemPAHsumPAH said...

akak...apa citer nie akak??? lama tak online?? gaduh ngn kak bed ker?? ker senduk nak rampas laki akak lagi???

salam sayang adex akak

cokolat said...

ermmm... betol.. kita kena belajar memaafkan orang lain dan bg peluang utk dia berubah SEBAB adakalanya kita jugak perlukan kemaafan dari orang... takde manusia yang sempurna!

K.Jah said...

pah, takde la..kbed, ksenduk, coklat...diorang sumer ok. kitorang saling ym each other. cuma ada org je yg cuba laga2kan kiterang...

cok, ko betul cok...selagi nama nya manusia kan?? misti tak lari dr buat kesilapan.

IBU KUMBANG said...

x best la org mcm tu.. sesuka hati nak main laga2... anyway kak, semoga tak terpengaruh ngan hasutan!

Teacher said...

kak Jah... bilo kito nak jumpo ni.. asyik jumpo kat cyber space jerrrr

K.Jah said...

ik, tak. kj masih bleh berpikiran rasional nok

ticer, ko nak tgk den melulung? huwaaaaa...nanti la

NieZearm said...

aku penah guna ayat ni kak kt frnster.... :p

K.Jah said...

ayat tu ditujukan utk saper jek?? hehehe