Oct 23, 2008

yay!!!! dapat hadiah!!!

tengahari semlm tengah kitorang 3 beranak landing2 tgk tv, tiba2 ABX sampai. ada delivery katanya. carlos gi amek. dr KL, lawyer firm. akak dah syak dah dr sape tuh. hehehe!! tak nyempat2 terus koyak kat situ gak!!

dalam ada envelope...dan ada tulisan. (kuang asam ko nok!!)

baru nak curiga lite2. tgk dalam. eeeehhh!!! ada kad laa!!!

bukak tengok!!!! comelnyer!!!!! cem dah terlompat2 riang ria perasan org bagi kat dia!!

hehehe!!! dr cokolat kesayangan hamba!

shawl 2-tone merah/hitam. kaler feveret akak. time kasih nok!!! aku ske sangat2!!!! pandai ko pilih kaler!! aku ske! aku ske! aku ske!

dan skrg shawl ni sentiasa ada dlm handbag aku. akan ku usung dia kehulu kehilir nok!!! timer kasih nok!!!!! lebiu so much!!!

pic kena edit sket yer? maklum la, terposing melentik menggeletis sket semlm.

27 comments:

Anonymous said...

santikkkkkk nyerkkkkk shawl aka pashmina itteww nok!!pandai kak cekelat pilih colour nok!mmg kaler kakjah kaedahnyerk...tak itam,merah,cekelat,klabu,biru kaler peberet ko kan nok!..ahaks..tapi ko jahatttt tau pok!yang ko bukak dopan cem tu buek apo?kan dah terperasan mamat tuh,ingat adiah dio,hahahahhaa..sian tau cem..mommy monster tol ko nok!muahkahkah

-acu-

pjoe said...

wahh
sampul tu
ada yang nak 'mnelancong' ke kamunting ka?
haha

NieZearm said...

sampul dgn isi dalam mmg sama ye tema. kaler pun fav ko plak tu. bawak plak myvi hitam. senang la nk spot ko kak dr jauh...

Miss Reezberry said...

tahniah kak jah...wah bergaya bagai nak gila ko kan..ko pesan kat cokelat bila lak nak post kat aku satu..hihih

IRA said...

alamak, sama la pulak shawl kiter...

nanti kita buat boria ye kak jah.

=)

cokolat said...

nok... oo.. nonok...
aku terkesima!!!!
hahahahaha.... sayang ko jugaklah!

K.Jah said...

acu, wey..mane lak aku ske kaler biru? nan ado okeh!!!

pjoe, tu la...sesuatu kan?? memula ingat antrax jer...

jek, itam itu menawan jek. hahahah

kak senduk, nanti aku pesan kat dier. ko nak kaler ape?? ckp jer. dia bleh belikan...hahahaa...

ira, sama ke?? blehhh!! takat boria lite2 tu takde hal punyer...

K.Jah said...

cok, nak cium ko kang org kata lesbo plak. wakakaka!!!!

cokolat said...

takper nok.. kita laga2 idong je... wahhhhhhhhhhhh!!!

julietchun said...

Wah! Meriah la deepavali ko nanti.

K.Jah said...

cok, bleh!! cam hindustan lak yer?

juliet, tu cam ade nada2 jeles jer ayat ko tuh? wakakaka!!!

Mieza said...

cantiknya...

Anonymous said...

ado la!jeans2 ko kan biru nok!biru lusuh,biru pokat..pilih sajork!ko jeans ko kaler ijo nok?kehkeh..larikkkkkk!!

-acu-

bungaditepijalan said...

cantek2 sume nye.
:D

chronicles of angelzz said...

wahhh chanteqnyaa pashmina itew...
akak swuh kak cok postkan sy satu yerkkk

*muka x malu hahaha ;)

cenah said...

abis sumer orang dah puji shantek aku nak kata apa lagi?! aku just bleh cakap... "aku jaki ko dapat shol..."

Ungku Nor said...

camne cantek pun shol tu, aku tetap kesian kat cem la jaaahhhhh!!!

ngko kena belikan dia beger mekdi yang baru tu sebagai pengubat hatinya nan lara.
wajib tau!

Cakap Kosong said...

aku confiuslah...fesyen baru ke orang pakai shawl tutup muker cenggituh...

cokolat said...

ck.. kj dah macam waniter lindungan kubah mesjid gitu... muahahah!!! haa.. tutup muka lagi!

pearlEJ said...

cantikkkkk.... my combination peberet kaler osoooo.... hehehe....

Mummy Cool said...

cantiknya shawl ko tu yang.. sure lepas pakai rasa macam kakbed pulak auwwww... kekekeke

K.Jah said...

mieza, santikkan?? nak bwk gi kenduri tu..

acu, jeans jer biru. baju mana ada la nok!!! ko ingat aku org lombok nak pakai jeans ijau?

bungetepijln, cantik? mekasih!! :D

angelz, cokkk!!!! budak ni nak satu. ko post kat dier gak yer?

K.Jah said...

cen, dengki aa tu?? hahhaha

kak ungku, ko ske tau buat aku sebesalah kak! huwaaa!!! ok la. aku gi drivethru jap lagi

ck, a'ah..pesen pengganas bersiri tuh.

cok, ko jgn cok. ramai nak benda tu skrg. ko harus la jadi supplier

ej, kan??? tau tu..sbb tu blog awak kaler itam merah gak

mummy, betul la. pas pakai trus rasa gediks. hahahah

along said...

kak jah dah puas pakai kang kita nak pinjam..nak wat alas meja he..he..

K.Jah said...

along, caitt!! tau dek cokolat dibunuhnyer ko nanti. wakakaka!!!

LediAgli said...

sioknyaa.. nak jugak adiahhh wa

K.Jah said...

nak adiah?? sila beri alamat anda yer??? heheheh