Nov 13, 2008

apa tu?

apa tu? .

spaceship sedang mengorbit planet kah? .

bukan!!!.

itu la smartklamp. akak mmg dah lama cari benda nih. kat senawang ni dah ada 2 klinik yg provide service ni rupanya. takde la mahal sgt pun...rm130 jer per package. syabbass inspekter sahab kat sapa2 yg invent benda nih!!! bagi yg ada anak teruna tu, info ada di sini ok.

Apa itu SmartKlamp?

  • Alat berkhatan bagi lelaki
  • Alat pakai buang yang canggih
  • Kecil dan amat ringan
  • Dibuat daripada Tiub/Corong plastik lutsinar dari bahan polycarbonate dan Mekanisma Kekunci plastik atau ‘klamp’ dari bahan nylon

Kelebihan Smartklamp

  • Memberi perlindungan sepenuhnya kepada penis semasa prosidur berkhatan dilakukan.
  • Memberikan keputusan kosmetik yang dapat dijangkakan.
  • Prosidur berkhatan dapat dilakukan tanpa atau sedikit pendarahan sahaja.
  • Prosidur ini juga dapat secara langsung membantu mengelakkan jangkitan yang bahaya seperti AIDS atau Hepatitis.
  • Memberi perlindungan sepenuhnya kepada penis semasa proses berkhatan.
  • Tiada pendarahan, jadi mengurangkan risiko penyebaran dan pemindahan Hepatitis atau HIV.
  • Proses berkhatan dapat dilakukan dengan mudah.

akak harap dapat sunatkan cem secepat mungkin. dan semoga benda ni dapat mengurangkan igauan ngeri dia tiap kali menjelangnyer cuti persekolahan...

sapa dulu penah kena cantas atas batang pisang pastu kain siap kena gantung sila angkat tangan?? wakakaka!!! misti korang sedih dan pilu tengok teknik terkini skrg ni kan??

dah sunat sok baru bleh pikir pasal kawen. tapi kena blaja rajin2 dulu nih. mak mia siang2 dah sound anak dia hantaran 50k (sambil berangan atas kusi pengantin)

35 comments:

Umie said...

Hahaha...aku teringat masa kecik2 dulu..aku ada ramai abang & sepupu2 lelaki..so, bila cuti sekolah umah aku jd pot utk budak2 disunatkan... time tu le nak buli abg2 aku..tayang makanan best2 & pastuh main game yg best2 kat tanah..hangin je diorg tgk, diorg kan kena berpantang...wakakakaka

lupekanje said...

fuhhh jahhh...
acik mang tk penah tgk lagi alat nih...
bleh sunatkan sendiri anak memasing ke????
kalu yg bebesar tapi telupa nk sunat, boleh tk pakai alat nih???

azreen said...

kj...hehehe...igtkan alat apa td...fungsi dia utk sunat je ke...utk besarkan bleh jugak ke....lariiikkkk...:-P

Emi Farez said...

hehe aku ingatkan dot dot dot dah nak order tadi.. hehe

Ungku Nor said...

anjib konfem kena zrasss cuti skolah ni..hehehe

Tijah said...

umie,
abg aku pun centu la...tapi yg x bestnyer lepas jer sunat dia ala2 tanak main dgn aku dah. nak geng ngan org besar2 jer...cembagus jer kan???

acik,
org besar? bleh kot...tengok cam byk jer size dia. huhuhu..acik ada kenal sapa2 yg lupe nak sunat ker?

azreen,
errr...kalu bleh besarkan, aku nak beli 2 trus. aku kan ada bela 2 ekor burung pipit wakakakak!!!

ik,
hahaha...aku tau. sementara ko ngandung ni nak suh laki ko servis dulu yer?

ungku,
kat senawang ni, klinik dr kassim & klinik permata. harga tak survey lagi la...

Rahayu Abdul Rashid said...

ingatkan Lampu Serbaguna tadi...haha!

KJ, lepas cem sunat nnti...u & kaknor kene la pantau cem & nurin...JGN KASIK DORANG TDO SEKATIL LAGIIIIII...BAHYEEEEE OOOO... wakakakkakakakka!

Unknown said...

aku... aku... (sambil angkat tangan) hahaha! Tok mudim tu cantik je buat lawak, aku tak sedar pun tiba2 tengok bawah dah balut.... hehehe

MK said...

kak, aku ade jumpa website pasal ni. aku terbaca dlm paper ahad lepas. yele..aku kan aku 2 anak bujang gitu http://jomkhitan.blogspot.com/

sile le jenguk.

NouroulSuhaimi said...

nok... cenggitu budakkecik dah buleh pk pasal kawenlah ni.. sebab budakkecik dah sunat semenjak baby... dapat menantulah aku tak lama lagi niiiiiii!!!!

Tijah said...

ayu,
jgnkan nurin...tido dgn acu acik pun xleh lagi dah...

shifu,
sib baik tak tersilap pisau..pisau tumpul plak kan?

mk,
aku dah survey. kat klinik permata tu pekej dia rm130 sajork. murs kan???

Tijah said...

cok,
silap2 sok duit ptptn buat hantaran. wakakaka!!!!

ita.itu said...

oh x tau lak benda ni ada..kj cem umur brp ek..ko nak pki kan utk laki ko x? haha

linn said...

laaa...aku tgk dah mcm pengisar laa kj oi. sb bwh dia tu mcm bergerigi semua tu kan.

Anonymous said...

wahhhhh!cem nak sunat dah ke!ayoooo,susah nak pelok cium lagik pasniek dah!harus cem segan2,malu2 kucing kalu kene ciom nanti ngan acu,acik nuyin sok niek!tapi acu tak kire,dah sunat ke lom ke,tatap jue acu nak ciom die w'pun dah masuk unibesiti sok,ade acu kisah!muahhaha..

-acu-

Tijah said...

ita,
ko jgn main giler ta. pakaikan kat laki aku...kang ape je tinggal?? huwaaa!!!!

linn,
ko nak try?? hahahah...

acu,
bleh cium..dgn syarat yuran pendaftaran U ko sponsor. wakakaka!!! larikkkk!!

julietchun said...

Sekali tgk cam blender buah mak aku plak.

Cara Ross said...

laaaaaaaaaaa....ingatkan gamba tu gadget dapur KJ yg terbaru! hahahaha

attyfir said...

salam kenal..sonok le blog nie..byk info..

Cik Pah said...

nak tak nak cem kene lah terima hakikat igauan ngeri dia tuh.. camne lah nasib anak i plak nnt yer.. sian

susudalambotol said...

wahhhh. semakin canggih. adik saya yg darjah 3 tgh tunggu time nak khatan tu :) kesian dia, takut.

Tijah said...

juliet,
leceh ahh nak blend2. beli jer peelfresh dah siap tu...

mrsmaznan,
gejet cem tuhh...bukan aku punyer!!

atty, salam kenal too. byk info? hehehe..tu la keje senang. kopipes sajork pastu buat ulasan sikit2..

aishifa, time kecik2 ni la senang kot. dah tua sok takut "liat". wakakaka

hidd, yg ini dengar khabarnya lepas sunat dah bleh lari2. best tuh!!!

Anonymous said...

nok!ko nak aku sponser yuran pendaftaran u tok cem erk!ptptn pon acu lom abih bayar nok!huwaaaa..ado 12k laie niek!camno?jgn giler2 ye,acu kayo utang skang niek,awass!!

-acu-

NouroulSuhaimi said...

kahkahkahkah... aku nak gelak jap komen kak ita!!!!

pearl'E.J said...

wakakakaka... dedulu pernah ler tgk paksu kena sunat cara kampung... mula2 kena mandi bogel atas tangga rumah... pastu duduk atas batang pisang kena khatan... hiksss... pastu terbaring lerrr dgn kain bergantung tu haaa hampir seminggu la jugak... kakakakakaka.... tapi yg paling best tu, tiap2 kali org mai, mesti selak kain tu utk tengok.. wakakakaka.. pastu derang kasi ler duit, ada yg kasi singgit dua hinggit sampai 10hinggit pun ada... adoihlaaa... tak tahan betui...

tapi sekarang dah moden kann... senang cerita...

Leesa Liisa said...

canggih dah la ni kan...

Secret Writer said...

X penah dengar benda ni, kalau X layan Blog Kak Jah, tak tau pong benda ni ujud. Tapi kan...bukan Malay jer yg khatan dah, yg chinesse dan org kat ceruk Sabah dan Sarawak pong dah ramai yg khatan

Tijah said...

acu,
ooo..ada utang lagi ker? aku ingat ko dah khayer...huhuhu

cok,
gelak!!! gelak!!! budak ita tu mmg nak kena tu..

ej,
selak tu bukan apa. nak tgk tahap kecederaan. lagi parah lagi byk duit nak kena uloq. wakakaka

lisa, canggih kan?? tp tetap menakutkan..

kos, sunat ni utk hygene. mmg digalakkan pun kan....

KaSiH said...

kenapa kita pulak yg rasa ngerinye...eiiii...nasib baik tak penah hadapi sume ni..ohooo...

Tijah said...

kasih, bayangkan cam semelih leher ayam. tak ke ngeri tuh?? sib baik kita sunat masa baby kan? x tau apa2..pasrah jer.

Teman2 Sekalian said...

hehehe aku tak ada anak jantan yang... tapi nanti aku supply untuk bakal menantu aku lah ya.. heheheh sebab yang kawan dengan anak aku skrg ni tak sunat lagi dak tu... heheheheeh

Tijah said...

mummy, hahaha...sporrting mummy yer?? okes..harga x mahal. 130 sajork...bleh la gi order

Ck said...

hebat ko kj........anak ko tak sunat lagi ,calon menantu dah ader!

Tijah said...

ck, calon ramai nok. tgh usaha nak dptkan diskaun nih!!!

UmiMia said...

kahkahkahkah.....bagus apa..sound awal-awal..sape yg teringin nak bermenantukan Mia bolehlah mula simpan duit dr sekarang...kalau singgit sehari pun dah lebih dr cukup dah sampai masanya nanti..hahahaa