Nov 5, 2008

cok. cokolat atau cokodok? wakakaka!!!

ko mmg dengkikan cok??? tak bleh la tgk aku senang sket. tapi takpe, memandangkan aku takde bahan nak citer, aku gigihkan jugak la buat assignment musibat ko ni eh! wakakaka!!!
.
mari kita mulakan!!
.
ayomattt........
gesekkkk........
goooo...............
.
1. Name one person who made you laugh last night.
cem. dia ajak akak eksesais lompat bintang. wakakakaa!!! bergegar nasik lemak 5 hengget akak. (k.bed, ko jgn jeles, nasi lemak ko misti 50sen je kan? larikkkk!!!!)

2. What were you doing at 0800?
antar cem skolah pastu sarap dgn carlos kat azhar corner. rawa tosai telur bawang 2 set.

3. What were you doing 30 minutes ago?
scrub muka & pakai mask

4. What happened to you in 2006?
pindah rumah. dr umah sewa di TTJ ke rumah sindri di LH

5. What was the last thing you said out loud?
ariff!!!!! bangun mandi. gi skolahhhh jom!!!
no!!! (menjawab sambil mata tertutup)
cepat la!! nanti lambat!!
tanak!!! (mata dah bukak tapi masih golek2 atas katil)
mami amek hanger nak???
yes!! jom mandi...(sambil buat muka tak poti)
.
mmm...ni baru sorang, mcm mana la mak aku dulu stress nak gegar 4 org anak dia bangun pagi!

6. How many beverages did you have today?
hot choc 1 cawan, air putih 1liter + 1 cawan kat mamak pagi tadi, yogurt drink 2 botol kecik (oren & stoberi)
7. What color is your hairbrush?
oren

8. What was the last thing you paid for?
.
wantan mee berharga rm6 yg sgt sedap. lokasi...KLCC.

9. Where were you last night?
drive thru mcD tapau happy meal. balik goreng fries & wedges utk carlos. akak tau tak sihat tu. tapi takpe, nanti bleh lompat bintang lagi dgn cem.

10. What color is your front door?
cokolat!!!

11. Where do you keep your change?
- tabung yg diperbuat dr tin biskut jacob's
- purse
- kereta

12. What’s the weather like today?
pagi ke thari - hujan kat KL
ptg - panas kat sbn

13. What’s the best ice-cream flavor?
kopi. saya pencinta kopi tegar!!!

14. What excites you?
sex! wakakaka!!!! ye ke??? duit lagi best kot???

15. Do you want to cut your hair?

tak. carlos suh simpan panjang sampai pinggang. sexier kekdahnyer!

16. Are you over the age of 25?
dah 32 nok!!!

17. Do you talk a lot?
tak. saya seorang yang pendiam & pemalu. apa yang saya bebelkan disini tidak menggambarkan karakter sebenar saya. bleh?

18. Do you watch the O.C.?
apo tu?

19. Do you know anyone named Steven?
takdo

20. Do you make up your own words?
banyak. dan carutan adalah paling aktif digunapakai semasa memandu seorang diri.
p/s: awas! jgn mencarut depan anak yer!!

21. Are you a jealous person?
dulu tak, sekarang ya! hahaha!!! kenapa ye?

22. Name a friend whose name starts with the letter ‘A’.
ayu, acen...ada lagi. tak leh recall semua lah!

23. Name a friend whose name starts with the letter ‘K’.
cam takde jer...

24. Who’s the first person on your received call list?
carlos call dr opis buat "booking". keje ptg hari ni blk kul 11 kang.

25. What does the last text message you received say?
carlos gak. sms berbunyi "hehehe". motip??? ntah la nok!!!

26. Do you chew on your straw?
tak (adoi! bila la nak abis soklan nihhhh)

27. Do you have curly hair?
tak. kecuali dikawasan2 tertentu. wakakaka!!! sapa2 ngaku kat situ strett mmg nak kena pelangkung ngan akak.

28. Where’s the next place you’re going to?
dapo. bancuh kopi!

29. Who’s the rudest person in your life?
saya sendiri. saya akan otometik jadi 8x ganda kuang ajar kalau jumpa dgn org yg kuang ajar nih! saya juga tiada masalah menjotos kepala org itu dgn jari tengah bila2 masa sekiranya perlu. tapi ini bukanlah bermakna saya seorg kaki gaduh, cuma saya tau bila & bagaimana nak pertahankan hak saya. itu saja!

30. What was the last thing you ate?
wantan mee kat KLCC tadi la...

31. Will you get married in the future?
mungkin! nak kawen dgn org tua kaya yg ada rekod kesihatan di IJN. kalau ada yg penah buat bypass lagi bagus. the sicker the better!!! (gelak syaiton skettt!!)

32. What’s the best movie you’ve seen in the past 2 weeks?
suster ngesot & sivaji the boss

33. Is there anyone you like right now?
cem...

34. When was the last time you did the dishes?
baru tadi. cuci cawan cem.

35. Are you currently depressed?
tak. barang yang lepas jgn dikenang! gittew!!!

36. Did you cry today?
lite2 jer. menahan ngantuk drive kl-sbn sampai keluar air mata. last2 berenti r&r lelap 1/2 jam.

37. Why did you answer and post this?
sbb si cokolat ni dengki tag akak sorang. makanya terpaksa la buat kalo tak kang dia bunuh diri secara menjerut leher dgn tudung terbarunya tuh. larikkkk!!!!

38. Tag 5 people who would do this survey.
kak bed. misti buat tau!!! mak mmg ske dengki ngan ko nyah!!! ntah apa la citer mak ko korek dr cana tu. mak tengah syak wasangka nih!!!

9 comments:

cokolat said...

kahkahkahkahkahkahkahkahkah!!!!!!!
dpt gak aku meghanjengkan kooooooo sudahnyerrrrrrrrrrrrrrr!!!!

sapa nak bunuh diri???????????????? bedah kot rasanyaaaaaaaaaaaaaa!!!

larrrrrri!!

K.Jah said...

tak pun bedah yg bunuh ko. terus campak dlm sg. gombak kekdahnyer. wakakaka!!!

Shifu67 said...

mlm ni nak makan tosei yg macam ko makan tu.....

Cakap Kosong said...

meman bleh bunuh diri nak jawab tag nih..............aku yang baca pun penat .

Mummy Cool said...

oittt yang.. jgn nak jawab cok sorang je.. pi masuk blog mummy cepat...

IBU KUMBANG said...

hehehe./.. jenuh membaca ni

KaSiH said...

kak jah...rawa tosai telur tu camtu ke rupa dia..selera laaaa....
salam kenal kak jah...hehe...kak jah pindah LH...kita duk lg kat TTJ tu..

Anonymous said...

yang no5 bukan cem slalu jawab camnie ko?..mami amek hanger,mami rotan,mami cubit,mami pulash..kihkih.cem kono cakap camtu copek2 sebelum mami die tukar jadik mami monster lor!

-acu-

K.Jah said...

shifu, biasa pagi2 je ada tu.

ck, aku nak buat lagi la penat. seb baik ko x sihat. kalu tak harus aku tag ko skali...

mummy, huwaaaa!!!! aku baru la nak bernapas sikittt!!!!

ik, kan??? senang lagi buat tag ko tu...

kasih. dok sbn yer? bleh la koling2. nanti kita gi sarap rawa tosai sama2...

acu, ko mmg dengki kan?? ske menggambarkan aku sebagai ibu yg garang...padahal aku lemah lembut orgnyer!!!