Nov 12, 2008

saje je kan?

tit! tit! (sms masuk)
.
jam : 7.25am
tempat : rumah kj
sedang buat apa? : sardin roll
.
akak terlari2 amek hp kat bilik. hishh!! minah ni ske tau buat drama swasta pepagi buta...
.
UN : sibuk ke? ingat petang ni nak ajak ko lepak pak tam (pak tam adalah kopitiam, bukan lepak atas peha pak tam okeh!!!)
KJ : mato bongkak laie haa! tak baik taw goda2 i ajak kuar
UN : alaaa, pakai spek itam pun nampak glemer ape. ala2 artis kan. heheh. jom la jaahhh!! (cubaan menggoda)
KJ : tadeh! ko ingat aku nak biarkan ko sorang je menten cun sedangkan aku mato lobam? no way!
UN : nkonyer bumper atas bawah pun malatop gak aku nengok aper. tade la takat mata je. hahaha!
.
ko mmg ngengada kan kak?? tau la ko dah kena selet ilmu pengasih asik nak jumpa aku je skrg. kot yer pun tunggu la mata aku baik pulih dulu kak. ke ko sajeeee????? wakakaka!!! jaat taw!
.
takkan dlm kedai pun aku nak cenggini sepanjang masa kak!!!

19 comments:

Ungku Nor said...

camtu aku lepak rumah ngko je la..nak? naakk???

haa..tau takoootttt..;p

Ungku Nor said...

takpun kita layan megi goreng kat fudkot giant..best gak aper..
jom la jaaahhhh...jom laa..jom laaa..
aku tengah kaye skang..kaye skit je tapi buleh la setakat megi goreng tuuuu..

*cubaan menggoda tak mengenal penat ni weihh*

K.Jah said...

ko ni kenapa kak??? tunggu mata aku dah baik sok. aku suh ko blanjer mcm2 ko jgn buat derk plak eh????

Ungku Nor said...

masa mata ngko dah baik taim tu aku dah jatuh meskin balik..haa..camne nak banjer??

K.Jah said...

alaaaa...takat neskepe secawan + roti banjir sekeping takkan mesken kott????

ni pehal kite dorang jer ala2 chatting kat sini nih? wakakaka!!!

Ungku Nor said...

laaa tersilap..

aku ingat aku tengah borak pakai Yahoo Messenger kat sini tadi..;p

K.Jah said...

add aku la kak...rafiza_yusof
best kan nama sebenar aku? wakakaka!!!

Anonymous said...

hahahahhahahahhaha....cam bebalas panton dah aku nengok korang niek.

-acu-

azreen said...

kuar je kj...sianla kat akak Ungku tu....dh windu sgt ngan ko tuh... :-)

cokolat said...

wey ok apa... ko tgk hattan... atas pentas menyanyi malam2pun... pakai spec itam ok!!!!!!! ni ko setakat g kedai paktam tuuu... tak efek deh nok!!!! harus ada yang snappy2 ko curik2 sebab sangka kopun artissssssssss!!!! eh.. waheeda ke? eh... bienda ke??? ehh.. ust. bahiyah ke????????????

linn said...

hemsem pe kakjah oi pakai spek cenggitu. mcm bintang pelem tamil aku tgk. kehkehkeh.

Mrs Maznan said...

wah..sadin roll! sodap tu..my all time fav! akak..bila nak buat n3 masak2 ni..hehehehe

K.Jah said...

acu, bukan kat sini jerk. kat sms pun. kuat menggoda tul minah ni taw!

azreen, dia bukan rindu kat aku tu. dia nak cr bahan n3 dia esok. nak snap gamba mata lebam aku kekdahnyer. wakakaka!!!

cok, sib baik ko tak kata...memey??
wakakaka!! aku karate ko karang

linn, ohh!!! susah nak cari pesen cenggitu tu. kat madras je ada tu tau...

Cakap Kosong said...

biasa nyer org yg pakai spek itam nih..........ke mahkamah syariah jer aku nengok.

Ungku Nor said...

jah jual mahal.
akak ayat ajak pi keepsi pun mati sekerat dia takmoh.
macam la ada org nak ngorat dia kat keepsi tu..
lalalala ;p

K.Jah said...

ck, satu lagi org yg bini dia hulur borang tuntut cerai kan???
wakakaka

ungku, aku kuat iman kak. tapi skrg aku dah tau kat mana kelemahan ko. terus serender disittew. hahahaa...

K.Jah said...

msmaznan, skrg kj tgh malas masak. takat nak buh n3 lauk pauk kedai tu bleh ler...

cokolat said...

yerrr... nama ko sgt ayu kak yus!!!!!!!!!!!

K.Jah said...

cok aka SUE , diam la kau!!!!
*sue...sue, sue...sue sue...sue