Nov 4, 2008

ni baru betul drama...

"Saya akan cuba pertahankan rumah tangga kami demi anak-anak. Saya terima dengan reda setiap dugaan dan cabaran (termasuk merujuk kepada kes khalwat dengan Memey) yang saya terima sebelum ini sama ada ia dirancang atau sebaliknya. Setiap hari, saya berdoa semoga diberi petunjuk" kata Norman.
.
"Saya sedih sangat jika rumah tangga kami akan berakhir dengan perceraian lagi. Dalam apa juga situasi dan keadaan yang saya lalui, banyak hati yang perlu saya jaga. Abby masih isteri saya yang sah," kata Norman.

petikan berita harian hari ni.

_______________________________________
.
hahahaha!!!! akak rasa cam nak gelak 80 harkat je baca stetmen bangsat tuh! tapi takut injap2 & kapilari akak pecah la plak. sila lihat pekataan yg akak hilite kaler merah tu. cam syial jer kan??
.
tolong laa dey! kalu ko ingat bini, ingat anak...ko takkan buat la benda2 cengginih. drama tul! ke sbb ko terlalu byk hapal skrip sampai terkeluar stetment klakar nih???

40 comments:

Mrs Maznan said...

agaknyer diaorg ni terbawak2 lakonan ke dunia realiti kot?

julietchun said...

Rasa nak bagi sebijik kat muka mamat yg tak sedar diri nih.Isteri mana tak mintak cerai kalo dah berbulan tak ingat rumah.Boikot drama dia.

bungaditepijalan said...

akak.
kita menyampah lah ngn lelaki mcm nie.
nanges2 bagai.
masa b4 kene tgkp khalwat tak pk sume nie.
nak anak,bini dh bg.
abby tue baik apa.
sian.
masa kita tgk melodi ahad ari tue,rupanya dia sendiri dh lama tk jmpe laki dia.
gile lah.

Mieza said...

klu bole mieza nak lempang je muka dia lapanpuloh kali...bg sedar skt..:p

ni jantan x sedar diri...x ckp2 ngan satu...

linn said...

dolu2 kita selalu dgr senjata pempuan ialah air mata. tp sekarang haku tgk ramai naw laa lelaki sket2 nages, sket2 nanges. rimas ok!

diorg nak rampas senjata utama pempuan ke kak?

tp morman hakim nye statement mmg mcm hanjs sgt!

IBU KUMBANG said...

rasa nak melempang orang je... kalu tau banyak hati nak kene jga jgn buat keje tak senonoh..

Umie said...

Paling menyampah bila NH ckp hati mak bapak sememeh tu nak kena jaga..habis tuh hati mak pak mertua ko campak kat mane pulak???..dayus punye jantan <--- aku tgh marah nie...

Btw, aku pun rasa dia terikut2 dunia lakonan dia tuh..teringat aku tiap kali pi interview keje,interviewer suke provoke aku "lakonan teater awak tu tak terbawa2 ke dunia realiti ke??"... penat aku menidakkannye...tp utk kes NH nie aku yakin mmg dia terbawak2 le karakter lakonan dia tu dlm his real life...apa punya turr!!!!

KaSiH said...

kak jah..kita dh conteng2 muka norman kat suatkaba td...masih nk pertahankan seMEMEH tu wakpe...ish..malas nk ckp le...hangin sungguh dgn statement dia...rasa nk sumbatkan je kasut bata saiz 6 dlm mulut dia...

K.Jah said...

mrsmaznan - bleh buat rancangan realiti la mcm ni kan??

juliet - ko gunakan sket daulat ko tuh. aku mmg dah lama nyampah ngan lakonan plastik mamat tu..

bunge, sekali dah kasi peluang aritu..masih tak sedar diri lagi. mmm...susahkan??

mieza, ko jumpe ko lempang 80 x 2 yer...yg 80 lagi tu on bhaf aku...

linn, air mata palsu jer tu. belakonnnn kan????

ik, ntah!! bila dah tersepit baru ingat anak bini bagai...

umie, aku baca gak stetment tu..siap tak bagi sememeh tu ckp. takut stetmen bercanggah. aik??? kalu x salah apa nak takut kan???
budus!!!

K.Jah said...

kasih - kasut awak kecik taw. takpe nanti kjah tumpang sumbat skali kasut kjah yg bersaiz 9 tuh...

arep said...

kesian abby...

NieZearm said...

artistik sungguh la ayat.. dari cerita mane la diorg petik ni. bole pulak main tak sengaja ke klau kes2 cam ni.

ade pulak yg tertembak betul2 nnt bila berlakon gerak khas. baru la ckp x sengaja.. :p

Umi Mia said...

rasanya teori kedua KJ tu mmg betul lah...terbawa-bawa skrip sampai ke luar......

eiii...tak tahan.....hipokrit.....

veeda_areena said...

eeemmm... takbir............

SeptemberSebelas said...

KakJah,


Rasanya NH ni ada penyakit la...

Penyakit T.B <--- Takut.Bini. Kan?

Munirah Abd said...

geram tol baca statement dia..
ntah apa-apa je..
kesian abby..nasib baik masa lahirkan baby ke 3..dia xmeroyan..

budus tol..

(anyway salam kenal KakJah..)

conan_skywalker said...

tawakkal tu 'alallahhh.. huhu..

pearlEJ said...

macam2 betul laaa... tak abis2 buat hal... berlakon tak tara mana punn norman nihh...

K.Jah said...

arep, nanti kawen jgn buat gini taw?

jek, tak pun terbom tak sengaja kan?? cam altantuya tuh...

umi, hipokrit & plastik. siap nanges2 yg tak tahan tu. saje nak kasik press zoom airmata la tuh...

k bed, apo yg takbir tu kak bed oii..

september11, takut yg dikejar tak dapat yg dikendong berciciran tu kekdahnyer...

munirah, salam kenal. semua ppuan sejati akan geram. cuma persatuan ppuan simpanan jer akan backing sememeh tu..

conan, tawakal...tapi kena la usaha duliu ye dak?

ej, sbb tu tak penah menang anugerah. lakonan kayu. wakakaka

KAKTINY said...

salam k.jah...

hati sapa lagi yang nak kena jaga kalau bukan hati BINI dan ANAK2.. tul tak?.. kejadahnya nak jaga hati betina lain kalau betul2 takda apa2 hubungan?..

mmg BANG*AT punya statement kan k.jah kan.. mangk*k hay*n punyer jantan.. stended MANGK*K JAMBA* betul...

Cakap Kosong said...

apasal baru ari nih nak pikir hati/perasaan bini..........masa tem belum kantoi tuh tak nak plak pikir..........sial punyer jantan!

Mummy Cool said...

masuk ni dah 2x.. betul apa tindakan abby tu... mummy dah jadi meluat nak tengok jantan tu, harapkan rupa, tapi perangai hampeh!

wina said...

si norman ni patut di bawa terus je jumpa hakim, dan biar dia pakai kawat..:D hahahah paham tak k.jah?

azreenfaisal said...

kj...itu namanye tuhan nak tunjuk...dulu tk ngaku...skrg dh kene nak jwb ape kan....tak guna punye org btul...

K.Jah said...

kaktiny, tul...tul...
nak jaga hati2 org tak berkenaan. pehal kan??

ck, mmg xde keinsapan nampak gayanyer tu der. lakonan semata2 tu...

mummy, kan?? everybody deserves 2nd chance. tapi bukan kali ke-3... chait!!

wina, pahammm...hahahah..paham sesangat tu.

K.Jah said...

azreen, baru padan muka dia kan??? kantoi besar2an...

chronicles of angelzz said...

hurm k.jah i rasa kta x leh nkjudge mcm tue jer...

well basically a person is not guilty until it's proven so...
its a basic rule of law...

hurm so kta jnganla jump to a conclusion tross...
manula tawu ader yg jeles ngan kebahagiaan deyall ke so deyall set up a trap kan kan kan...
^-^

K.Jah said...

kronikel...hikhikhik...tapi ye la. bak kata org kan...kalu xde angin, masakan pokok bergoyang...

ADEX KAWANBOXX said...

sakit jiwaaaaaa baca....
adex benci laaaaaa.....
awat semua nie terjadi....ya ALLAH selamatkan lah kami semua...adex dah bosannnnnn kisah2 macam nie sama ada kena kat org lain atau DIRI SENDIRI!!!!!

EMO SUNGGUH....KAK BED...TAKBIR...!!!

cokolat said...

naseb aku tak kawen dengan pelakonnnn!!!!!!!!!!!!!!!!!!

cendawanintim said...

cokkkkk, betullllllllllllll, seb baik kita tak kawen ngan pelakon!!!!!!!!!!!!!!

norman hakim gila gersang kan nok...

gersang sana, gersang sini..

K.Jah said...

pah, rasanya takde ppuan tulen yg tak emo dengar citer ni kan?

cok, wahh!!! stetmen sesuatu tu. hampir2 kah dulu??? sapa?? rosamnor???

K.Jah said...

cend, ntahhh!! mementang bini dlm pantang cepat jer cr alternatif lain kan?? wakakakak

Nad Eusoff said...

kalo kite org luar ni pun rasa sakit ati ngan norman, apetah lagi bini die..
huhu

K.Jah said...

kan nad? tu tandanya kita ni wanita2 sensitif....

Eyda said...

A'kum KJ,

Aku paling tak boleh terima betul jantan yg bini baru lepas bersalin dia boleh main kayu 3....bini tu bersabung nyawa lahirkan anak dia, bukan anak org lain, anak dia....memang jantan cilaks...

Aku ter"emo" sebab aku pon br lepas bersalin cam Abby...kesian dia..

Teacher said...

ada tak kemungkinan Norman kena frame dengan bini sendiri?

K.Jah said...

eyda, tu yang aku hangin satu badan tu...

teacher, hahahaha...dat wan i don't know. takkan kot???

cokolat said...

rosam norrrrrrrrrrrrrrr??? kahkahkah!!! malek norrrrrrrrrrr laaaaa!!! kahkahkah!!!!

K.Jah said...

malek nor?? aiyooo!!! mak tak selera tgk badak ketak2 cenggitu nyahhh!!