Nov 22, 2008

tag wanie

memandangkan ianya agak senang, akak buat la tag ni dulu. gamba pun dah ada, tinggal tampal je. wanie, lepas ni kalu aku tag ko tak buat, siap keta ko aku bakar nok! cend, pasni aku buat konyer keje skolah plak eh??

1. Do you think you are HOT?

misti la. tunggu jap lagi akak buh gambar hot akak!! jgn muntah cukup. akak mmg salu jer feeling HOT & SPICY walupun org kata...ek elleyyyy!! cembagusss jer pempuan nih!! so what? taik kambing bulat2!!! (pantun 2 kerat paling meaningless! sori!)


2. Upload a fav picture of you.
.

3. Why do you like this picture?

gambar berani mati tuhhh!! kutuk aaa...mak tak kesahhhh! tapi mak ske jer gamba nih sbb bibir enjelinajoli mak jelas tampak seksi cam baru lepas dibotox. lagi satu kan, tiap kali tengok gambar nih mak rasa cam makin sayangggg jer kat laki mak tuh!!

p/s: en carlos, tadi nampak poh kong ada sale!! sila ambil perhatian! :D

.

4. When was the last time you ate pizza?

tak ingat la pulak...

.

5. The last song you listen to..?

wajah kesayangan hamba by hail amir (akak ko mode retro mlm nih!!!)

.

.6. What are you doing right now besides this?

cari lagu2 uji rashid & hail amir kat youtube.

.

7. What name you prefer besides yours?

puteri. contoh: puteri rafiza natasya farhana venezuela binti yusof. wakakakaka!!!

.

8. People to tag ( he he i like)

.

9. Who is number 1?

bestfren foreva since 3 yrs old. satu2nyer manusia yg penah tengok akak bogelling selain mak akak. 2 kali lak tu. waakkaka!!! ..

.
10. Number 3 is having relationship with?

cok? tiada skandal dgn sesiapa. tapi dia telah termadu 3. runnnn forest runnnn!!!!

.

11. Say something about number 5

akak katering nih?? baru je jumpa tapi rasa cam dah kenal lama. tak tau apa ayat dia dah madrem tapi akak asik cam nak jumpa dia jer. haruskah akak gi jumpa bomoh utk berubat pasnih??

.

12. How about number 4

acik. nama ni selalu on air smenjak domenjak ni tapi akak tak kenal lagi beliau nih (cheit! beliau..). jadi acik, sila expose wajah anda yer?? tijah nak berkenalan nih!!

.

13. Who is no 2

wina. warga malaysia di indonesia. tidak!! beliau tidak terlibat dgn apa2 kes pengeboman disana. merupakan seorg editor paling tersohor diwilayah grogol. beliaulah org yg bertanggungjawab sepenuhnya mengedit wajah polos tanpa cela akak sampai jadi seperti header diatas tu.

12 comments:

IBU KUMBANG said...

Apasal soklan no 12 dan 13 tak jawab? ko ni KJ seb baik bukn soklan peksa.... miahahaha!

K.Jah said...

aiseh..aku terpublish la plak sblm abis jawab. dah la jadi soklan bocor kekdahnyer!

cokolat said...

woyyy...aku ada buat salah dengan ko ke...haaaaa??? apahal ko tag aku niiii??? apa salah aku niiii?????? tu betol ke carik lagu hail amir tuuu?? ke carik yang 7" tuuuuu?????

sheila said...

puteri rafiza natasya farhana venezuela binti yusof.

gilo den baco namo ni kak..kalau time nikah sok harus 18x pun x lopeh2 sang bakal suami tu..melopehlah nak ngapppppp cecopek hohoho

Ungku Nor said...

poh kong omeh eh tak cantek.
wah chan la baru marbeles.

p/s eden maleh nak jawab tag ni..hahahaha ;p

Tijah Lawa said...

cok, ala...sbb aku rasa ni cam senang jer tu pasal aku tag ko. aku kan sayang ko?? wakakaka
kelip2 mata sket!!!

sheila, last2 tak jadi nikah kan?? trus melepas disittew. wakakaka

ungku, yo ko? wah chan kek giant tu ko? omeh eh cam rengannn bona yo situ. takpo la...ado duit sok den boli jongkong terus!

azreen said...

kj...awat tetiba jadik Tijah Lawa ni....? meh story sikit....heheheh

lupakanje said...

Tak koser la nk njawabnya..gamba acik melampuh dah kt blog acik tuh ha..klu takat nk kona acik...poie je carik kek sinun..heheh...
bz la acik ni ha...tpi raso eehh...nnt acik jawab la...soklan sonong tu yo..tungguuuuuuu...tawon dopan pun tk po kan???

Tijah Lawa said...

azreen, asal jadi tijah lawa? ater kalu dah masuk lift tu sape lagi nak tekan kan?? sindri la...hahaha

acik, yo ko melampuh? ner? ner? tak nampak pun? hahahaha. tak kire aaaa..nak tengok gak lagi yg letes punyer

Anonymous said...

"puteri rafiza natasya farhana venezuela binti yusof."

kak ayu gelak baco namo baru ko ni nok!die kate korang mmg sah la adik bradik,mesti smue nak ado kene mengene ngan venezuela,hahah.dah la shana ckp kulit dio ala2 venezuela,aku lak cakap raye haji nak balik kampung halaman kat venezuela,wahhh..gitttewww!(*dah atok mo uwan owang sinun.tak kan mak nak nipu lak kan nok!)ihik.

-ayu-

Anonymous said...

waaaaaaaaa silap taip....bukan -ayu- yang tulis nok!tapi mak...opssss typing error kaedahnyerk...(urup c ngan y kat keyboard sebelah2 nok!haha)larikkkkkk!!

-acu-

Tijah Lawa said...

nampak na pemongak eh tu...mano lak c dgn y sebolah nyebolah. kan jauh tuu...