Jan 27, 2009

peace no war!

pissssss & say cissssss!!!

suka sangat dia bertenggek kat cermin belakang tu!
sunbathing kah??

19 comments:

iina said...

Menikmati keindahan alam sekitar muahahhaha.. tempat strategik tuhh.. sonang nak intai awek lalu lalang kot.. peaceee..

kakpah said...

cem.. turun..turun.. kang omak tak nampak nak pandang coghomin bolakang! Ayolah.. tu bukan tompek botenggek tu doh.

Iiiyo la nak oi. pis pun pis lah. Jangan kang omak brek ekau togodohok ko dopan lak.

kakpiah said...

betenggek la walo di mana pon..
cem tetap kacak di mata auntie..
wah jah...
tetiba aku rasa nk jadikan ko mak mentua aku lak.. cemana?
alaa.. rita rudaini bleh.. *kelip2 mata*

azreen said...

alahai cute nye si cem ni.....bleh pulak bertenggek kat situ....bahaya la sayang.....turun yea.... :-)

Tijah Lawa said...

iina, haruskah mak buat sunroof pas nih? x seswai kannn???

k.pah, hahahaha. kok nampak kek jpj tu konfem omak eh kono saman tu kan?

piah, tak sanggup aku jadi mertua ko piah. kang ko menopos dulu...anak aku caner? suh minum nanas batu tanak. degil! wakakaak!!

cokolat said...

tij.. makanya kete ko buleh jadi 4 seater ok! 3 duduk, 1 baring kat spekar.....

pisss cem!!!

||alis|| said...

wah, tukau kulit lagi kak jah? bagus! aku suka perubahan!
tak sunbathing pon, rupe cem totap encem!
ku melirik gambar keluargamu, apsal rupa enchek carlos cam ustaz2 ek?
cem lak dok muncung cute ala-nita swak? dan yg paling aku PALING, nape muko ko cam blogger paling sopan di alam maya ini??!!!!! khiyuuu bethee, khiyuu??!!!

Tijah Lawa said...

reen, caner komen ko leh terselit plak seblm respon aku tu ek?? misti clash tadi nih. huhuhu

cok, pissss acik cck (cok cok kendung). huhuhu. harus lah hantar pasang seat bealt kat atas tu plak kan?

alis, yer...mak mmg cepat muak. tu gambar raya...harus lah menten. susahhh tu nak buat daguk centu...gigih nak sorok dabelcin tuuu....

adibah said...

Aku masa kekecik dulu pun memang suka banget duk kat situ. Sungguh nikmat tau, Tijah!!Boleh tengok satu dunia kalo duk situ. Tapi sekarang semua tinggal kenangan... dah tak muat wehh!!!! Ekekekekkekeeke

ita.itu said...

nok baik2..kang roboh kang..haha..kelako la anak ko

Tijah Lawa said...

deeb, bleh nok...ko naik atas bumbung terus. tp jgn lupa ikat tau...nanti cicir. huhuhu

ita, mmg hampir roboh dah tu. byk kali dia buat centu tau. huhuhu

09892 said...

Ini mesti kes tanak pakai tali pinggang keledar blakang kaaannn???

Tijah Lawa said...

aunty zt pandaiiii! hahahaah

Ungku Nor said...

anjib baru eksen nak manjek tu mesti dah kono jorit kek den.
abih roboh keto kang!!!
hehehe

ensem eh lak dak cem. cair napesu den nengok..ahakss

Tijah Lawa said...

ungku, tu pun dah terhingut2 bunyi eh tu kak...

shija said...

huk aloooo!jayanggggg!!pisssss 2 from achu.muuahhhhh!!

Tijah Lawa said...

ja, piss piss gak. xdo ulo tudung barang solai duo dr kewantam ker...

shija said...

nan ado boli tudong nok!tudong tang mokah ado.makcek ko kasik tok aku yo kek umah p'ngah aritue.ko mo shana kok ondak,silo pi pd k.muahahaha.

Tijah Lawa said...

ja, koso den doh. jln TAR byk...5 engget yo. huhuhu