Jan 30, 2009

rojak ganja

kuah rojak ini ada ganja kah?
sebab saya sudah semakin taksub & ketagih terhadapnya. bukan setakat jambu atau mangga. malah tembikai, limau mandarin, buah lai, epal hatta buah kiwi juer.
hahaha!!! sebenarnya takde idea nak tulis apa hari ni. tak kisah la ek? janji update!!!

21 comments:

mebby a.k.a ezza said...

agaklah jugak..ader ganja agaknyer..tp mmg kuah dia sodap nk wat cemano kan cik jahhhh............

Cakap Kosong said...

sama gak ngan berblogging nok...cam ada ganja jer kan!

cokolat said...

mak speku dalam rojak tu ada gamber sarawak!

muadzlife said...

uuiihh..menatang ni mmg sgt sedapssss..i loike

Tijah Lawa said...

mebby, mmg la...selagi tak abes kan asik ulang2 tu jer

ck, blogging bukan takat ada ganja. raja segala dadah tu. kuat giler candu dier...

cok, gamber? patut la carlos salu ngadu kebas. wakakka. ko mmg pandai la baca palerhotax mak

muadz, tak bleh habes stok nih. salu kena ada kat umah kan??

iina said...

Ganja? ko bior betul wakakkah krg kena masuk serenti krg udah lain cito lak ko jah.. kek kolo klawang ado tau serenti tuh.. ko jgn buek main krg sok aku balik kg lain lak aku p melawat lak ;)

jyss said...

aku pun ada gak kuah tuh kat sini tp makan skit2 sbb takut abih hahha kolokuttt

kakpah said...

kau ni asek makan rojak yo tak leh boghonti nih ado apo-apo ko. kok ado ponyakit lak. ponyakit buatan oghang.....

lariiikkk..........

tentangseseorang said...

jom ke sg klah!

lupekanje said...

sib acik tk ketagih mender nih...sobab acik tk reti makan cecah2 nih..kau kato lah sodap cam no pun, acik tk teliur..hehhe..

mummysya said...

den pun sama gak kak. Kalo dapek kuah rojak nie macam dapat ganja....

lopeh tu somput....

||alis|| said...

yola kak jah nih..
asek bona eh mkn rojak segala..
ehem2 ekkk...
hehhehee...

EraNaZeErA.. said...

kuah rojak mak bee tu mmg glemor gila kalau kat aloq setaq kedah tau... .....besalah org kedah buat apa mmg sedap...hahaha

tp kuah rojak tu mana ada ganja... kot2 TIJAH LAWA yg teruwek2...nak tmbh pemily baru kot....hehehe... tu yg jd gian gile nak mkn tu....larikssss...

kakpiah said...

ko tetinggal lagi satu..
nenas batu..

yg tu kompem ko mmng dah jadik penagih..

lalalalala.....

mugiwara said...

dgn kuah rojak pn bleh ketagih...
giler dasat~

Shifu67 said...

ni kuah rojak mak bee versi mana pulak ni..... apasal tak sama dgn yg aku beli. Tyukang jual tu kata.... yg aku beli tu ori, yg lain tak ori... siap bagi tau cam mana nak kenal yg ori dgn yg dak..... tapi semua org yg jual tu cerita yg sama..... hehehe

cendawanintim said...

cem nak dapat adik kot?

Tijah Lawa said...

iina, kan apo. salu gi tengok pameran anti dadah tu centu la ghoman eh ganja. itam2. pokat2 lopeh tu bau eh busuk tapi nek moyangkan sodap

jyss, takut abih yo? sini banyaaakkkk! tak sompek abih dah boli stok lain.

kpah, kok ponyakit buatan org yang muntah2 ujung2 keluar bebi tu...haa...tu den ondak bona tu kak. doa2an la yo? wakakakaa...

ady, tak koso den jauh2 buto tu doh. den blk ke pangkal jalan sudah...ulu bondo kampung den. hahaha

acik, apo la acik nih. ilang satu nikmat duniawi tuh. hehehe

mummysya, haa..kau jgn. harus la kurangkan. kang masuk spital lagi. (err...konyer tebuk kat leher tu cam lebait lak kan? hehehe)

Tijah Lawa said...

alis, amiinnnnnn...bagus la korang nih. doakan yang terbaik saja utk akak kau ni yo?? nok,kalu aku tingin kuini caner lak?? ko sanggup tolong mintakkan kat pakcik kuini tak? hahahaaha

eranazera, ko nak larik mana? aku kejar ko sampai aloq staq. hahahaa..mcm la aku larat..ko dah tentu lagi kuwus dr aku. wakakaka

piah, kau ingat nanas batu tu jenis bleh racik alus2 cam nanas biasa tu ker piah? tu la..aku suh pi tengok kat semua house tanak. degillll kan???

mugiwira, mistiiii...aku xleh bayangkan caner kalu aku dok oversea xde kuah rojak. *tetiba plak

shifu, aku pun penah tgk mcm2 version. yg kat gambar tu aku beli kat r&r tapah tuari. tapi yg kat sbn ni jual packaging dier lain plak. alahhh...belasah jer la kan?? janji raso eh sodap. hahaha

cend, aminnnn...nok. aminnnnnnn!!!!! meh kite doa sesamer...

azreen said...

nok rasa ganja mcm rasa rojak tu ke....kihkihkih

sedapla kalo camtuh ek....padanla diorg suka isap ganja ek....muahahahahha

Tijah Lawa said...

reen, hahaha. aku agak jer. sbb ketagihan dier len mcm la nok.