Jan 15, 2009

tijah dimana?

tadi akak masuk nuffnang. bila tengok bahagian analytics tu kan, terus akak tegolak bosa sampai bergogar lomak diperut!!! (sila klik kalu tak nampak)
.
ada org cari akak dgn keyword MANJA ok! ko tengok tu piah! ada org cari ko dgn nama piah manja?? nan ado kan? huhuhu!!!
.
kalu lepas ni akak tukar nama lagi...korang sudi kawan ngan akak lagi tak? (bertanya sambil gigit jari, kelip2 mata dan buat muka manja. eeww!!!)

27 comments:

lupekanje said...

hahah.....tetiber rasa kembang tekak....

Teacher said...

gilo lah ko ni Tij...Apo yang tak kono dengan nama Lawa tu? endah bona dah kek telingo den ni.

iina said...

ko nie ka mmg gila kuasa tau.. udah ler tijah lawa.. peh tu ko nak gak tijah manja peh tu lak apo tijah apo lak.. den raso2 ehh baik ko listkan semuo nama2 gimik cun melecun tu mesti reramai afundi ko tau jh.. sure ko menang afundi yo kalah mawi de wakakaah..

aku yang biasa-biasa jek ;)

NUR ZIHAN NASZERI said...

oi kak..

tang mane yg manja tu kak oi
montang2la mlm jemahat
dan2 isyhtihar diri manje..

kekeke...siot jek..

Ungku Nor said...

ko tukar namo jadik Tijah Stewart pun totap camtu gak roman eh.

takdo la tiap kali tukar namo tu muko kau ikut bertukar skali kan..

kok buleh men tukar2 cemtu, skang gak den tukar namo den jadik keterin zeta jons.

mesti ko tak kona den bilo kito deting sok-sok kan?kaann??
hahahaha ;p

kakpah said...

Akak ado kucing namo e manja tapi dah kono langga dek keto.

Boto cakap ungku tu, ekau ubuh lah namo apo pun ekau totap klasik jah sobab namo kau dah klasik. Kalau kau totap nak ubah namo kau, kau taruk yo lah tijah manjakani. Kurang sikit nak tojoluek e tokak akak niha.
keh..keh..keh..(sambil konyit-konyit mato kek kak ungku kau)

cokolat said...

dirimu memaksaku memanggilmu tijah manja! kentot ko manja!

Tijah Lawa said...

acik, abih main2 avatar nehi2 tadi ingat sey tak kombang tokak? wakakaka

ticer, biaso la. den kan gilo kuaso. hahahaha...

iina, peh tu buek apo2 pun ramai org sponsor kan? aa...ado org nak sponsor tijah leptop tak gak eh?

zihan, ko memanggggg teralll nok!!! cam bleh baca jer pikiran aku nih.

k.ungku & k.pah. bonci laaa... maleh den nak tulih asing2. sobab 2-2 palo poning...montang2 byk makan garam suko suki yo pekono'an den kan? huwaaa!!! tapi namo manjakani tu cam best gak kan?? hahahaa.

Tijah Lawa said...

cokkk...mangangggggg kan?? cam penah dengar jer ayat tu. kat mana yer?? wakaaka...

||alis|| said...

tijah manja...?? auuww! meletop~
*iklan diatas ini ditaja oleh safi manja care, terima kasih*

chronicles of angelzz said...

erkkk manja ke uollss?
manja2 janice dickonson gtew...
muahahaha

Umie said...

Tijah manja??? adehh!!! tolong nokss... mak rasa tekak mak nie rasa loya2 manja gitew!!! wakakakaka

tentangseseorang said...

bluekkkkkkkkkkkkkkk
haaa kan ekau kono mopm muntah den nih ha. :p

bawak-bawaklah bertobat yo kak?

muadzlife said...

kalo tijah manja..leh ko buek tompek nak bermanjo n gedix2?..awwww

Amy Maznan said...

tijah manjaaaaaaaa....gigit jari gak..sambil kelip2 mata gak...:D

Tijah Lawa said...

alis, tengok...etlis ada gak org nak sponsor pencuci wanita. hahaha

angelz, janice dah tuo nokkk!!! tanakkk...lain plis.

umie, loya?? sesuatu nihhhh?

ady, kok kau muntah pun bukan den yg kono mop'an. waakakaa...nanti den anta fabuloso seboto kek akak kau yo...

muadz, buleh jer. wakakakak

MasNurin said...

wah, betul cepat aku bole masuk blog ko. Ko pakai mende ni? Hehehe panggil ko tijah manja lah..aku pun nak manja gak samnil pintal2 tudung..... buat mata kelip2.

Tijah Lawa said...

amy, tijah menjolinggggggg...

masnurin, bleh dah? haaa...jgn meracau2 laie lopeh ni yo?? hahah

azreen said...

Tijah manja giteeewwww....tang mana yg manja tuh nokk....cuba tunjuk sikit...

julietchun said...

Hanya Carlos yg tahu ko manja ke idak :D

Tijah Lawa said...

reen, mana bleh tunjukkkk nokkk..

juliet, hahahaa...ofkos la,aku gedik ngan dia sorang jer pun.

sheila said...

den maleh nak jawap kak..
cumo den nak kelip2 mato..sambil herot2kan mulot den..
pehtu tang koning tu lak..den buek angkek cam kak ZZ..

sendiri mau ingatlah apo makno sign2 yg den buek tu...hahahhah..

Tijah Lawa said...

sheila, makno eh..kau tak poti kan? wakakaka...

azila said...

kak,goli den dengo kak!manja konon! yeksssss! ahahahaha

Tijah Lawa said...

boto apoooo...den mmg manjo. hahaha

09892 said...

ko mmg giler la dikja! kih kih kih...tak tercatch up aku dgn entri manja ko ni dikja! chait!

Tijah Lawa said...

zt, aku mmg manja pun kannnnn??? kan zt kan????