Mar 6, 2009

tag parin...

Sungguh bedebah perempuan ini tag aku yer. (aku plagiat ayat ko. padan muka ko plak jadi si bedebah itu. hahaha! aku suka!)

ok la! ok la! ko tak nyempat2 kan?? hari2 kacau aku kan?? ok! aku publish tag ko skrg!

dan soklannyer adalah...

1. Dalam sebulan, berapa kalikah cik puan menukar cadar?
apa punya soklan nih? next...(hahaha...)
.
2. Cik puan mengamalkan 'family planning' tak?
(pssttt...psstttt...blabla..blaa...*tgh bincang dgn carlos nih) ok. dia tak bagi jawab. neks kuescen plis...
.
3. Adakah cik puan berpuas hati dengan jumlah anak sekarang? Ada perancangan untuk menambah anak?
saya memilih utk tidak menjawab. next!!! (err...tapi kalo dapat tambah laki cam best juge yer? hahaha!)
.
4. Sanggup kongsi blog dengan suami tak? Maksudnya bersama-sama bikin entry. kongsi blog?
errr...soklan lain ada??
.
5. Andai kata suami cik puan dalam diam mempunyai blog tanpa pengetahuan cik puan, tetiba kantoi bila dapat tahu dari orang lain. Pastu semua follower ialah gadis-gadis jelita, kalau lelaki pun yang blom akil baligh je baca, cik puan hangin tak? Kalau hangin, nak buat apa? Baling periuk ke?
mmm...tak best la soklan nih. lagi?? lagi???
.
6. Akhir kata, sila sertakan sekeping gambar cik puan ketika zaman sebelum kawen.
haaa...soklan ni aku suka. gamba seblm kawen?? ada! ada! tak cakap umo brapa kan? ambik nih gamba dajah 1. wakakaka!!!
.
aik! dah abes ke?? ala...sikitnyer soklan? bagi la lagiiii...bagi laaaaa!! kahkahkahhhhhhhhhh!!!! (ni la tag yg aku paling suka skalik)

44 comments:

tentangseseorang said...

ahaha satu soklan je jawab. ahahahah ai laik.

zarazaznan said...

astaga......

tape tape, etlis tag done tanpa plagiat sape2 punya jwapan..hahaha..kak ni mmg tawww..

zz tgah pikir2 nk kasi pree enbag pe kat kak ni tpi bukan skrg okeh tggu le 2 3 taon lgik...muaahahaha

cokolat said...

ha.. naseblah sapa yang tag ko tijah ni.
dio ni pomaleh plus pomongak tau tak!
tijah mongak jer tau...
mongak! mongak!

mugiwara said...

sangat haibat~

haibat putar belit...
mgkn akak rasa tu dh sehabes jujur tu kot....

warharharharharhar.....


err...budak darjah satu pun dh pandai duduk silang kaki ye?
sopan nyer...

bungaditepijalan said...

tehehheee.
byk soalan tak dijwb..
mcm mana tue kak..
:))

F A R Y N said...

apa ni kak..sume tak jawab...

wahai pembaca tegar blog tijah lawa,sila paksa beliau menjawab tag itu dengan tulus dan ikhlas...

aku marah ni !!!!

Ms.Lilies said...

hahahaha....saya suka jawapan2nya...

xiiinam said...

vogue nya adik djh satu tu....

Tijah said...

ady, oit. sejak bila pandai ber ai-ai nih? hahaha

zz, bawak mengucap byk2 dik. hahaha. lagi 2-3 taun?? ok aku start countdown nih...

cok, mongak tu apa cok? cantek eh?? yer...tijah mmg cantek. haaha...

mugi, ooo...ko ngadu ngan parin eh tadi?? hahaha...aku sebat ko dgn ranting mascotek nak?

angie, tu soklan subjektif...jawapan opsyenel. hehehe

parin, lalalalallalaaa...jgn marah! rasier anda ditangan gue...

lilies, bernaskan jawapannya??

cklah, isk! masih vogue sampai skrg cekguuuu!!!!

||alis|| said...

soklan dia, aku rase bagi kat Jijah mahezan pon dia takpat nak jawab satu pon. kalu jawab pon sume tipooooo jer lebih.

tahniah kak, ko jawab satu soklan ngan jujur!

zarazaznan said...

faryn,

kak tijah lawo ni bukan saje blogger yg tegar malahan lenlot yg ketegaq ya amat naaah...tpi hati nya sgguh murni....lalalala..

tape kak leh setat kaundaon dr skrg sbb 2+3=5taon lgi tu kak kena tggu..muaaahahaha....

neeeeeeexxxttttt....!!!

peej said...

haha..baik xyah jawab..bagus betul..
feeling artis tau ..no comment memanjang.. ;p
tapi tang tambah laki tu..i sker tau.. ;p

iina said...

aku tau ko suko ngelat.. apo2 pun budak darjah 1 tuh cute.. tapi yg skrg 30an tuh masih ado 1/4 yo cute yo wakkakah

kakngah said...

cengkelat kau jah...
posing maut siott!!! pheeewwiitt!!!

Ungku Nor said...

huhuhu..soklaaannnnn..

macam kono hukum tembak yo dah haaa..;p

kakpah said...

pengelat kau jah

09892 said...

saya ske! saya ske! sooooo tijah!

ske ske ske :)

Petito said...

suciiinyeee gambar ko nokk... apsal la tak lotak gambar ko main lumpur kek sungai bawah jambatan sawah lebar tu. background eh, segrombolan kobau tongah lalu, kan? larriikkkkk!!!

sha said...

salam perkenalan. baru ari ni terbaca blog tijah, meriah. senawang, tmn mana? akakpun kat senawang gak.

julietchun said...

aku rasa sekeping tu jer gambar yg sazah bagi ko simpan, sbb gamba lain ko pakai seluar tanpa baju,hahhahaha.

shija said...

miahahahahhha...kelesssss jawapan ko nok!cam artis fofiuler ngko!next,next,next je kanz,konsep?...bebasssss!!kahkah.tapi aku ske baju ko nok!cam orkid kaler purple gittiew.

azreen said...

comeii sehh gambar ko posing....btul2 cam anak dara sunti.....

manje said...

salam

amboi kecik2 dulu da pndai posing upenya :) kiut

kakpiah said...

aku pon kena tag nih...
dan aku berazam nk jawab dgn baek..
x mo jadik mcm ko..
jawapan cam syaiton jer..

tp jah.. gambar tu kiut la...
ko mmng dr kecit dah pandai kepit2 nih kan jah??

Tijah said...

alis, ko jgn memain. jijah pandai menjawab tau!

zz, oitt! ko tipooo...mana leh 2+3. ah tak kira...aku nak 2 atau 3 gak....

pija, u sker, i pun sker...woihhh! gamba profile suda tukar ka?? lawa siutt!!! cam lukisan!

iina, uish! masih manntoppppp seperti dulu. sais jer larik. hahaha

k.ngah, hahahaa.. aku blajar dr ko!!!

KD, tembak tang mano kak? hahahaa

k.pah, alamakk! tag akak den lon buek laie kan??

zt, ada cam artis tak?? ehhehe

Tijah said...

petito, sg sawah lebar tu mano leh mandi nok. koto kemain tu...air gotah mardec kek gontam tu sumo lalukek situ. tak cayo tanyo ticer. hahahaa

sha, weee...best eh jumpo org kampung. sey kek labender kak. akak senawang kek mano?

juliet, ko cam tau2 jer kan?? hikhikhik...

cija, nok, baju tu hilang kek ampaian maghin tau. ado org nampak tok manchon curik!

reen, misti la sunti tem tu nok...hehehe

manje, berangan nak posing dlm studio tapi tak dpt...huhuhu

piah, aku nak tgk ko jawab caner nok. hahahah. wuish! kepit2 jgn ler bincang kat sini wossss...

09892 said...

ade ade ade

tasikmerah said...

NEXT!



ha ha.

Hidemichimomotani said...

next comment plssss!

mugiwara said...

hahaa...saya larik~

tak dapt pukul...kejar la..kejar la...
(macam mengong dh~ haha)

cendawanintim said...

anak dara saper tu??!!

**sure ko ari2 tuko cadar kan nok...kan..kan..!

xiiinam said...

Hek eleeehhhh...
Dia ni update tarikh je jerjanya....mana aci!!!




Tipah tertipu...

lupekanje said...

sokong cklah...err..tiber2 jer kan..

Tijah..ko mang keji, jawab soklan tulus mulus tu camtu...kalu acik, insap tk nak soal apa2 kat kau...

Shifu67 said...

tag soalan ni pun nampak macam ambil semangat klewon gak ni

Tijah said...

zt, betul! betul! betul!

tasikmerah, next...nama betul ko apa ek?? hahah

hidemichi, nexttttt! hahaha

mugi, aku cr ko sampai kelubang cacen!

cend, wuishhh! jgn la diskas kat sini nok! hahhaa

cklah, hahaha!! takpo la..tak doso kan?? aku sker! aku sker!

acik, hahahaha. aku blajar dr ungkunor tu...dio kan dukun den!

shifu, pandaiiii cekguuuu! hehhe

Ungku Nor said...

tembak la tang mano nak tembak..
jangan tembak tang dinding sudah..buek membazir yo..

hahahaha ;p

linn said...

ni yg aku rasa mcm nak tag ko bnyk2 ni. jaga ko tijah!

Tijah said...

KD, ala...konon2 cam main paint ball la...

linn, haa...mari tag aku byk2. centu la aku jawab nati. hahaha

siggplus said...

ape ni kak, dlm suma soalan 1 je jwb..huhu

Tijah said...

siggplus, tu la tektik & teknik menjawab soklan subjective. hehehe

NUR ZIHAN NASZERI said...

ko mmg le kak...

Tijah said...

zihan. emangnyer kanapa dong? hahaha

Abdul Wafi said...

tag coming soon ya. hahaha.

Tijah said...

wafi. tak nakkk....