Sep 10, 2009

sabar

utk mengurangkan rasa bengkak di hati, maka akak pun duduk la depan pc sambil cari idea baru utk entry.

baiklah! mari kita mulakan dgn menggugel image.

taip perkataan [sabar]

dan press enter...




































jadik la. sekurang2nya hilang kejap ingatan akak kat "sipolan" tu...

p/s : eh! mlm ni mlm jemahat ek? mmm...nak kena wangi2 nih. nak baca yaasin.

40 comments:

mamarempit said...

umang aiiii....

kurus pose sket...hahhahaa

sabarrrrrrrrr

mamarempit said...

aku pes ke jah....hahhaha

jom gelek jah....leh buang lemak sket kt vontot aku ni ha....huuuu

ymn said...

ah kak ku .. mlm nie qiamulail aahh..: )

Lifesaver said...

malam ni tingkatkan amal ye kak tijah :)

Ms.Lilies said...

malam jemahat nok??
wuwuwuwu....laki ku tak dok..sok baru balik...sokla malam jemahat aku akakaka...

aNiS tHe BumbleBee said...

hahahaha! sgt sesuai gambo sabar dulu dong tu dgn malam jemaat akak!wakakak!

julietchun said...

sejuk hati dgr tijah nak baca yaasin mlm ni.

♥cybermummy♥ said...

Tijah nak baca yaasin atau nak buat yaasin kecik .ngeh !! ngeh !!

F A R Y N said...

fuyyyyoooo...
nyum nyum...kah kah kah

Cik Puan Huda said...

gelek gerudi dulu yokk...
kahkahkah...

lupekanje said...

sabau jer lahh tijahhhhhhhhhh..

Cakap Kosong said...

malam ni ...ko dress up cam tu aar jah? :p

Hezesuze said...

wakakkaka sengal la ko jah oiii....elok gak tu ilang stress ko kt si polan tu kan....ahaks!

aah ler rini mlm jemaat daaa..elokla tu kai wangi2an.....nk baca yasin kan kan.... :D

hanimndroid said...

umang aiii...hahaha. kelakar la~

ps: kak jah, sy link kamu yaaaa

TweetyPeak said...

wakakaka. tijah.. ingat ada episod bersambung dari semalam..

(mesti sabar ..haha poster utk orang tu ambik maid ke tuh)

zonaku said...

hehhehehee.. sabo kak! leh kurus pahala posa

::narita:: said...
This comment has been removed by the author.
::narita:: said...

hahaha...
wangi2 nk bace yassin ke nak . . .
;P

erna said...

jah dah o.k yo...dah sabar...akak tak beghani nak komen kek blog jah maso jah tongah hangin tu...sobab akak ni lobeh kurang jah yo...copek yo nak maghah..kalau hal2 camtu..jah,racun dan ado..dah seminggu dah..tapi lom ado peluang nak ngantakan kek gumah sazah..sobab kalau akak nak anta,biar lah..jah ado dan terus bwk blk..maklumlah kan..racun...bahayo kok salah lotak

SHIMI said...

boto! boto!
den sokong, malam2 1 ramadhan terakhir elok kito banyakkan amal ibadat. Jadi pulak ekau baco yasin dalam gobar

Aminah said...

nk jumpe tuhan kene wangi2 ye idak

dayah said...

Salam Kakak,
Waakakakaka.. tergolakk den nengok..igt cerita sipolan..

kusss sabarr.. =D

Tart LovEr said...

ape yang sabarnye dong??lain macam yo bila den nengok gambar tu..hihi

NenekPenne said...

kus semangat tengok poster tu..sabar sabar...ha ha ha

siggplus said...

boleh horny ke tengok gambar tu?haha

faiz said...

ala jah..baca yasin tue alasan ko je...mcm x tau...wakakaka..

ZARA 札拉 said...

sabar dong!!

malam Jumaat ni~

hahaha~

Zyma Saad said...

Errkkkk.....kelam mata ku yg semakin rabun2 ayam nih.

Seksisssss!!! yehaaaaaaa....

Sabar dulu dong ahhhhh!!!

buyuiazliana said...

kak tetb teringt lagu penasaran tu...cubalah gugle lak video dia...ekekekeke!

rashiD said...

bagus la kak,
banyak ibadah mlm jmaat
tmbah2 ujung bulan pose ni
win-win situation..
hehe..

yusnirafiza said...

mama
yer ko pes. marilahbergelek...


ymn
beramal ibadat dibln ramadhan kan?


lifesaver
yer adik...kau duduk diam2 yer? hahaha


lilies
wakakakkakaa. (mak mampu golak yo...)btw namo ko sodapp...


anis
khannn? bagaimana mlm2 anda di srilanka? hahah


juliet
ya. maklum la dah insaf kan...


cybermummy
yaasinnnnn. hikhikhik


faryn
arrrrrrrr.....hahaha


huda
yahhhh...ayohhhh!


acik
wakaakkakaa. cari pahalo cikk....


ck
pakai telekung arr....hahaha


heze
yer. marilah kita bersengal sama2


hanim
orait dik. terima kasih yer...


tweety
kalu maid centu...mau kena tinggal bini dier. hahaha

Tijah said...

zonaku
kalu kurus badan xpe gak kan?


narita
misti ahhh. hahahaa


erna
laa...kak. sey memain yo la kak. akak ni buek boto2 lak. racun tu sey nak buek bunuh ppuan gatal maghin tu. hikhik. cano tuh?


ahimi
baco yaasin ateh sejadah la bang. hahahah


aminah
yaa...adik sgt pandai. kakak sokaaaa....


dayah
ni nak elakkan dr ingat sipolan la nih. buat mendidih darah jer kan? hehehe


tartlover
sabar ke kurang sabar kan? hehehe


nenek
wakakakkaa. aku tawuuuu...aku tawuuuuu....


siggplus
kau agak mcm mana? hahahaaa


faiz
betul aaa. tak baik ko buruk sangka kat mak taw...hahah


zara
yahhh. sabar..sabar...


zyma
pakai la konteklens. hehehe


buyuiazlina
catchy jer lagu tu kannn?


rashid
buat ibadah yg senang2 jer kan? hahah

My Spirit Finger said...

boleh diterima la.

selamat berpuasa dan selamat berbuka
aku baru je pekena nescafe

hana said...

UIh..!! bole tak aku riak jap..
gaji penolong pengarah siketnye kalo RM5k jek..
Meh keje kat company aku, depa pun nak pakai orang ni..banayk keje kosong.. bole baya maid sekali huhuhhuhh

tasikmerah said...

berapa round baca yasin? he he.

Lazyf... said...

ekau knapo kak???hehehehe...

Tijah said...

dzaza
aku baru nak pi bancuh neskepe. oppss. kantoi


hana
hehehe. private ofkos la lagi tinggi gaji maaa.


tm
err...sekali jer.
hahaha

Tijah said...

lazyf
takdo apo2. hahahah

dude said...

dodo kasino indro tu nama orang ke..

Tijah said...

dude
ntah la. tapi cam bunyi endangered spisis jer kan?