Nov 5, 2009






TIJAH MASOK HOSPITAL!










23 comments:

tasikmerah said...

kenapa ni jah?



.

NuRuL AiNA said...

cop cop.. betul ke nih.. tgk cbox kat sblh wujud je tijah 5 nov nih.. mana satu nak caya nih..

cepat2 sihat yer kak

HappyIrfa said...

bila?kat htjs ker?saya baru je kesana pagi tadi..kalau betul kesana,buleh le saya melawat.apa2pun semoga x de apa2 yer

Mas said...

Aik....pe kes jah?Semoga takde apa2 yang tak diingini.

afiq said...

spe yg post nih?!??!?!?? bia betol nih....akak r u der?

Che La said...

apa sal ko sakit apo?

Lifesaver said...

akak!!berita tergempar ni....aku terkejut!

adibah said...

MasyaAllah.... get well soon ye...

F A R Y N said...

kalau ada doktor hensem yg single,sila ngoratkan beliau untuk aku yer kak tijah...kah kah kah

yg penting,NO bulu dada! hahahaa

nizamsani said...

bersalin ke?

kak wos said...

tekejotnyer..
tekejotnyerr..
(rasa cam nak patah2kan jer jari kelengkeng tijah!)
*sib baik aku baca entri nih selepas entri di atas tuh aa..*

mugiwara said...

kak wos~

jgan lupa ajak saya sekali..

dua tiga kali pun tak pe...
saya join!!!

Tijah said...

aaa....

ashley said...

TM,
Jah gi nak buat lawatan jer..
ha ha ha

Zyma Saad said...

Jah....

Ko masuk sepital?? Ko melawat doktor ke atau ko nak suruh doktor melawat ko????
Pelik aku dgn ko,Jah. Ni mesti makan byk sgt nihhhh....
:)

A D I A said...

la tak masuk spital la ni? baru nak melawat bawak fruit basket.

mamarempit said...

akak bace N3 kek ateh tu...tk prasan pun N3 yg ni....hahahah...lawak tijah tk menjadik...

tasikmerah said...

kak ash,
dia mmg badigol sood! ha ha.

:P



.

Tijah said...

kahkahkahhh. sood mano lak nih? su'un aku tau la. goreng pun sodap

ai said...

su'un la kau jah!

Tijah said...

ai
suun la sodap

dude said...

tanak komen.;p

Tijah said...

dude
tanak komen sudah...:P