May 20, 2010

.

isk!
dah la hensem...
penyayang lak tu...

kan?

(sila vomit. kahkahkah)
.

61 comments:

catz said...

gadget apakah yg dipeluk itu?????
hahahhaa

Azuan said...

transformer ke apa tue ekeke

Tijah said...

catz
transformers...bzzzztt. bzzttt...

Tijah said...

azuan
yer. pastu sebok sakit sbb tecocok

mamarempit said...

huh...samo lak peel si hero tamil...tido ngn keta lori bajak etc....

siap simut kan tu...tk bleh blah btol...hehehe

Arin said...

siap selimutkan transformer tuh. tido pon senyum je .

Yunus Badawi said...

sebijik muko ko jah hehehe

kucingorengemok said...

mesti mimpi best² siap senyum² tu...

~z13L@D@L@Dy~ said...

ada ciri2 lelaki mithali tuh..ni ikut perangai mak ke bapak nye ni?hehe

Catwoman said...

Salam Tijah.....

Alahaiiii....comelnyerrrr si Cem tu. Tido pun senyum2......aduhhh, luruh jantung mak.

:)

KAKTINY said...

alalalalala tomeeeiiinyyyeeerrrr...

"aku tido dlm imaaaannnn" (kata cem.. hahahaha)

-pandai lak dia simut ka gajet tecit dia tuh.. sampai paras dada, tangan lepas kat luar.. hahahaha...

♥ dak pink said...

alalalala cem, ternampss lak 2 serombong itu. =p

mmg sgt penyayang. leh wat calon somi neh.

psst: kak, ko suke wat tajok titek la, dash la, kosong la. kan? ngado btol. hehe.

h a n i e said...

lepas di zoom..br le nmpk ape menatang tu..hahahaha..
transfomers rupenyeeee..

maklum le..rabun2 ayam sikit.. :P

Daun Bidara said...

betul ke tido ni?

jo said...

siap selimut lagi...cis....

F A R Y N said...

tgh mimpi2 indah..bilalah mami nak kasi adik kat cem ni..haahahaa

Lazyf said...

Osah lah ponyayang cam omak ae. Sambil tido pun leh sonyum laie tuh ha...hahaha

buyuiazliana said...

tdo senyum ke mami dia suruh pose2 tido ni??

tasekM said...

MC laagiiiii penyayang. nk tidur peluk anak beruang!!!

jgn esok besor dia nk pakai skirt sudehhhhhh...!



.

A D I A said...

kena sabotoaj tu. mami dia yg letak situ, kan kan?

Pnut said...

tijah-selimut tu tak glemer la... ape ni beli selimat paso malam je?? nak masuk blog kena pose dlm selimut mahal-mahal, baru la ai kagum.... rumah ai, takder selimat camtu..

matilah kena keji lepas ni..

kononnya takder selimut camtu, padahal, 2-3 ada kat rumah

Mak Ton said...

memula xpaham...

tetiba nmpk plak menan disitu.. huhu.. cute...

memang cem tido senyum gitu ke kak??

cikhajar said...

hihihihi comelll jekk cem simutkan menan die...

julietchun said...

beruntung sapa dapat tuan macam cem,ehehehe.

kakngah said...

la hai.. samo yo tebiat ngn ank den yg kocik tu.. sampai an bapak lori pn diangkut eh skali...

momguess said...

ala jah
ni mesti ikot perangai ko kan
dulo2 ko kocik
dapat kasut baru
ko pon bwk tido kan


knp kek bwh bibir cem ada kain?
lap air liuq?

PUTUBAMBU said...

wakakaka..!
tu mesti tgh mimpi tukau jadi kereta cam transformer tu

Desert Rose said...

ohwwhh terkesima. Sungguh kebapaan cem ni...Teej anak dara aku 2 orng tau, sajer je nak ckp

Ms.Lilies said...

kalo aku tgk lelama muko cem ni nok...bleh terkenan x?

mamakmuda said...

Salammm, kak. Aku buknlah superman... Ape tah lg superjo!! Wei..... Ko ngajor ank ko tido gtu yeeek? Aku tido bwk senapang gajah kak.... Weii... tngkap leleh lerrr die tidooo...

mamakmuda said...

Salammm, kak. Aku buknlah superman... Ape tah lg superjo!! Wei..... Ko ngajor ank ko tido gtu yeeek? Aku tido bwk senapang gajah kak.... Weii... tngkap leleh lerrr die tidooo...

Che Ta said...

heheh.. tido org berimann... anak ko tido sonyum je jahh.. sojuk perut kau beranak dia eh.. (kau beranak dlm ekon kan?)

Tijah said...

mama
ponoh la katel dek mainan kan? besepah2


arin
belakon tuuu...nak masok blognyer pasal. hahahaa


yb
makno eh...somel la tu. hahaha


kog
mimpi kono gomol dgn megan fox kot tu...


ziela
apo susah na ejo namo ko nih. hahahaha...


ketwumen
tu la deh 1-1nyer anak mak...huhuhu


tiny
isk. transformers pun pandai lemas nok. mana leh simut sampai idong

Tijah said...

dakpink
hahahaaa. aku ekceli tak tau nak letak tajok aa weh....


hanie
mak dah siap bulatkan tu kannnn. isk. nak kena sagat dgn kaktus nih. hehehe


daun
tido2 ayam tu...


jo
sejukkannnn. musim ujann...


faryn
hepp. hepppp. anti bile nak tawen?


lazyf
omak eh mmg penyayang. orgnya lemah lembut plak tu...

Tijah said...

buyuiazliana
tu la deh. tp mmg mami yg suh pose pun. bahan tu. bahan. hahah


tm
naseb baik umah aku xde tedi bear. err...sapo yg belikan mc tu? ko ke?


adia
tak. tak. mami tak bersalahhhh.


k.pnut
wakakkaa. sodap apo simut tu kak walupun hanya dibeli di pasa malam. gebuuuu jer nak2 lak kalu pas basuh dgn softlan. err...kiter tamo ah propah posing dgn simut chantek2 semata2 nak masok blog khannn. larikkkk...(akak ada 2-3 jer? kiter ada 6 tawwwww. see...sape lagi khayer. wakakaka. larik lagi)


makton
kalu dah konfem lelap xde la gitu. tu ala2 baru nak merebahkan badan tu...

faizulnsue said...

hahaha...cem tido cam dalam ati ada taman...kakakaka..

comeyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!!!!!!!!11

NenekPenne said...

tapi cem tido boleh senyum2 eh... ko paksa eh? ha ha ha...

oklah tu tidor dgn transformer, kalau tidor dgn barbie cenggana?

Tijah said...

hajar
ado tak cam omak eh? hikhik


juliet
dia mmg sgt sayangggggkan menan buat cam anak angkat jerr.


k.ngah
uiii. pagi sok konfem saket2 badan tu kann?


momguess
mano adoooo. mano adooo. tu nudoh namo eh tu. wakakkakkaa (tapi cam boto yo...nanti tanyo sazah jap)


dr
2 org? oh yeahhhh...(jgn la demand bukan2 yer besannn)


mamakmuda
humangaihhhh. dah cam jaga pohkong lak tido pun bawak senapang hah. kihkihkih

J@J@ / Bini The Rock said...

hohhh!!

saya terpesona betol dgn cem..tido senyummmm jerk!
x)

sian trans. tu kesejukkan jgk ye kak...sayang betol dia ni. ikut perangai sapa tu kak??

xD

Tijah said...

putu
agak eh kannn? tu yg cam hepiiiii yo tu...


mimi
bulehhh. weh. ko dah sken ker/ jate ko tino? hehheee


che ta
takkk. beranak dlm air. wakakakaa. xde la. tipo jer tu...


faizulsue
kannnnn? tgk brand aaah. kihkihkih


nenet
makno ehhh. tak lamo laie akak dapek cucu. wakakaka


jaja
ikot mak dia. mak dia kan mithaliii

tentangseseorang said...

ahahahahahaha. macam masa azib giler power rangers. sekarang dah tidak lagi

mamakmuda said...

Ha,ah! Sat nie aku pi jd jaga kt dpn pintu umh ko plak.. Bleh, ek?... Skang gak aku dtg!!!

cikhajar said...

kak jah... mcm si cem ni mendambakan adik baru jekk.. apa lagi kak.. (^___~)V.. caiyok2

Lulu Junior said...

Hahahaha. Kak, dia pun tidor nak berteman. :D

Huda Ramlee said...

selimut cap ikan omeh..betul tak den teka..

Huda Ramlee said...

selimut cap ikan omeh..betul tak den teka..

AkU said...

akak oitt..!!
spe yg hensem..spe yg penyayang??

iina said...

itu namo eeh.. tido dlm senyumannnn.. leh sambung main dalam mimpi eeh..

Nizam.Ariff said...

Jah, aku rasa sampai masanya dia beristeri kut..., tidur nak berteman...

Tijah said...

ady
skrg azib giler apo plak? kemain budak bujang tu kann??


mamak
ok. meh la datang. hahhaaa


hajar
tu yg payah nak cakap tu. takpe...buat tak reti je la kan??


lulu
nak kawen? ke nak adik?huuuu


huda
botollll. 8 hengget jer selai tu.


aku
anak aku la. capo laie...:D


iina
buek2 yo tu. pandai belakon.


nizam
hehehhe. copek lak aku bercucu kann

shija said...

hayekkkkkkkk!!!!!!gindunyerk kat budak yang ghosak an mouse achue niek..muuaahhhh!!!

nie ariff cakap"mamiiii bilo nak ganti an mouse achue yg saye ghosak an tu?"wakakaka..

kak Erna said...

amboi jah..sonyum yo tidor e..

tentangseseorang said...

sekarang dia tak layan dah ben 10 transformer nih semua. alasan semua tu kekanak. tapi besday dia, dia rembat ben10 jugak. ahahahah. cakap tak suka nih tapi tangan pegang ben10. camno tu? aku layankan je la.

mamakmuda said...

Slm... Skang, den nak jomput ekau ko umah bru den di pokan mamakminang.blogspot.com..... Silolah yo, peh tu, den dtg umah ekau tuk jlnkn tugeh sobgi jaga yg tido cm CEM!!!Muuueeeehhhhhe..he..he... Tp usah ko b'silo plak, eko pki kain kotat! Kang tokoyak nayo!! Duk bosimpuh yo..silo...silo...

ayampinko said...

hui decepticon tu..
hahaha

wa kat klinik skung nie..muntah darah

Yunus Badawi said...

tombam tapi comey hehehe

Tijah said...

cija
ala....mouse 6 hengget pun nak berkiro ko? bukan 6 gibu. opppsss. wakakakaa. mari golakkan acu yg mudah tepedayo ittew...


k.erna
buek2 yo tu kak. dio tau omak eh pogang kemera


ady
hehheee. tu jinak2 merpati nama eh tu. er... ye ke. eh bukan. tu nama dia malu tapi mahu...


mamak
yolahhhh. den nak tengok tv jap lagi. kang mlm2 den datang sonyap2 cam perompak.


ayampin
dada ada rasa pedih cam kena hiris tak tu? hahahahah


yb
hari2 kat skolah makan nugget. risau aku tu bang...

AkU said...

ingat an i...hahah..

Tijah said...

aku
oke la. oke la. mak kasik cannn

Sellynna said...

ops.. sebijik cam anak saya..

Tijah said...

sellynna
bleh aaaa geng tu...