Oct 7, 2010

love is in the air...

alaaa...
apa ni...
pakse2 kiter update segala...

ekceli kannn...
kiter tengah dlm mode bercinta.

jangan la kacau.
lalalalalaaaa...

(kalu tak takkan kiter tegamak beli jibbitz cenggituh!)

26 comments:

tasekM said...

kalau tak dgn yb...
mungkin dgn abg allabendari..
kalau bukan mungkin dgn nizam arep tu...
kalau tak mungkin dgn sekguden...
atau mungkin errr....

perrrgghhhh.... kasanoba dak tijah ni jam...!!



.

tasekM said...

wah! gua fes la nari...




.

zonaku said...

kak, mode cintan cintun ni....




chem nk dapat adik ker?

Lia @ Norli (Mamarempit) said...

pergh...croc tijah ada miki & mini...hehehe....tingat plak Aspa lela...

Tijah said...

tm
giler ko tasss. nak kena semelih ngan bang carl? kahkahkahhhhh...


zonaku
ehh. sbb blm la cenggitu tuu...


mama
getiksss kan? kahkahkahhhhh. apa bleh buattt. jibbitz kena ikut mood gittew

Chik Att said...

Jah ...
croc tu ada bau ashemmmm tak ....

Daun Bidara said...

ori ni jah?

Tijah said...

chik att
crocs mane ada bau ashem. dier kan sweat-proof. kihkihkih


daun
kasut je ori. jibbitz tak. sebijik singgit je tu kat giant senawang. lagi pun dier takde kena mengena dgn keselesaan. kihkihkih

Hezesuze said...

wah uols dah cam budak2 ler pulok huhu

Ms.Lilies said...

Kalo mood rindu nk buh menatang apa nok?

h a n i e said...

cinta di kaki? pehh..dasat betul kak tij..hahahahah

KAKTINY said...

uishh..
ko update oct, 7.. hari khamis..
okeh okeh..
tunggu khamis depan plak la kot ko nk update nih...
hahahahhahaaaa...

GaDis CoMeL said...

im in love too..


*nak gak menatang mickey tu, nak letak kat crocs sy gak.hehe.

Nizam.Ariff said...

Sape sebut nama aku nih? tersedak ...

Kak Ezza@makcik blogger said...

Jah
ko bagi alamat ko kat akak ni haa...nak menjemput ni....
az_iz82@yahoo.com
copek aar...

momguess said...

psss...
ada lagi tak stok?
pas kat aku sorang dua

isabelle said...

ni ada kena mengena dgn malam jumaat ke kaktij?

Suehaily Mohd Jiwa said...

alahai,gila jiwang kak tijah!phewwit bercinta bagai kan..

PUTUBAMBU said...

anak kita pun ada..tapi upin & ipin punya jibbitz..

berapa hari je pakai..lepas tu cicir..kahkah..

julietchun said...

ko ragut kekanak mana punya tu? :P

e.l.i.s.s.m.i.e said...

rupanya malam ni jumaat :p

J@J@ / Bini The Rock said...

gegel la kak tij skrg....

heheheheeh!!!

Hidemichi said...

bercinta yg maksud dia malas tu kan?

johan adam said...

aisey men.. kak tijah adjuz mai sorang dua cinta untuk aku.

ckLah@xiiinam said...

Selamat bercinta...


:)

Tijah said...

heze
sesekali uolss...


mimi
nati aku tanya org kedai tu yer.


hanie
dari kaki naik ke hati...


tiny
cantekkkk. ko dah faham aku kan? malassss la wey skrg nih... :D


gadis comel
helokiti pink nak? errr...aku ade beli gaks


nizam
dak tasik...dak tasikk. dia rindu ko agaknyer tuh.


k.ezza
udah kak. take care aa. jgn poning2 kepalo. hikhik


momguess
ado. nak berapo?


isabelle
ade la jugek sikit2. kihkihkih


suehaily
biaso la. org tua bercinta mmg burok perangai.


putu
ade gak aritu. tapi nak kena bawak anak pegi beli takut dier tanak plak


juliet
tu aku punyer tu. xde ragut sesape. huhuhu


elissmie
ahahhhhhh...eh. ye ke? :D


jaja
khannnn? baru beli baju pink...


hide
ko mmg pandaiiiiii...


johan
ko nak yg mcm mana? habaq mai sket...


cklah
mekasih chegooo. huhuhu